![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
U denkt waarom weende je? Wel, ik ben daar niet bij, bij die 7000 miljonairs. Heb ik mij ergens vergist in mijn leven, denk ik dan? En dan kan je gelijk overschakelen naar een ander artikel zijnde: Immosite zegt hoe rijk en gekleurd je buren zijn Detail tekst: Citaat:
Nu hoef ik daar echt geen Immo site voor te raadplegen om te weten hoe het er daar op huidig aan toegaat op dat Kiel. ![]() Ach, ik ween rustig verder en jammerklacht ten hemel ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juni 2015 om 14:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door tandem : 17 juni 2015 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Jij kent Bart De Wever nog niet zeker?Het Opperhoofd van Belgie!Zijn woord zijn wet.Precies IS hier!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar heeft zich NVA minister Theo Francken zich een beetje misrekent :
“Wie drie generaties goed heeft gewerkt, geen zotte dingen heeft gedaan, en hier of daar een erfenis kreeg, komt snel aan een miljoen.” “Meer dan de helft van de inwoners heeft zo’n bedrag [1 miljoen euro] staan. En dat is alleen nog maar Lubbeek.” Volgens het artikel zijn er maar een goede 100.000 miljonairs. Volgens Theo Francken is de gemiddelde Vlaming, de middenklasse, miljonair. Als u zich dus afvraagt hoe het toch komt dat deze regering u als hard werkende Vlaming (onrechtstreeks en/of later) zo hard belast dan kent u nu het antwoord. U bent helemaal de hardwerkende Vlaming niet. Er zijn maar een 100.000tal hard werkende Vlamingen. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 17 juni 2015 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkapte "ik ben zielig, want geen miljonair" topic.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 juni 2015 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Lubbeek = RIJKE STINKERDS Rijk op de bankrekening, arm van geest. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nietzsche : 17 juni 2015 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat van Realo is overroepen. Ik klik mijn adres aan en krijg een Google foto te zien van mijn huis met een schatting. Niet wie de eigenaar is en hoe rijk hij is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of enkel meer invloed dan communist Mertens en dat blaffend tweetalig kamerlid dat veel woorden braakt maar weinig zegt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Edit: gevonden http://www.veto.be/jg40/veto4021/afl...geel-jong-n-va
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 17 juni 2015 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat daar niet veel uitgelegd wat Theo bedoelde: waarde van het huis inbegrepen, en vermogen per kop of per gezin .... ja ja, ambetant hé, context en details .... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Theosofius Diaspora is van en voor de 0,009. Jean Diamanten Hesp en zijn Pretoriaanse garde ook. En als het echt warm wordt, hebben we het Lekkende Putteke nog bij la Défense.
Niet zot doen! Een erfenis hier en daar! 3 generaties hard gewerkt! Arbeit macht frei! "Hard werken": monsterachtige bedragen vragen voor een brood, een potje méricain, een groot onderhoud voor uw kar of een nieuwe ruit. "Hard werken": een paar duizend beleggers pluimen met de bank. "Hard werken": bruine omslagen onder tafel schuiven en belastingen ontduiken. "Hard werken": anderen aan het werk zetten, uitzuigen en intimideren en de winst in de eigen zak steken. "Hard werken": Boer Jos, grootvader zaliger, heeft heel wat grond kunnen verkavelen met de hulp van plakpollekes bij ruimtelijke ordening. "Hard werken": ik ben gemeenteraadslid, schepen, intercommunale cumultard, kabinetard, provinciale postjespakker, mandataris, bestuurslid, parlementslid ... witteboordencrimineel. ... Wat hebben ze allemaal gemeen? - gewetenloos - egomaniak - materialist tot in de kist - geïnteresseerd in wat er op uw boterham ligt - sociopathologisch ziek ... In de VS woedt op dit moment een hevig debat. Professoren hebben immers aangetoond dat de trickle-down economie voor de 0.009% de maatschappij geenszins ten goede komt EN de economie ook niet. Dag Theohelfiel. Doe de groeten aan Bourgondiër Bartholomeus Rex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, het is geen mirakel als je met 2 mensen werkt en spaart en elk 50.000euro verdient om zo in 40 jaar carriere 4miljoen euro te verdienen bruto en 1miljoen euro te sparen. Het is evenmin een mirakel als je weet dat elk huis 200.000 euro en meer waard is, om te constateren bij een 'versmallende bevolkingspyramide' dat mensen meer en meer geld verzamelen en zo via erfenis van vermogen bij hun opgespaard vermogen van hun eigen huis van 300.000euro daar nog eens 200.000euro kunnen voegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In arme landen betaal je smeergeld voor alles, hier in den Belziek is het een kwestie van wie je kent en niet van wat je kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog nooit die weg gebruikt echt waar
|
![]() |
![]() |