Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   België telt ruim 7.000 miljonairs meer dan in 2013 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=219954)

Conscience 20 juni 2015 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 7703652)

Nogmaals, het is geen mirakel als je met 2 mensen werkt en spaart en elk 50.000euro verdient om zo in 40 jaar carriere 4miljoen euro te verdienen bruto en 1miljoen euro te sparen.
...

Het gaat hier wel om USD, niet om euro.

En wel op 31/12/2014. 830.000 € maakt je dollarmiljonair.

Vandaag zijn er dus weeral 8% miljonairs minder in Belgie door de gedaalde euro.

demonen 20 juni 2015 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7706320)
Oh jee, een forumrookie. Lees eerst eens wat posts van mij en demonen. Dan zal je hopelijk doorhebben dat demonen geobsedeerd is door ambtenaren en er niet voor terugschrikt de grootste onzin over ons te posten om zijn haat tegenover ons te kunnen ventileren.

In totaal zijn er door ambtenaren 1.338.452 ziektedagen opgenomen, of 17,65 dagen per ambtenaar.

Het aantal dagen verschilde aanmerkelijk per landsdeel. Duitstalige ambtenaren namen gemiddeld 9,22 ziektedagen, Franstalige ambtenaren 19,86 en Nederlandstalige collega's 15,79 dagen.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/am...al-580347.html

Ik heb niets tegen ambtenaren maar ik moet vaststellen dat onderwijzers niet 4 maar 5 maanden thuis zitten en de overige 7 maanden slechts 20 uren/week werken. Dit is toch complete waanzin, niet? Denkt U dat hun loon gratis is of op de bomen groeit?
Ik vraag mij alleen af hoe België 2.000.000 een loon uit de schatkist kan betalen.
Dat doen de beleggers ook tav Griekenland en wij zijn het volgende land dat door de beleggers aangevallen wordt :
2.000.000 mensen die een loon vd Staat krijgen
uitgestelde lonen die niet betaalbaar zijn
geen pensioenreserves
hoogste belastingdruk
deïndustrialisatie aan ongezien tempo
...
U ziet geen problemen?

Another Jack 20 juni 2015 09:59

Alles gaat slecht en toch zijn er 7000 miljonairs bijgekomen...
Straf verhaal, demonen...

Henri1 20 juni 2015 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7706437)

Lijkt me wel logisch.
De kloof tussen rijk en arm wordt groter.

Nierika 20 juni 2015 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7702966)
Wellicht allemaal "zaakvoerders" die zich goed gemaakt hebben aan het N-VA beleid ten koste van de werkman.

Welke werkman?
Ik ben een gewone "werkman", en ik heb daar tot dusver niks van ondervonden.

Wie is toch die geheimzinnige werkman die hier elk gelag lijkt te betalen?
Kunnen ze daar eens gedegen onderzoek naar doen?

Dat ze ook maar meteen bovenstaande quote van Henri eens tegen het licht houden.

Die paar duizend miljonairs die er bij zijn gekomen zijn allemaal miljonair geworden door als zaakvoerder de werkmens, die hier stilaan als een bedreigde diersoort overkomt, uit te persen.
En da's allemaal de schuld van het NVA-beleid, de enige partij in Vlaanderen, Wallonië (daar zijn vast en zeker geen miljonairs bijgekomen, wegens nog te veel PS-beleid) en België.

Vrijheideerst 20 juni 2015 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7706442)
Welke werkman?
Ik ben een gewone "werkman", en ik heb daar tot dusver niks van ondervonden.

Wie is toch die geheimzinnige werkman die hier elk gelag lijkt te betalen?
Kunnen ze daar eens gedegen onderzoek naar doen?

Dat ze ook maar meteen bovenstaande quote van Henri eens tegen het licht houden.

Die paar duizend miljonairs die er bij zijn gekomen zijn allemaal miljonair geworden door als zaakvoerder de werkmens, die hier stilaan als een bedreigde diersoort overkomt, uit te persen.
En da's allemaal de schuld van het NVA-beleid, de enige partij in Vlaanderen, Wallonië (daar zijn vast en zeker geen miljonairs bijgekomen, wegens nog te veel PS-beleid) en België.

Henrike is wel grappig.

Drukazz 20 juni 2015 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7706439)
Lijkt me wel logisch.
De kloof tussen rijk en arm wordt groter.

Dit roepen ze al van zodra ik op de schoolbanken zat, 20 jaar geleden, en dat zullen ze binnen 20 jaar nog altijd roepen. ZZZZzzzzzzz

Nierika 20 juni 2015 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7704104)
Een onderwijzer staat wel in de lagere school. Weinig masters te vinden daar.

Toch is het hoogstwaarschijnlijk waar hoor Zeus. Een oom en een tante van mij, hij onderwijzer, zij kleuterleidster, hadden indertijd al een pensioen van meer dan 70.000 BEF. (Ik kan wel niet zeggen of het nu 72.000 dan wel 78.000 was).
De euro is intussen al een tijdje ingevoerd, het zal al wel iets meer zijn intussen.
Zo ver zal demonen er vermoedelijk niet naast zitten.

Nu ja, moest hij ook maar leraar geworden zijn hé.

Soit, mijn ouders hebben niks meegekregen van thuis uit, écht niks.

Vader alleen gaan werken, (storingstechnieker bij Belgacom) moeder zorgde voor 3 kinderen.
Vader al thuis van 51 of 52 (weet het niet van buiten) omdat ze er teveel hadden bij Belgacom.
Hij heeft getekend als één van de allerjongsten die mochten gaan, mét premie, en toch nog een jaar bijgedaan aan fantastische voorwaarden omdat er teveel weg wilden, en ze te veel ervaring verloren om jonge gasten op te leiden.
Daarna thuis gebleven, Belgacom legde op tot zijn volle loon tot hij op pensioen mocht, ergens begin de zestig.
Zijn pensioen hangt net onder de 2000 euro, als, jawel, gewone werkman, zoals Henri het zou stellen.

Hun vermogen, huis inbegrepen, zal rond de 750.000 euro hangen.
Ze hebben hun huis vorig jaar laten schatten omdat ze er aan denken binnenkort naar een appartement te verhuizen, dus ik kan er een goeie schatting van maken hoeveel ze in totaal waard zijn.

Als een éénverdienende arbeider, (toegegeven: die zich nooit aan buitenissigheden heeft te buiten gegaan) dit kan bij elkaar schrapen met indertijd 4 mensen ten laste, wat zitten ze hier dan toch allemaal te klagen?

Men mag mij er gerust van verdenken wat uit mijn nek te kletsen betreffende de situatie van de werkmens die ik het best van allemaal ken, blijf dan maar verongelijkt en misnoegd jullie grote gelijk uitschreeuwen.

Feit is dat Francken gelijk heeft met zijn quote die Scherven A. Mok hier in de groep gooit.

Reken alles samen, en er zouden er veel verschieten hoe goed de doorsnee Vlaming het heeft.

Ik begrijp dat niet iedereen dit wil/kan vatten.
Ik heb hier ooit eens van Drosophilia zaliger het verwijt gekregen dat mijn vader een smerige kapitalist was omdat ik beweerde dat mijn vader wel meer dan 75.000 euro had bijeengespaard als werkmens, wat volgens haar niet kon.
Sindsdien besef ik dat er veel zieke mensen rondlopen met een door afgunst zwaar verstoord wereldbeeld.

Another Jack 20 juni 2015 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7706478)
Toch is het hoogstwaarschijnlijk waar hoor Zeus. Een oom en een tante van mij, hij onderwijzer, zij kleuterleidster, hadden indertijd al een pensioen van meer dan 70.000 BEF. (Ik kan wel niet zeggen of het nu 72.000 dan wel 78.000 was).
De euro is intussen al een tijdje ingevoerd, het zal al wel iets meer zijn intussen.
Zo ver zal demonen er vermoedelijk niet naast zitten.

Nu ja, moest hij ook maar leraar geworden zijn hé.

Soit, mijn ouders hebben niks meegekregen van thuis uit, écht niks.

Vader alleen gaan werken, (storingstechnieker bij Belgacom) moeder zorgde voor 3 kinderen.
Vader al thuis van 51 of 52 (weet het niet van buiten) omdat ze er teveel hadden bij Belgacom.
Hij heeft getekend als één van de allerjongsten die mochten gaan, mét premie, en toch nog een jaar bijgedaan aan fantastische voorwaarden omdat er teveel weg wilden, en ze te veel ervaring verloren om jonge gasten op te leiden.
Daarna thuis gebleven, Belgacom legde op tot zijn volle loon tot hij op pensioen mocht, ergens begin de zestig.
Zijn pensioen hangt net onder de 2000 euro, als, jawel, gewone werkman, zoals Henri het zou stellen.

Hun vermogen, huis inbegrepen, zal rond de 750.000 euro hangen.
Ze hebben hun huis vorig jaar laten schatten omdat ze er aan denken binnenkort naar een appartement te verhuizen, dus ik kan er een goeie schatting van maken hoeveel ze in totaal waard zijn.

Als een éénverdienende arbeider, (toegegeven: die zich nooit aan buitenissigheden heeft te buiten gegaan) dit kan bij elkaar schrapen met indertijd 4 mensen ten laste, wat zitten ze hier dan toch allemaal te klagen?

Men mag mij er gerust van verdenken wat uit mijn nek te kletsen betreffende de situatie van de werkmens die ik het best van allemaal ken, blijf dan maar verongelijkt en misnoegd jullie grote gelijk uitschreeuwen.

Feit is dat Francken gelijk heeft met zijn quote die Scherven A. Mok hier in de groep gooit.

Reken alles samen, en er zouden er veel verschieten hoe goed de doorsnee Vlaming het heeft.

Ik begrijp dat niet iedereen dit wil/kan vatten.
Ik heb hier ooit eens van Drosophilia zaliger het verwijt gekregen dat mijn vader een smerige kapitalist was omdat ik beweerde dat mijn vader wel meer dan 75.000 euro had bijeengespaard als werkmens, wat volgens haar niet kon.
Sindsdien besef ik dat er veel zieke mensen rondlopen met een door afgunst zwaar verstoord wereldbeeld.

Zeker dat uw pa geen illegale bijverdienste had?

Nierika 20 juni 2015 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7706444)
Dit roepen ze al van zodra ik op de schoolbanken zat, 20 jaar geleden, en dat zullen ze binnen 20 jaar nog altijd roepen. ZZZZzzzzzzz

Die kloof wordt natuurlijk groter.
Van armen kun je niks erven, en ze zullen over het algemeen ook niet meteen een grote stimulans vormen voor hun kinderen om ergens te raken.
Nieuwkomers behoren automatisch tot de armere klasse, vluchtelingen brengen meestal niet veel mee en moeten van nul beginnen of hangen meteen asn het infuus doordat ze de taal niet kennen etc...
Aan de andere kant geldt: geld maakt geld.
Als je er hebt en je gebruikt je verstand, dan krijg je er bij.

Maar om écht te zien hoe het er in een maatschappij aan toe gaat, moet je de middenklasse onder de loep nemen.

En aangezien die nog steeds op zomervakantie én wintersportvakantie gaat, met twee wagens rijdt en regelmatig op weekend en restaurantbezoek blijft gaan, vermoed ik dat het allemaal nog wel meevalt.

Nierika 20 juni 2015 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7706483)
Zeker dat uw pa geen illegale bijverdienste had?

Huil maar lekker mee met de wolven en ga er automatisch maar van uit dat ik uit mijn nek klets.
Het omgekeerde zou een ramp betekenen voor de meeste ramp-en teloorgangtoeristen hier.

Tavek 20 juni 2015 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7706499)
Huil maar lekker mee met de wolven en ga er automatisch maar van uit dat ik uit mijn nek klets.
Het omgekeerde zou een ramp betekenen voor de meeste ramp-en teloorgangtoeristen hier.

Mja.

Mijn schoonvader zit in een soortgelijke sitautie (alleen werkt hij nog steeds). Hij kreeg twintig jaar lang meer in het zwart dan in het wit betaald van zijn baas, en hij verdiende in het wit al meer als het pensioenplafond.

Dus ja, zo geraak je aan grotere vermogens. Je kan zwart leven en al je inkomsten in het wit opsparen.

Another Jack 20 juni 2015 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7706499)

Ik huil helemaal niet.
Ik heb gewoon mijn twijfels dat een arbeider zomaar uit het niets 750.000 bijeen spaart...

Nierika 20 juni 2015 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7706519)
Mja.

Mijn schoonvader zit in een soortgelijke sitautie (alleen werkt hij nog steeds). Hij kreeg twintig jaar lang meer in het zwart dan in het wit betaald van zijn baas, en hij verdiende in het wit al meer als het pensioenplafond.

Dus ja, zo geraak je aan grotere vermogens. Je kan zwart leven en al je inkomsten in het wit opsparen.

Ik ga dat niet in twijfel trekken, maar mijn vader heeft nooit iets in het zwart kunnen verdienen bij de RTT, later Belgacom. Het was een overheidsdienst. Daar stond dan wel tegenover dat als je nooit ziek was, een paar jaar eerder op pensioen kon doordat je ieder jaar de ziektedagfn waar je recht op had, kon opsparen en zeker toen nog (weet niet of dit nu nog zo is) verplicht was op te nemen voordat je op pensioen kon.
Ze hadden ook een hospitalisatieverzekering bij Belgacom die ook voor mijn moeder telde.
Bepaalde zaken trokken ze op die manier soms dubbel terug waardoor je er uiteindelijk aan over kon hebben en nu rijden ze nog steeds gratis met de trein in België.

Je begrijpt, zo moet je wel stinkend rijk worden.

Nierika 20 juni 2015 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7706551)
Ik huil helemaal niet.
Ik heb gewoon mijn twijfels dat een arbeider zomaar uit het niets 750.000 bijeen spaart...

Als je een beetje begrijpend leest, zie je dat hun huis daarin vervat zit Jack.
Net niet de helft van die 750.000 euro is kapitaal.
Maar Francken bedoelde het ook op die manier: huis inbegrepen.

Zeus 20 juni 2015 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7706554)
Ik ga dat niet in twijfel trekken, maar mijn vader heeft nooit iets in het zwart kunnen verdienen bij de RTT, later Belgacom. Het was een overheidsdienst. Daar stond dan wel tegenover dat als je nooit ziek was, een paar jaar eerder op pensioen kon doordat je ieder jaar de ziektedagfn waar je recht op had, kon opsparen en zeker toen nog (weet niet of dit nu nog zo is) verplicht was op te nemen voordat je op pensioen kon.

Ik geloof dat die opgespaarde ziektedagen tegenwoordig automatisch worden teruggebracht naar een forfaitair getal (200 ofzo) op de leeftijd van 60.

Nierika 20 juni 2015 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7706558)
Ik geloof dat die opgespaarde ziektedagen tegenwoordig automatisch worden teruggebracht naar een forfaitair getal (200 ofzo) op de leeftijd van 60.

Dat kan.
Misschien was het 20 jaar geleden ook al zo hoor, maar bleef het in mijn herinnering hangen alsof je ze allemaal mocht overhouden.

Xenophon 20 juni 2015 11:39

Citaat:

Ja, 7000 armen minder.

Another Jack 20 juni 2015 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7706556)
Als je een beetje begrijpend leest, zie je dat hun huis daarin vervat zit Jack.
Net niet de helft van die 750.000 euro is kapitaal.
Maar Francken bedoelde het ook op die manier: huis inbegrepen.

Dat zou er nog aan mankeren dat er geen huis in zit...
In dat geval zou ik vermoeden dat uw pa een hoge functie bekleed heeft binnen de illegaliteit...

Nierika 20 juni 2015 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7706608)
Dat zou er nog aan mankeren dat er geen huis in zit...
In dat geval zou ik vermoeden dat uw pa een hoge functie bekleed heeft binnen de illegaliteit...

Bedankt voor je zoveelste schofferende inbreng.
Dat je er aan twijfelt, is je goed recht.

Hetgeen je hier echter weer insinueert, is nog wat anders dan er aan twijfelen.

Ik besef dat niveau niet aan iedereen besteedt is, en jij bent een schoolvoorbeeld dienaangaande, dus hou je vooral niet in om dat ontstellend gebrek te etaleren.

Xenophon 20 juni 2015 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7706616)

Ik besef dat niveau niet aan iedereen besteedt is, en jij bent een schoolvoorbeeld dienaangaande, dus hou je vooral niet in om dat ontstellend gebrek te etaleren.

:D

Goed gevonden.

Another Jack 20 juni 2015 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7706616)

Het zou natuurlijk ook kunnen dat u bent opgegroeid met oud brood met gras en kraantjeswater.
Mij maak je niet wijs dat een arbeider die van scratch is begonnen en alleen instond voor een gezin een vermogen van €750.000 kan bijeen sparen...

Boduo 20 juni 2015 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7706430)
In totaal zijn er door ambtenaren 1.338.452 ziektedagen opgenomen, of 17,65 dagen per ambtenaar.

Het aantal dagen verschilde aanmerkelijk per landsdeel. Duitstalige ambtenaren namen gemiddeld 9,22 ziektedagen, Franstalige ambtenaren 19,86 en Nederlandstalige collega's 15,79 dagen.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/am...al-580347.html

Ik heb niets tegen ambtenaren maar ik moet vaststellen dat onderwijzers niet 4 maar 5 maanden thuis zitten en de overige 7 maanden slechts 20 uren/week werken. Dit is toch complete waanzin, niet? Denkt U dat hun loon gratis is of op de bomen groeit?
Ik vraag mij alleen af hoe België 2.000.000 een loon uit de schatkist kan betalen.
Dat doen de beleggers ook tav Griekenland en wij zijn het volgende land dat door de beleggers aangevallen wordt :
2.000.000 mensen die een loon vd Staat krijgen
uitgestelde lonen die niet betaalbaar zijn
geen pensioenreserves
hoogste belastingdruk
deïndustrialisatie aan ongezien tempo
...
U ziet geen problemen?

Demootje, je bent alweer fout: de onderwijzers zitten 6 maanden thuis.
De overige maanden werken ze 15 uren per week.
Loon is NOOIT "gratis"...
problemen ? Die kruiden ons leven.

Boduo 20 juni 2015 21:37

Citaat:

+ 25 % van de superrijken verblijft in West-Vlaanderen.
4 van de 17 extreem rijken (meer dan 1.000.000.000 €) woont in West-Vlaanderen.
Demonen: d�*�*r moet je zijn !

Tavek 20 juni 2015 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7706622)
Het zou natuurlijk ook kunnen dat u bent opgegroeid met oud brood met gras en kraantjeswater.
Mij maak je niet wijs dat een arbeider die van scratch is begonnen en alleen instond voor een gezin een vermogen van €750.000 kan bijeen sparen...

Misschien dat zijn pa en ma nog erfenissen (huizen) hebben gehad van hun ouders ?

De generatie van voor mij heeft relatief goedkoop zijn huis kunnen kopen, en duur hun vastgoed van de hand kunnen doen.

Conscience 21 juni 2015 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7706622)

Ja dat kan.

Mijn pa zit in dat geval. En hij verdiende minder dan een arbeider gedurende het grootste deel van z'n loopbaan. En wat hij erfde is een klein deel daarvan.

Another Jack 21 juni 2015 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7707466)
Misschien dat zijn pa en ma nog erfenissen (huizen) hebben gehad van hun ouders ?

De generatie van voor mij heeft relatief goedkoop zijn huis kunnen kopen, en duur hun vastgoed van de hand kunnen doen.

Dat is het net, ze zijn van 0 begonnen, beweert Nierika.

demonen 21 juni 2015 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7707895)
In een tijd dat je nog 14 procent kon krijgen was dat vermoedelijk ook wel niet zo moeilijk.

U neemt de winst maar waarom niet het verlies.
Buiten De Gucht en andere ingewijden heeft bijna geen enkele goede huisvader zijn Fortis- of andere aandelen met winst verkocht toen het mis begon te lopen!
Waarom zijn Henin en Clijsters terug gaan tennissen?

demonen 21 juni 2015 14:16

Citaat:

Kocht je 45 jaar geleden een huis

... hoeveel heb je dan al uitgegeven aan renovaties, KI, verzekeringen, etc?

Tavek 21 juni 2015 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7708088)
... hoeveel heb je dan al uitgegeven aan renovaties, KI, verzekeringen, etc?

Wou ik net ook zeggen. Ik heb een huis van 20 jaar oud, en dat kost mij al een aardige duit aan renovaties, reparaties, etc...wat gaat dat geven op het moment dat de CV ketel moet vervangen worden (nog een jaar of 5-10) of de ramen (nog 20 jaar).

Een huis bezitten, zeker een ouder huis, kost ook handen vol geld, wil je voorkomen dat het na een tijd begint te verkrotten.

Another Jack 21 juni 2015 18:35

1 Bijlage(n)
Citaat:

Het gaat écht je petje te boven hé?

Kocht je 45 jaar geleden een huis dat afbetaald raakte op 20 jaar met om de tien jaar een gemiddelde verdubbeling in waarde, heb je vandaag een huis met wat grond dat 400.000 euro waard is waar je zo goed als niks aan verloren hebt.

De rest bestaat er dan gewoon uit geen zottigheden te doen en hetgeen je opzij zet verstandig te beleggen.
In een tijd dat je nog 14 procent kon krijgen was dat vermoedelijk ook wel niet zo moeilijk.

Ze hebben het gedaan, en daar hebben we geen gras moeten voor eten, (moet je al een arrogante kwal voor zijn om zo'n lulkoek te debiteren) punt!

Maar goed, poneer nog maar een dozijn verzuurde reacties die allemaal om ter hardst laten uitschijnen dat het onmogelijk is, als dat therapeutisch werkt.

Zo ziet het gemiddelde huis van €400.000 er anno 2015 uit.

Een alleenstaande arbeider zou zoiets 45 jaar geleden kunnen recht zetten zonder financiële hulp, gesjoemel of bijverdiensten??
Maak dat een ander wijs.
Ik zou u ook aanraden het schelden achterwege te laten.

tandem 21 juni 2015 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7708330)
Ik zou u ook aanraden het schelden achterwege te laten.

Hoe staat het met Sen? Nog steeds gevangen?

Another Jack 21 juni 2015 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tandem (Bericht 7708337)
Hoe staat het met Sen? Nog steeds gevangen?

Ja, ik zit nog steeds gevangen in een droomjob waarbij ik meer dan het dubbel van uw uitkering verdien.
Met de zegen van Sen.

tandem 21 juni 2015 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7708343)
Ja, ik zit nog steeds gevangen in een droomjob waarbij ik meer dan het dubbel van uw uitkering verdien. Met de zegen van Sen.

Je blijft een beetje al te belachelijk, ben je niet wat geschrokken door in je eigen voeten te schieten? Trol rustig verder, het is meelijwekkend. Hier ben je weer bezig, waar niet natuurlijk.

Another Jack 21 juni 2015 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tandem (Bericht 7708370)
Je blijft een beetje al te belachelijk, ben je niet wat geschrokken door in je eigen voeten te schieten? Trol rustig verder, het is meelijwekkend. Hier ben je weer bezig, waar niet natuurlijk.

Medelijden?
Dat is een gevoel dat ik enkel deel met werklozen met talent.

tandem 21 juni 2015 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7708376)
Medelijden? Dat is een gevoel dat ik enkel deel met werklozen met talent.

Hoe droevig volwassen kan zijn hé, flinke jongen dat je bent!!!

Another Jack 21 juni 2015 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tandem (Bericht 7708382)
Hoe droevig volwassen kan zijn hé, flinke jongen dat je bent!!!

Dat is waar, in uw plaats zou ik droevig zijn...
Flutverhalen verkondigen die u niet eens aan de straatstenen kwijt kan...
Geen werk...
Geen zicht op...

Ik ben meer dan flink in vergelijking met u.
Nu ja, dat is bijna iedereen.

tandem 21 juni 2015 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7708387)
Dat is waar, in uw plaats zou ik droevig zijn... Flutverhalen verkondigen die u niet eens aan de straatstenen kwijt kan...Geen werk... Geen zicht op...

Hilarisch, Rational Fools die gewichtig gaan doen over de opheffing van onvrijheden van Sen en het dan gaan hebben over iets dat ze zelfs niet eens begrijpen. Ik stel voor dat je hier on topic blijft en je medemensen nog wat belachelijk probeert te maken, het is een mooie illustratie waar we veel van leren. Uiteraard niet om het te kopiëren, dat zou maar voor de grap zijn en dat alsof er geen boek geschreven werd. :-):-):-)

Another Jack 21 juni 2015 19:22

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tandem (Bericht 7708391)
Hilarisch, Rational Fools die gewichtig gaan doen over de opheffing van onvrijheden van Sen en het dan gaan hebben over iets dat ze zelfs niet eens begrijpen. Ik stel voor dat je hier on topic blijft en je medemensen nog wat belachelijk probeert te maken, het is een mooie illustratie waar we veel van leren. Uiteraard niet om het te kopiëren, dat zou maar voor de grap zijn en dat alsof er geen boek geschreven werd. :-):-):-)

Hilarisch?
Minder en minder...
Het doet mij eerder denken aan:

tandem 21 juni 2015 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7708396)
Hilarisch? Minder en minder...Het doet mij eerder denken aan:

Mooie afbeelding van de Rational Fool, heb je nog vlechtjes genoeg? Aan de voorkant is alles open, het is maar een hint. :-):-):-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be