Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Privacy vs camera's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140911)

backfire 12 juli 2010 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4864036)
Dat maak jij er weer van.

Iedereen kan zwart op wit zien wat ik schreef en wat jij er weer van wilde maken hoor. :lol:

Mijn punt blijft. Ik kan aan het gedrag zien wie een strafblad heeft. Trouwens, dat kan iedereen, je pikt ze er 1 voor 1 uit in Brussel.

Alleen in Brussel? Allen naar Oost-Rozebeke, dan. Het laatste heiloord voor mensen met een strafblad die niet op straat herkend willen worden.

Maar bon. Zou u dat blijvend punt van u, al zou u aan iemands gedrag (in Brussel, weliswaar) kunnen zien of deze persoon een strafblad heeft, even willen verduidelijken mits wat voorbeelden?

Cdude 12 juli 2010 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4865649)
Alleen in Brussel? Allen naar Oost-Rozebeke, dan. Het laatste heiloord voor mensen met een strafblad die niet op straat herkend willen worden.

Maar bon. Zou u dat blijvend punt van u, al zou u aan iemands gedrag (in Brussel, weliswaar) kunnen zien of deze persoon een strafblad heeft, even willen verduidelijken mits wat voorbeelden?

²
Dat wil ik ook graag weten.
Trouwens , iedereen heeft een strafblad.
Sommigen een blanco, anderen met enkel een verkeersovertreding, ....

Dat kan Illwill allemaal lezen dmv het aura te analyseren? :lol:

Snerror 12 juli 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4865658)
²
Dat wil ik ook graag weten.
Trouwens , iedereen heeft een strafblad.
Sommigen een blanco, anderen met enkel een verkeersovertreding, ....

Dat kan Illwill allemaal lezen dmv het aura te analyseren? :lol:

Wel zwak dat jullie illwill zijn quote letterlijk nemen, natuurlijk kan hij dat niet exact zeggen van elke persoon. Hoeveel pagina's zijn jullie zo al aan het doordrammen? Zo kun je altijd gelijk krijgen.

Cdude 12 juli 2010 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 4865717)
Wel zwak dat jullie illwill zijn quote letterlijk nemen, natuurlijk kan hij dat niet exact zeggen van elke persoon. Hoeveel pagina's zijn jullie zo al aan het doordrammen? Zo kun je altijd gelijk krijgen.

In geschreven tekst (je weet wel : zinnen, woorden, letters) heb je weinig keuze. ;-)

Raf 12 juli 2010 17:08

Citaat:

Ik ken nog zo van die truukjes om gelijk te krijgen: in een topic komen beweren dat bepaalde goede doelen van de koningin gefinancierd worden met belastingsgeld, maar met de noorderzon verdwijnen wanneer iemand om bewijzen vraagt...

Wie op een forum als dit stompzinnigheden komt verkondigen, zoals aan het gedrag kunnen zien of iemand een strafblad heeft, en dat ook nog eens bij hoog en bij laag blijft volhouden, verdient niet beter dan door iedereen als de risee van het forum gezien te worden. Hij had dat kunnen vermijden door van bij het begin klaar en duidelijk te zeggen wat hij daar mee bedoelde. In de plaats daarvan verliest hij zich liever in eindeloze woordspelletjes die hij met de beste wil van de wereld niet kan winnen. Hij heeft niet eens door wanneer iemand ferm met zijn bollen aan het rammelen is... Sorry, maar dit forum verdient beter.

illwill 12 juli 2010 17:20

Citaat:

Tja, ik ken Brussel maar niet Oost Rozebeke.

De manier hoe ze rondhangen op straat...hun gedrag...als ze je vies aankijken van ver...de manier waarop ze iets zeggen (roepen) als je ze voorbij komt...hoe ze lopen/wandelen/... gewoonweg hun totale gedrag.

Trouwens, je weet allemaal goed genoeg waar ik het over heb...oftewel woon je niet in een grootstad...

illwill 12 juli 2010 17:21

Citaat:

Zo tonen ze enkel aan dat dat hun enige uitweg is om tegen mijn punten in te gaan en dus goed genoeg weten wat ik bedoel en dat ik gelijk heb.

illwill 12 juli 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4866083)
Ik ken nog zo van die truukjes om gelijk te krijgen: in een topic komen beweren dat bepaalde goede doelen van de koningin gefinancierd worden met belastingsgeld, maar met de noorderzon verdwijnen wanneer iemand om bewijzen vraagt...

Wie op een forum als dit stompzinnigheden komt verkondigen, zoals aan het gedrag kunnen zien of iemand een strafblad heeft, en dat ook nog eens bij hoog en bij laag blijft volhouden, verdient niet beter dan door iedereen als de risee van het forum gezien te worden. Hij had dat kunnen vermijden door van bij het begin klaar en duidelijk te zeggen wat hij daar mee bedoelde. In de plaats daarvan verliest hij zich liever in eindeloze woordspelletjes die hij met de beste wil van de wereld niet kan winnen. Hij heeft niet eens door wanneer iemand ferm met zijn bollen aan het rammelen is... Sorry, maar dit forum verdient beter.

When are you leaving? :lol:

Raf 12 juli 2010 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4866110)
Zo tonen ze enkel aan dat dat hun enige uitweg is om tegen mijn punten in te gaan en dus goed genoeg weten wat ik bedoel en dat ik gelijk heb.

:rofl:

Cdude 12 juli 2010 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4866110)

Ik weet niet wat je bedoelt. Ik kan, en vooral WIL niet in jouw hoofd kruipen.

Daarvoor dient dan ook de vraag naar een duidelijke uitleg met eventueel enkele voorbeelden.

Ik begrijp dat het altijd makkelijker is om iemand anders te verbeteren maar die vlieger gaat niet meer op.

Snerror 12 juli 2010 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4866083)

Waar staat dit topic nu? Ik heb daar toch een antwoord op gegeven?
Koninklijke dotaties.

Raf 12 juli 2010 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 4866363)
Waar staat dit topic nu?

Je bent een slimme jongen. Je zal het topic wel weten terug te vinden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 4866363)
Ik heb daar toch een antwoord op gegeven?
Koninklijke dotaties.

Nee, je hebt daar geen antwoord op gegeven.

praha 12 juli 2010 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4862674)
Oooh, hoe zie je dat dan precies...verklaar u nader.

Geen idee... ik dacht gewoon dat het voor jou een kleintje zou zijn gezien je speciale andere gave

Citaat:

Maar nogmaals, dat was niet hetgeen ik beweerde.
Neen, klopt
't begint nu al meer te ruiken naar een claim om een licht voorwerp te kunnen verplaatsen enkel en allen met de wil van je geest en achteraf komen klagen als iemand je vraagt dat te doen doorheen een glazen venster.

praha 12 juli 2010 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4862685)
Waarom zou ik antwoorden op dingen die ik niet beweerd heb? :roll:

Dat hoef je ook niet... enkel op dit
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Vertel eens: welk gedrag vertoont iemand met een strafblad en hoe onderscheidt dat gedrag zich van dat van een crimineel zonder strafblad?

praha 12 juli 2010 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4863137)
Idd...en wat staat daar volgens jouw?

2 verschillende dingen, het ene is wat jij er van maakt en het andere is wat ik beweerde.

mmmm idd... nu je 't zegt ... nu zie ik het ook
Je pikt ze er dus 1 voor 1 uit en dat heeft niks met hun verschillend gedrag te maken.
Het wordt vreemder met de minuut.
Hoe doe je dat dan precies ?

gehuigert 13 juli 2010 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4865441)
Waarom?

Omdat je anders domme discussies start zoals je enkele pagina's geleden start.

illwill 13 juli 2010 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4866400)
Geen idee... ik dacht gewoon dat het voor jou een kleintje zou zijn gezien je speciale andere gave

Neen, klopt
't begint nu al meer te ruiken naar een claim om een licht voorwerp te kunnen verplaatsen enkel en allen met de wil van je geest en achteraf komen klagen als iemand je vraagt dat te doen doorheen een glazen venster.

Ik heb nooit beweerd dat ik kan wat je hierboven zegt.

Ik zeg dat je het verschil kan zien tussen iemand zonder strafblad en iemand met een strafblad...ik zeg niet dat ik het verschil kan zien wanneer iemand net een feit heeft gepleegd en een strafblad heeft en iemand die een feit heeft gepleegd en geen strafblad heeft.

Dus blijf maar andere dingen verzinnen...het 2de heb ik nooit gezegt en is iets totaal anders.

illwill 13 juli 2010 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4866405)
Dat hoef je ook niet... enkel op dit

Dat kan ik niet...waarom antwoord jij er niet op?

illwill 13 juli 2010 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 4866408)
mmmm idd... nu je 't zegt ... nu zie ik het ook
Je pikt ze er dus 1 voor 1 uit en dat heeft niks met hun verschillend gedrag te maken.
Het wordt vreemder met de minuut.
Hoe doe je dat dan precies ?

Jawel, heeft wel met verschillend gedrag te maken...het word niet vreemder...het is net hetzelfde als in het begin...enigste probleem is dat jij er dingen bij verzint welke ik nooit heb gezegt. Dat probleem heeft Raf ook.

illwill 13 juli 2010 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4866899)
Omdat je anders domme discussies start zoals je enkele pagina's geleden start.

Dat maak jij ervan.

Cdude 13 juli 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4867338)
Ik heb nooit beweerd dat ik kan wat je hierboven zegt.

Ik zeg dat je het verschil kan zien tussen iemand zonder strafblad en iemand met een strafblad...

Owwkayyyyyy, vertel je ons dan even hoe "je" dat verschil ziet?

Bartjeuh 13 juli 2010 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4867381)

Met veel privacy en veel camera's, zeker? Hier zou deze topic toch moeten over gaan...

parcifal 13 juli 2010 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4867338)
Ik zeg dat je het verschil kan zien tussen iemand zonder strafblad en iemand met een strafblad...

Het publiek wil nu echt wel even weten hoe jij dat kan zien.
De suspense wordt ons bijna teveel. :lol:

2 opties zijn mogelijk :

1. Ofwel begrijp je niet wat je hierboven schrijft.
2. Ofwel begrijp je niet wat je hierboven schrijft en speel je er een spelletje mee.

illwill 13 juli 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4867381)

Heb ik...een dag of 2 geleden al hier geplaatst...je volgt dus duidelijk de discussie niet en bent voor andere redenen hier :lol:

illwill 13 juli 2010 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4867412)
Het publiek wil nu echt wel even weten hoe jij dat kan zien.
De suspense wordt ons bijna teveel. :lol:

2 opties zijn mogelijk :

1. Ofwel begrijp je niet wat je hierboven schrijft.
2. Ofwel begrijp je niet wat je hierboven schrijft en speel je er een spelletje mee.

3. Je volgt de discussie niet en je wil ook niet dat ik jouw PB hier post zodat iedereen kan zien waarom je hier bent.

Cdude 13 juli 2010 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4867670)
3. Je volgt de discussie niet en je wil ook niet dat ik jouw PB hier post zodat iedereen kan zien waarom je hier bent.

Tiens, ik snap niet hoe je daarmee kan zien hoe iemand een strafblad heeft
RED HERRING

Cdude 13 juli 2010 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4867668)
Heb ik...een dag of 2 geleden al hier geplaatst...je volgt dus duidelijk de discussie niet en bent voor andere redenen hier :lol:

super super liegebeest.

Er zijn genoeg mensen die de discussie volgen dus je spekt uit je nek:evil:

forzaflandria 13 juli 2010 16:38

Niets tegen camera's als ze helpen een misdadiger te vatten of misdaad te vermijden.

Cdude 13 juli 2010 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria (Bericht 4867691)
Niets tegen camera's als ze helpen een misdadiger te vatten of misdaad te vermijden.

Laat ze dat nu net niet doen (nee, ik ga alle onderzoeken niet opnieuw plaatsen)
Goed poilitiewerk, zoals in Duitsland, werkt beter.

brother paul 13 juli 2010 17:00

Citaat:

kijk backfire, die lady op uw avatar, is zeker iemand die 10 mannen vermoord heeft. Gewoon wanneer ze vanboven gaat liggen verplettert ze elke minnaar

brother paul 13 juli 2010 17:02

ALe nog een privacy vraag

uw vriend neemt marihuana en blowt.
Je klikt het aan de ouders of niet ?

Cdude 13 juli 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4867719)

Dat is geen privacy vraag en marihuana "neem" je niet LOL:lol:

Raf 13 juli 2010 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 4867719)

Heeft geen bal met privacy te maken, maar - puur uit nieuwsgierigheid - wat zou jij zelf doen?

illwill 13 juli 2010 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4867677)
Tiens, ik snap niet hoe je daarmee kan zien hoe iemand een strafblad heeft
RED HERRING

Misschien omdat dat niet de reden is...:roll:

illwill 13 juli 2010 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4867680)
super super liegebeest.

Er zijn genoeg mensen die de discussie volgen dus je spekt uit je nek:evil:

Maar jij blijkbaar niet...

Raf 13 juli 2010 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4867768)
Misschien omdat dat niet de reden is...:roll:

Of misschien omdat jij helemaal niet k�*n zien aan iemands gedrag of ie al dan niet een strafblad heeft...

Wat denk je ervan? Zou je het nu niet stilaan opgeven?

Cdude 13 juli 2010 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4867769)

Ik noteer :
- Je liegt
- Je verzint
- Je liegt anders had je het linkje van je uitleg wel geplaatst maar dat linkje is een imaginair vriendje. :lol:

Raf 13 juli 2010 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4867769)

Maar ik des te meer. En hij heeft gelijk.

Cdude 13 juli 2010 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4867771)
Of misschien omdat jij helemaal niet k�*n zien aan iemands gedrag of ie al dan niet een strafblad heeft...
Wat denk je ervan? Zou je het nu niet stilaan opgeven?

Ik moet denken aan die Iraakse minister op TV :rofl:

Raf 13 juli 2010 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4867777)
Ik moet denken aan die Iraakse minister op TV :rofl:

Deze?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be