![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wij hier weten allemaal waar racisme, Jodenhaat, Islamfobie en seksisme vandaan komt? Rechts doen en vooral NIET nadenken.
Haat, angst, afgunst, egoisme, onkunde, minderwaardigheidscomplex, onverschilligheid, weg van de minste weerstand en pure domheid. Kortom het V.O.C. gedrag. Tot slot: Bovendien heeft de blanke man een zeer diep gewortelde angst voor sexuele competitie van donkere mannen; blanke mannen denken voortdurend, onbewust, dat blanke vrouwen veel meer genot zullen vinden bij donkere mannen. Dat laatste is m.i. toepasbaar op de 6 hardliners hier? Of is het eerder dit? Hoe kunnen ZIJ dan rijden met zulke bakken? En lopen ZIj te pronken met de mooiste blondjes terwijl IK me afruk? Ik moet verdomme zien dat ik elke maand rondkom, ik moet zien dat ik geen schoenen koop duurder dan 1500,- of ik hang voor de rest van de maand.Waarom kunnen zij hier de man uithangen, en IK niet.... ![]() Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 2 augustus 2014 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ja, maar jij bent niet overtuigend.
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik wens alle racisten een kindermeisje van een andere jkleur toe om hun knderen op te voeden : op die manier smelten de vooroordelen als sneeuw onder de zon...
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de schrijfsels van Islamietjes verzet eens. Of volg de desbetreffende draden over het kalifaat.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dit gevaar is voor ons véél minder reëel dan waar de Amerikanen mee bezig zijn in Oekraine! Maar daar hebben jullie het niet over! Maar hier gaat de draad niet over hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar laat u vooral niet leiden door uw eigen ideologische afkeer ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En bij de weg: de VS en haar plannetjes worden hier ook absoluut niet gesmaakt, hoor. Als er oorlog komt tussen de VS en Rusland, is dat omdat die laatstezich aan het losweken is van de dollar als internationale munt en oliemunt. De BRIC-landen zijn daar ook mee bezig, zeer actief en op dit eigenste moment. Je kan zo het Amerikaanse imperium zien ineenstorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overal waar de islamieten de plak zwaaien is't ambras....jaloers dat we daarop zijn.. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 augustus 2014 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet wat uw probleem is en diep in je hart weet jij het ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Over welke 6 specifieke forumleden gaat het eigenlijk?
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en de andere 5? Het is trouwens niet verboden om forumnamen neer te schrijven hoor, dus noem ze gerust op.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitstekend getrol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie zijn ze ? Wat zijn hun plannen ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 2 augustus 2014 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |