![]() |
Vivaldi kennende zal deze regel binnen korte tijd weer ongedaan gemaakt worden wegens onenigheid binnen de regering en protest van burgercomités.
|
Citaat:
|
Om de zaak nog belachelijker te maken, stel mijn vrouw en ik zijn op dezelfde datum geboren. Hoe gaan ze dat oplossen? Uur van geboorte?
Quizvraag: wat is Vivaldi? Antwoord : toppunt van absurditeit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondertussen lanceert Vincent Van Peteghem zijn voorstellen tot fiscale hervorming. Hij wil de belastingsvrije som verhogen waardoor werkenden meer overhouden. Alle regeringspartijen lijken akkoord te gaan.
Dat zou moeten gefinancierd worden door 1. De prijs van de winkelkar te verhogen --> Geen akkoord van groen en Vooruit 2. De effectentaks te verdubbelen --> Geen akkoord van MR Besluit: vuilbak binnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een verrassing! |
De BTW op een basisproduct als brood opslaan nadat het brood al zo hard in prijs is gestegen ...
|
Let op, op zich ben ik er niet tegen hoor. Mensen die werken gaan erop vooruit, werklozen gaan erop achteruit. Dat gepensioneerden mee de dupe zijn is wel niet correct.
Nu ja, met 7 partijen in een regering zal er toch niet veel van in huis komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel G.R. Bouchez. 1 van de 2 kanten zal per definitie dwarsliggen. |
Citaat:
Ja, de meeste werkenden hebben nog luiers nodig hé. Z'n vlees, z'n brood, kortom het meeste waarop nu nog 6% BTW betaald moest worden, daar moet 9% op betaald worden. |
Citaat:
Ook goed om de koopkracht een beetje te beschermen & de binnenlandse consumptie te voeden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be