Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   De ware aard van de Ijzerbedevaarders (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21237)

Distel 3 oktober 2004 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Welk filmpje. Ik weet van niks. Bewijs dat maar eens!

Yann wilt volgens mij minister van staat worden. :lol:

Jan van den Berghe 3 oktober 2004 14:08

Citaat:

Een foto liegt niet. Je moet al stekeblind zijn om dit niet in te zien.

Inderdaad, een foto liegt niet. Ik zie de spandoek niet als deel van de stand van het Davidsfonds staan. Hij staat er wel in de nabijheid ervan, maar die werd daar niet geplaatst door het Davidsfonds.

U mag gerust navraag doen.

Yann 3 oktober 2004 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Foto's kunnen gemanipuleerd worden of in een verkeerde context geplaatst worden. En je kan er een hoop nonsens bij vertellen. Je moet al stekeblind zijn om dit niet in te zien.

[size=4]In welke context moet je die foto dan zien?[/size]

Jan van den Berghe 3 oktober 2004 14:09

Citaat:

Bewijzen Vlaming Jan!

OK. Ik geloof dat Tantist het filmpje op z'n harde schijf staan heeft. Zodra hij hier weer on-line is, kunnen we het hem eens vragen.

Distel 3 oktober 2004 14:09

Citaat:

MAAR een spandoek? Het gaat niet om die stof, het gaat om wat erop staat.

Daar staat op dat iemand trots is dat zijn vader Oostfronter was. En dan? Heb jij daar last van?

Patriot! 3 oktober 2004 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Hahahaha. Liegebeest Yann is weer volop bezig. Ja, beste vriend, een aantal mensen op dit forum hebben dat fimpje opgeslagen. Dus ik zou nu niet zo hard roepen dat u van niets weet. U had trouwens uitdrukkelijk uw naam vermeld.

Ik geloof niet in het bestaan van zo'n filmpje.

Distel 3 oktober 2004 14:11

Citaat:

[size=4]In welke context moet je die foto dan zien?[/size]

In de context van 1 foto van 1 spandoek waarvan niet duidelijk is wie de eigenaar is en in welke mate de andere aanwezigen het opschrift van dat spandoek goedkeuren of niet.

Yann 3 oktober 2004 14:11

Citaat:

OK. Ik geloof dat Tantist het filmpje op z'n harde schijf staan heeft. Zodra hij hier weer on-line is, kunnen we het hem eens vragen.

Ik geloof er niks van. Over wat hebben jullie het in hemelsnaam?

Yann 3 oktober 2004 14:13

Citaat:

Daar staat op dat iemand trots is dat zijn vader Oostfronter was. En dan? Heb jij daar last van?

Mijn vader was pedofiel en daar ben ik fier op.

Mijn vader was een verkrachter en daar ben ik fier op.

Mijn vader was een bandiet en daar ben ik fier op.

Mijn vader was een Oostfronter en daar ben ik fier op.

Distel 3 oktober 2004 14:18

Citaat:

Ik geloof er niks van. Over wat hebben jullie het in hemelsnaam?

Leugenaar.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=18352

Steenbok66 3 oktober 2004 14:18

Zoals ik reeds zegde in de topic die ik gestart heb naar aanleiding van mijn passage in Diksmuide vorig weekend, vind ik het heel spijtig dat het lijden en de dood van arme soldaten misbruikt wordt voor domme extremistische politiek...
ik wou een gedachte wijden aan die sukkelaars... maar werd geconfronteerd met massa's gele vlaggen met dat lelijk beest op... en wat erger was, ik kon de site niet bezoeken wegens gsesloten op zondagvoormiddag tijdens het seizoen zoals aangegeven op de plakaten ter plaatse...

soldaten zijn overal ter wereld misbruikt door staten en officieren... ook in de Marne..etc terwijl de offiecieren 's avonds feesten in allerlei kastelen...
dat toevallig die Belgische officieren ook Franstaligen waren doet niets ter zake...
de vele oudstrijders die ik in Zuid-Limburg gekend hebben en die daar gestreden en afgezien hebben, hebben nooit last van taalkwesties gehad... maar van misbruik van hun leven door staten... trouwens, moest ooit opnieuw zo'n zinloze oorlog komen met "Vlaanderen" als betrokkene, dan zullen de sukkelaars aan het front evengoed de dupe zijn...

wat die oostfronters betreft... verwerpelijke houding... en die van hun gebroed die daar fier van zijn, nog erger... ook dat heb ik hier meermaals gezegd... ze zijn een aanfluiting voor de brave burger met burgerzin voor het land waarin hij woont, wanneer men met de vijand meeheult... en ook eigen burgers kreupel slaat en hun peuters aftroeft... oals ik meegemaakt Heb...
Jan, je kan zeggen wat je wil, maar dergelijke vlaggen en spandoeken op de plaats waar sukkelaars gestorven zijn, zijn volledig misplaatst en een schande voor wie ermee zwaait...

Dimitri 3 oktober 2004 14:18

Citaat:

En dan zelf ook nog bij de BUB zitten? Toe maar!

Distel 3 oktober 2004 14:19

Citaat:

Goed voor u. We leren elke dag iets bij.

Yann 3 oktober 2004 14:30

Citaat:

Wat leugenaar? Ik zie geen filmpje hoor. Of hoe de flaminganten waanbeelden beginnen te krijgen.

Jan van den Berghe 3 oktober 2004 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
de vele oudstrijders die ik in Zuid-Limburg gekend hebben en die daar gestreden en afgezien hebben, hebben nooit last van taalkwesties gehad...

Neen, natuuuuuurlijk niet. Ongetwijfeld waren het franskiljons die u ontmoette. In ieder geval, het is een historisch vaststaand feit dat het Belgisch leger aan de IJzer hoofdzakelijk uit Vlaamse jongens bestond die nauwelijks Frans verstonden. Toch werden ze in het Frans gecommandeerd. Blijkbaar vindt u dat allemaal goed.

Jan van den Berghe 3 oktober 2004 14:32

Citaat:

Wat leugenaar? Ik zie geen filmpje hoor. Of hoe de flaminganten waanbeelden beginnen te krijgen.

Menslief, hoe kunt u toch erop los liegen. Onbeschaamd dan nog wel. Eens te meer jammer dat we de oudste berichten van dit forum niet meer kunnen raadplegen. Toen u dat filmpje op de webstek van de Bubbelclub plaatste, is het uitgebreid bediscussieerd op dit forum.

Als ik me niet vergis, was het Tantist die zei dat hij het op z'n harde schijf had opgeslagen.

Yann 3 oktober 2004 14:33

Citaat:

Neen, natuuuuuurlijk niet. Ongetwijfeld waren het franskiljons die u ontmoette. In ieder geval, het is een historisch vaststaand feit dat het Belgisch leger aan de IJzer hoofdzakelijk uit Vlaamse jongens bestond die nauwelijks Frans verstonden. Toch werden ze in het Frans gecommandeerd. Blijkbaar vindt u dat allemaal goed.

Nee Jan. Waarom zouden we dat goed vinden??? De tijden zijn gelukkig veranderd, en ik wil daar afstand van doen, zelfs in het voordeel van de flaminganten. Maar als zij het verleden blijven oprakelen met hun belachelijke spandoekjes, dan moeten ze daar maar de gevolgen van dragen.

Yann 3 oktober 2004 14:33

Citaat:

Menslief, hoe kunt u toch erop los liegen. Onbeschaamd dan nog wel. Eens te meer jammer dat we de oudste berichten van dit forum niet meer kunnen raadplegen. Toen u dat filmpje op de webstek van de Bubbelclub plaatste, is het uitgebreid bediscussieerd op dit forum.

Als ik me niet vergis, was het Tantist die zei dat hij het op z'n harde schijf had opgeslagen.

Geen idee waar u het over heeft. :roll:

Vlaamse Leeuw 3 oktober 2004 14:42

Citaat:

Geen idee waar u het over heeft. :roll:

Als ik me niet vergis begon dit filmpje te spelen van zodra je de site van de BUB opstartte.

Yann 3 oktober 2004 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Als ik me niet vergis begon dit filmpje te spelen van zodra je de site van de BUB opstartte.

:rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be