![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hierop niet op 1 april willen reageren, want het is geen grap. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
herentals zit vol sloeries
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is die nu nog altijd bezig? Ik heb in zijn human uitlachinterestprogramma in 1991 al geweigerd deel te nemen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet dat mensen blij kunnen zijn als ze terug aankomen op het Astridplein??? :p
Ik liep daar vroeger met mijn bomma aan de hand, "bomma gaan we naar de zoo?" Ijsje eten, daarna lopen het Astridplein, ons bomma kon zitten op de tram. Er was ruimte tot leven en mensen konden geld uitgeven. Nu zit iedereen op mekaar gedrukt en is er helemaal geen ruimte tot leven meer. Mijn bomma is al enkele malen overvallen en komt 's avonds niet meer buiten. Een Antwerpenaar die tevreden is met het Antwerpen van vandaag, kent het Antwerpen van vroeger niet. Dat is weg, verdwenen. |
Citaat:
. |
Citaat:
"waarom noemt men U de strandzanger ?" "hoe komt het dat U in de marginaliteit raakte ?" "waar koopt U dergelijke kleren ?" "wat trekt U aan in de hoerenbuurt van Gent ?" "Hoopt U ooit nog normaal aan de slag te kunnen gaan ?" "Is het niet triestig om in een hangmat te liggen vegeteren ?" "voel je geen schaamte dat je faalde ?" "waarom draagt U zo een rare pet ?" "Kent U Reinhilde Decleir ?" Een gemiste kans... |
Citaat:
"Hoever van de linkerzijde van uw meetlat van 18cm staat de '0'?" :-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be