![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en ook het filmpje...
![]() Hey Hop! Blaas em op! ![]() ![]() AVSS-SSVK
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 30 juli 2004 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat bedoel je met het filmpje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Da's van voor uwen tijd...
![]()
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou dat van voor Spetsnaz zijn tijd zijn? Ik denk het niet hoor.
Denk eens na Spetsnaz, Ijzerbedevaart + filmpje + B.U.B.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. Laatst gewijzigd door Dies : 29 juli 2004 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lach er nog altijd mee!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo zie je maar dat den Bub geen eerbied heeft voor de Vlaamse gesneuvelden in WO1. Vlamingen gesneuveld onder de Belgische vlag nochtans.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() ijzertoren opblazen = grafschennis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Jaja, die scherpzinnige humor van de BUB. Met die jongens is het lachen geblazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is dit nu regelrecht pleiten voor een oorlog? De symbolische 'Nooit meer Oorlog' gedachte laten sneuvelen door enkele staven dynamiet?
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke zinloze provocaties kan ik echt niet goed mee om.
Ze bewegen zich zelfs op het randje van het wettelijk toelaatbare (aanzetten tot geweld mag toch niet, zo dacht ik) De Vlaamse beweging en hun gedachtengoed bestrijden, daar kan geen wetgever of modderator iets tegen inbrengen. Het is bovendien veel simpeler en effectiever: de splijtende tweedracht uitdiepen tussen twee overblijvende flamingantische formaties, is sinds de politieke castratie van de N-VA een fluitje van een cent.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 juli 2004 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu ja, het moet ook gezegd worden dat de bovenstaande openingspost van die "Yann" in feite hun domheid en frustraties op schitterende wijze illustreert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat, Spetsnaz, is belgicistische humor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat mensen tegen een vredesmonument kunnen hebben... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() Niets tegen een vredesmonument, integendeel, wel tegen de hetze die er rond wordt gevoerd door bepaalde groeperingen.
|
![]() |
![]() |