![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ik voelde mij daarstraks onheus aangesproken bij het lezen van dit artikel. kennelijk is het vandaag de dag niet meer 'in' om sokken en ondergoed te geven als cadeau. tegenwoordig moeten het reisjes en citytrips zijn, want dat is hip. of de vreselijk onpersoonlijke cadeaubon (waarmee ge zélf nog door weer en wind naar de winkel moet). graag wil ik reageren namens alle mensen die het wel nog waarderen om een paar fijne katoenen sokken en ondergoed te krijgen. sokken en ondergoed hebben immers een heleboel voordelen t.o.v. andere zogenaamd hippere cadeaus. 1) ge kunt het altijd gebruiken 2) als de kleur u niet aanstaat is dat niet zo erg: de mensen zien het toch niet 3) ondergoed en sokken zijn fijn 4) ondergoed en sokken zijn praktisch 5) iedereen heeft sokken en ondergoed nodig 6) ondergoed en sokken zijn erg gebruiksvriendelijk 7) ondergoed en sokken zijn makkelijk in onderhoud 8) proper ondergoed en sokken zijn belangrijk 9) ge kunt eigenlijk nooit teveel sokken of ondergoed hebben 10) ondergoed en sokken nemen betrekkelijk weinig plaats in enzovoorts... weinig andere cadeaus die zoveel voordelen hebben. ik wil maar zeggen: trek u niks aan van zo'n artikel. blijf elkaar blij maken met een mooi paar sokken en comfortabel ondergoed. wij bepalen zelf wel wat 'fout' is. of niet soms? Laatst gewijzigd door Mitgard : 23 december 2009 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 23 december 2009 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() I consume, therefore i am
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Scherp, scherp ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Ik krijg elk jaar een paar pantoffels die ik volledig verslijt in één jaar, waardoor ik het volgend jaar opnieuw pantoffels krijg. En ik ben daar blij mee.
Lang leve ondergoed, sokken en pantoffels Laatst gewijzigd door laurensje : 23 december 2009 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zelfs helemaal niks hebben
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe doe je dat? Ik loop hier al vijf jaar met dezelfde sloefen rond... en nee, ze stinken nóg niet!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan mij het schelen wat ze ergens schrijven over "foute" en "goeie" cadeaus. Ik koop toch wat ik wil zeker! Niks.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoh, als ze mij dan eens ondergoed gaven, was ik wel kontent: dan moest ik mijn tijd niet verdoen om me met zulke prullen bezig te houden
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons ben zuunig zeggen de Schotten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt ervan als ge geen kousen en ondergoed meer krijgt...
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eetbare onderbroeken & kousen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() volgens mij enkel mannen die van die vriendin af willen eigenlijk ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Gijse snoeper ![]() Citaat:
![]() zwembandjes zou inderdaad beter zijn ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN