![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Producten om het huishouden te doen, zijn absoluut not done als cadeau.
Enige mogelijke uitzondering: producten waardoor je minder huishoudelijk werk moet doen. |
Citaat:
Voor mij iets kopen is altijd gemakkelijk: Sloefen, olie of koppen. |
Messen zijn ook not done als cadeau, maar ik heb er toch al wat mensen serieus blij mee gemaakt :D.
|
Citaat:
Doodbloeden op het tapijt in de gang :-( Bloedvlekken gaan daar zo moeilijk uit |
Citaat:
Maar ik ben nogal hevige voorstander van een bepaald model van Cold Steel, vandaar. ;-) |
ik krijg toch ook niet graag ondergoed hoor.. :D
Gelukkig geven ze dat ook niet. Meestal krijg ik waardebonnen ofzo..ben je veel meer mee. |
Citaat:
Slecht plan. |
Citaat:
Ik krijg soms ne naftbon :) das altijd handig. bongo-bonnen krijg ik ook graag. Vorig jaar ne reischeque gekregen. Liever zoiets dan dat ze u zoiets kopen waar je weinig mee bent, of iets dat je niet mooi vindt. |
Citaat:
|
:cheer: Broodbakmachine :cheer:
|
Nog even over de ondergoed en sokken- kwestie:
- Gewone sokken en ondergoed kan volgens mij meestal gegeven worden aan mannelijke vrijgezellen door hun tantes, mama's, oma's, broers of zussen, nichten of neven of de zeer intieme om hun bekommerde vrienden of vriendinnen. Wij geven bijna jaarlijks sokken, handdoeken of dergelijke aan nonkels die jonkheer gebleven zijn. - Voor je partner koop je hopelijk geen sokken of ondergoed, indien wel dan zijn het speciale denk ik: extra warme, extra leuke, extra zachte, extra speelse, ... |
Citaat:
P.S. Als ik een ecologische voetafdruk zet wil ik toch graag wat sokken aanhebben. Wie weet in wat voor viezigheid je tegenwoordig allemaal trapt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be