![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oude dag, kindlief. Het duurt soms eventjes voor ik me dingen herinner...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() M.a.w, je geeft toe dat je een leugenaar bent. Fijn zo!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij geeft enkel toe dat hij een ouwe man is met slecht geheugen. ![]()
![]() |
![]() |
#525 | ||||||||||||
|
![]() Citaat:
Racisme is een dood spoor gebleken in de wetenschap. Nochtans hebben nationalistische gekken (een tautologie dus) geprobeerd met man en macht om racistische theorieën als wetenschappelijk gefundeerd te laten doorgaan. Ze zijn hier nooit in geslaagd, en met de huidige kennis van DNA blijkt dit bevestigd. Rassenvermenging, daar praatte ik niet over: ik had het over de afkomst (geografisch) van mensen die je kan afleiden uit hun verwantschap met mensen die men opgraaft, en wiens DNA ook kan vergeleken worden. Hieruit kan men dan nagaan waar je voorouders leefden. Dat heeft al niets met rassen te maken maar met aardrijkskunde... ![]() Citaat:
Deze ontstaat niet door zich te isoleren hoor, maar door deze te koesteren. Wat wil jij eigenlijk: diversiteit, maar niet hier? Wie is er dan voor een eenheidsworst. Een beetje logica aub ![]() Citaat:
Ik droom niet: ik ben tegen oorlog en geweld. Dit wordt, de geschiedenis is hierin duidelijk, opgewekt door nationalisme (kijk naar de geschiedenis van Europa voor 1945) en tegengewerkt door internationalisme en samenwerking, kijk naar Europa na 1945. Dit zijn feiten, geen dromen. Kijk ook maar naar Rusland, na het opsplitsen van dit land en ga eens na wanneer en hoe oorlogen ontstaan. Lul dus niet zomaar uit je bek. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En ze doen dat (net als mannen) liever met exotische types. Dat is romantischer: "ca fait rêver". Vraag maar eens aan je vriendinnen of ze niet liever een Italiaan in bed hebben of een "latin lover" dan een boer van hier! Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu je met je eigen leugens geconfronteerd word ga je het even op het begin van dementie steken. Langs de andere kant dan weer was je geheugen nog niet zo sterk aangetast om met de grootste overtuiging te beweren dat jouw uitspraken nergens in realiteit bestonden. Jij die hier zelf toegeeft dat jouw geheugen het al eens laat afweten gaat dan een ander beschuldigen van een zieke geest te hebben. Je hebt je zelf hier te kijk gezet als betweterige leugenaar, Rafke. ![]() En dan heb je nog het lef te zeggen dat Knuppel loog. ![]() Hoel laag kan je vallen. Als je nog enig zelfrespect hebt zou je maar best uw nederige excuses aanbieden aan Knuppel. Oorspronkelijk geplaatst door Raf ![]() Ik "insinueer" trouwens niet dat je liegt; ik zeg dat rechtuit: je liegt. Oorspronkelijk geplaatst door Raf ![]() Wellicht omdat ze aan jouw ziekelijke geest ontsproten zijn en nergens in de realiteit bestaan... Laatst gewijzigd door daiwa : 13 april 2007 om 01:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#529 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Belgie is een boven-nationale Staat ,net als Zwitserland. Als we naar de geschiedenis van Europa kijken ,dan hebben juist de bovennationale rijken veel oorlog en ellende veroorzaakt. Zoals Napoleon , Hitler , Stalin ,Habsburgse rijk De Balkan zit nu nog met de problemen van het Ottomaanse rijk Het is dus erg goedkoop om nationalisme tot racistisch of mentaal gehandicapt te verklaren. In de Sovjetunie hebben ze jaren mentaal gehandicapten in psychiatrische inrichtingen gestopt. Hopelijk gaat dat in België niet gebeuren. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 13 april 2007 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 13 april 2007 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid �* la Feremans is niet de waarheid maar een onoverzichtelijke, walgelijke troep.
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord 'natie' bezorgt mij rillingen omdat ik weet dat het in Belgique slaat op de zeer kleine Franse elite die de Belgische grondwet schreef, hoofdzakelijk ten dienste van zichzelf en voor eigen gebruik.
Ikzelf voel me dus totaal niet behoren tot de Belgische 'natie'. Het volk waartoe ik behoorde, behoor en zal behoren spreekt Nederlands en Nederlandse dialecten. Limburg is mijn moederland, Vlaanderen mijn vaderland en Nederland beide.
![]() |
#538 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoewel ik geen aanhanger ben van beide groeperingen ,ben ik wel trots op Holland ,Nederland ,onze geschiedenis. Als nakomeling van de Vlaamse vluchtelingen rond 1600 ,met genealogische bijeenkomsten aan weerszijde van de grens ,voel ik me ook verbonden met Vlaanderen. Natuurlijk ben ook ook nog Europeaan en reis graag over de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
|
![]() Citaat:
Dit is voorlopig nog zeer efficiënt om aan de macht te blijven. Want laat ons één ding niet vergeten: de eerste minuut dat Vlaanderen onafhankelijk wordt zal een Decroo samen met het volledige Vlaamse establishment zich uitgesproken Vlaming noemen en ook hier de macht proberen te monopoliseren.
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een man waarvan de verdienste hier wordt aangetoond bekocht dit met zijn leven, en de moordenaar was alles behalve een nationalist....
![]() |