Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vrouwenbesnijdenis laat men toe, een hond zijn oren knippen is vervolging. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89788)

Online 22 mei 2007 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2676998)
De titel gaat ook over vrouwenbesnijdenis en zoals we wel weten gebeurt dit op jonge leeftijd en valt dus wel degelijk onder kindermishandeling.

Correct.
De term is dus verkeerd : beter had men het meisjesbesnijdenis genoemd. En uiteraard valt dat onder kindermishandeling.

jurgen79 22 mei 2007 11:55

Euhmmm...who gives a fuck? :roll:

Raf 22 mei 2007 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2677055)
Een tijdje geleden was hier een filmpje te zien hoe dat in zijn werk gaat en als je dat geen kindermishandeling noemt..........8O

Ik heb dat filmpje niet gezien en ik wil het ook niet zien, maar hier gaat het niet over kindermishandeling, zoals ik reeds aantoonde aan de hand van het openingsbericht.

daiwa 22 mei 2007 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2677084)
Correct.
De term is dus verkeerd : beter had men het meisjesbesnijdenis genoemd. En uiteraard valt dat onder kindermishandeling.

Volgens ''kindervriend'' Raf dus niet.

Raf 22 mei 2007 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2677167)
Volgens ''kindervriend'' Raf dus niet.

Hou op met mij woorden in de mond te leggen, vuige leugenaar.

daiwa 22 mei 2007 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2677179)

Een ander uitmaken voor leugenaar schijnt wel een van je specialiteiten te zijn hé. :roll:
Heb je ook gedaan met Knuppel, die achteraf duidelijk aantoonde dat jij de leugenaar was.
En dan probeerde je er onderuit te komen door een zelfdiagnose te stellen van beginnende dementie.

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
De oude dag, kindlief. Het duurt soms eventjes voor ik me dingen herinner...

Raf 22 mei 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2677222)
Een ander uitmaken voor leugenaar schijnt wel een van je specialiteiten te zijn hé. :roll:
Heb je ook gedaan met Knuppel, die achteraf duidelijk aantoonde dat jij de leugenaar was.
En dan probeerde je er onderuit te komen door een zelfdiagnose te stellen van beginnende dementie.

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
De oude dag, kindlief. Het duurt soms eventjes voor ik me dingen herinner...

En die prietpraat, die overigens volstrekt ongefundeerd is, vind jij voldoende reden om iemand anders dan maar woorden in de mond te leggen? Bizarre redenering...

illwill 22 mei 2007 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2677283)
En die prietpraat, die overigens volstrekt ongefundeerd is, vind jij voldoende reden om iemand anders dan maar woorden in de mond te leggen? Bizarre redenering...

Nu leg jij woorden in zijn mond want dat zegt hij nm helemaal niet. Vreemd dat je anderen beschuldigd van dingen die je zelf doet. Bizarre

Truder 23 mei 2007 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2677179)

Uit de avatar van Raf kunnen we opmaken dat hij de reu in huis is. Aan zijn woordgebruik zal het ook wel duidelijk zijn. Maar "dankzij" al zijn "pluspunten" vraag ik me toch nog steeds af waarom hij deze verminking niet afkeurt.
Staat hij soms als "alfa" mannetje zelf graag met het mes of de schaar in de hand?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be