![]() |
hmm... http://groups.msn.com/RECHTSVLAANDEREN2006... je gaat wel van noord naar zuid... :roll:
|
Citaat:
Ik gooi geen informatie op het forum die per 'PM' gegeven werd en nog minder lieg ik er over zoals jij net deed. |
Citaat:
Buiten de leden van deze groep(90 persoonlijke vrienden)beschik ik over een grotere aanhang,dan dat de BUB momenteel leden heeft. :wink: Ps.u heeft mijn woord dat ik de ledenlijst van de BUB niet misbruik. :wink: |
Citaat:
Het zijn er, volgens jouw eigen zeggen, minder dan 90. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spirit let op :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben liever mensen die zich enthousiast achter een jong, vredelievend en Vlaams project kunnen scharen... |
Citaat:
Dat is pas een gegronde reden om te bleiten. :lol: |
Citaat:
Rechtstreeks confronteren kan misschien spectaculair lijken maar bereikt daarom geen resultaten! Het is beter om het de dingen wat subtieler te benaderen! Afijn, op een manier die U trouwens blijkbaar niet ligt... :roll: P.S.: Iedereen heeft wel recht op typfoutjes zeker... |
Citaat:
Volgens bepaalde bestuursleden uit het Vlaams Blok, is de spellingswijze steeds belangrijker dan de inhoud(o.a.Janice Laureyssens) |
Citaat:
|
Wat een belachelijke vraag in die poll, misschien kon je het antwoord 'neen' nog vermelden?
|
1 van de vele
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu zal peekes traditionele moddercampagne tegen alles en iedereen van BUB, vooral mij, van start gaan. Zijn eigen persoonlijke kruistocht.
|
Citaat:
Je merkt dat ik dat antwoord best kan geven. |
rofl :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be