![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren was ik in Brussel, nam ik toch wel de verkeerde trein naar huis terug zeker
![]() Daar heb ik dan een bus naar huis gepakt, vermits ik daar gratis mee mag reizen en een treinticket niet zag zitten. Ah ja, m'n leefgeld is nog niet gestort en ik moet op de kleintjes letten ![]() Mja, een dik uur op de boemelbus dus. Had net de snelbus naar de sinjorenstad gemist ![]() En guess what, was ik zowaar zelfs blij en opgelucht van in A'pen toe te komen. M'n omleiding naar Herentals met als tussenstoppen Grobbendonk en nog zo van die doods/boerse gemeenten-gehuchten (?) deed m'n ogen openen dat het er nog niet zo slecht is - als stad gezien dan - .... Ik kan me namelijk niet inbeelden van ergens in een gat als Lichtaart, Turnhout, Lier, Geel en wat is het daar allemaal dag in dag uit te moeten vertoeven (waar nog minder te zien en te beleven valt dan hier, en waar men precies afgesneden zit van de rest van de wereld). Doe me dat niet aan, lol. Laatst gewijzigd door bembem : 1 april 2017 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Grootsteden staan synoniem voor eenzaamheid, Je opende een draad over het feit dat je zelfs bereidt zou zijn andermans kinderen op te voeden in ruil voor wat gezelschap. Nee bemmeke de Kempen is deluxe tegenover het stad. Je had eens moeten gaan wandelen in het gezellige Herentals de vriendelijkheid daar komt u tegemoet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En wat valt er dan te beleven in de stad?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er in Herentals eens ene wat te rap door de dorpsstraat rijdt, dan maken ze daar niet zoveel spel van als op de Meir in de koekenstad.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, maar wat ik bedoelde: ik kwam daar aan langs café Jozef, het Astridplein enzo en ik voelde m'n energie terug opborrelen, yep
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel onrecht meegemaakt. U weet dus niets van het leven, liever opgesloten in een grootstad dan rondlopen in de mooie vrije natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grobbendonk was het administratief centrum van de Antwerpse regio in de Romeinse tijd. Ken uw geschiedenis meiske.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in Lier staat de Zimmertoren.
Alhoewel, een dikke schande dat ze zo'n monument gaan afbreken. Voor amper twee mio aan restauratiekosten die Lier zou moeten ophoesten. En amper protest daar tegen. Mocht ik in Lier wonen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herentals ligt dan ook in the middle of nowhere. Ik denk dat ik daar zelfs nooit geweest ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger stond daar - Herentals, een frituur met puntzakken nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ik geloof dat ze vandaag al met de afbraak begonnen?
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit nog nog helemaal naar Herenthout gefietst voor een optreden van Nina Hagen.
https://www.youtube.com/watch?v=5lYggk_vlEA
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge had ook wat kunnen meespelen. Op een subtiele manier .. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb daar nog Omar and the Howlers zien optreden. Als m'n geheugen me niet in de steek laat was dat het enige optreden dat ik er zag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ieder geval wonen er tegenwoordig in de Kempen veel meer rijke mensen dan in 't stad!
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |