Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Cantus in Antwerpen: 1500 stemmen extra, voor komende 50 jaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217811)

Scherven A. Mok 25 april 2015 11:12

Enkel het feit dat trol schoofzak dat hier post is ergerlijk. Dit is een politiek forum, niet de dag allemaal. De Wever kan gaan en staan waar hij wenst. Who cares.

Savatage 25 april 2015 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7628067)
Zich populair maken op een braspartij waar 5 liter alcohol per jongere is voorzien, maar de occasionele gebruiker van een joint bestempelen als beroepscrimineel :roll:

De NVA is tegen drugs, dat zou nu toch al langer duidelijk moeten zijn. Ga gerust op het Coninckplein weed smoren of coke snuiven, dat soort gedrag hoort niet thuis bij grote publieke events.

Jan van den Berghe 25 april 2015 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7627893)
De Wever heeft 9 jaar op kosten van de werknemers en werkgevers aan de unief vertoefd ...

Mag ik u dan vragen wie er in Vlaanderen de totale kost van zijn studies uit eigen z

Jan van den Berghe 25 april 2015 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7627893)
De Wever heeft 9 jaar op kosten van de werknemers en werkgevers aan de unief vertoefd ...

Mag ik u dan vragen wie er in Vlaanderen de totale kost van zijn studies uit eigen zak heeft betaald? Wie? U misschien?

Spitting Image 25 april 2015 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7629167)
Enkel het feit dat trol schoofzak dat hier post is ergerlijk. Dit is een politiek forum, niet de dag allemaal. De Wever kan gaan en staan waar hij wenst. Who cares.

En toch reageer jij? Je spreekt jezelf binnen de drie woorden tegen. :rofl:

Pandareus 25 april 2015 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7628131)
Allez, nu was hem eens vrolijk, geen scheef woord naar de sossen, geen vuil bakkes naar 't hofke van Laeken, geen middelvinger naar de Walen ... en nu is 't alweer niet goed ...

.

Vuil bakkes naar 't hofke van Laeken kan niet meer hee nu hij de partij ook heeft binnengeloodst bij de andere staatsdragende partijen. En ruzie met de walen is beperkt tot PS. In 2019 moet hij terug bij de vorst op de koffie gaan om sympathie los te krijgen.

Spitting Image 25 april 2015 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7629629)
Vuil bakkes naar 't hofke van Laeken kan niet meer hee nu hij de partij ook heeft binnengeloodst bij de andere staatsdragende partijen. En ruzie met de walen is beperkt tot PS. In 2019 moet hij terug bij de vorst op de koffie gaan om sympathie los te krijgen.

Toch mooi die scheldtirades. Genieten, echt genieten, is het.

hagel 25 april 2015 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7628067)
Zich populair maken op een braspartij waar 5 liter alcohol per jongere is voorzien, maar de occasionele gebruiker van een joint bestempelen als beroepscrimineel :roll:

En dat terwijl alle cijfers van VAD wijzen op het groeiende probleem van alcoholmisbruik onder de jeugd, terwijl het cannabisgebruik vrij stabiel blijft.

hagel 25 april 2015 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7629637)
Toch mooi die scheldtirades. Genieten, echt genieten, is het.

Groen genieten is toch nog genieten, hé.

hagel 25 april 2015 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7629258)
De NVA is tegen drugs, dat zou nu toch al langer duidelijk moeten zijn. Ga gerust op het Coninckplein weed smoren of coke snuiven, dat soort gedrag hoort niet thuis bij grote publieke events.

NVA is dus duidelijk niet tegen alcoholmisbruik.

hagel 25 april 2015 17:18

Citaat:

Begrijp dat toch: hij kan zijn kleine teen niet verroeren of bepaalde NVA'ers krijgen extase.

hagel 25 april 2015 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7628295)
Toet.
En het Weverke voelt dat heeeel goed aan.
Dat is net zijn eerste kracht.
(zijn tweede kracht zijnde de zaken heel eenvoudig kunnen uitleggen, ontdaan van alle zever, zodat tegenstrevers direct met hun gat bloot staan, en de gewone kiezer het allemaal goed begrijpt).

.

Hij kan het zo goed uitleggen dat hij schijnbaar niet meer in discussie wil gaan met anderen in debatten. Zo kan iedereen het uitleggen.

De schoofzak 25 april 2015 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7629629)

De Phphphphillip gaat zijn stoelen pertang toch niet terug krijgen.
Dat was toch nogal een grap hé zeg !

.

De schoofzak 25 april 2015 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hagel (Bericht 7629737)
Hij kan het zo goed uitleggen dat hij schijnbaar niet meer in discussie wil gaan met anderen in debatten. Zo kan iedereen het uitleggen.

Ik vond het debat met Vermeersch anders wel van een aangenaam hoog niveau.

.

De schoofzak 25 april 2015 18:07

Citaat:

Ik wil mij verontschuldigen dat ik je niet op voorhand inlichtte dat je mij beter op jouw negeerlijst zou zetten.

.

Hypochonder 25 april 2015 18:08

Ge-ni-a-le zet van De Wever.

lombas 25 april 2015 18:10

Het merendeel van de studenten zal niet eens door hebben gehad dat hij er was.

Maar dat geeft niet echt. Dat maakt het binnensijpelen van het nieuwtje de dag nadien enkel duurzamer.

dalibor 25 april 2015 18:11

Ik ben nu al opgewonden dat ik Hem morgen misschien zal zien op de Ten Miles. En ver achter me laten, maar dat terzijde.

Het Verzet 25 april 2015 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7629809)
Ik ben nu al opgewonden dat ik Hem morgen misschien zal zien op de Ten Miles. En ver achter me laten, maar dat terzijde.

Hem met hoofdletter? Heb je het nu over De Wever of over god?

dalibor 26 april 2015 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7629921)
Hem met hoofdletter? Heb je het nu over De Wever of over god?

Tom Waes, he ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be