Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
(Bericht 5522769)
Om te beginnen is het niet de bedoeling dat u iedereen die feiten aanhaalt, vaak zelfs gesteund door bronnen uit de actualiteit, wetenschappelijk onderzoek, ... (kortom: teksten die door iedereen opvraagbaar zijn) begint uit te jouwen voor leugenaar met verborgen agenda en/of racist, fascist, extreem-rechtse, ...
|
Dat doe ik niet, dus daar zitten we goed.
Citaat:
(Bericht 5522769)
Uiteraard is niemand van zo'n opmerking, die m.i. onder laster en eerroof valt en waarvan u zeer blij mag zijn dat het forumbeheer het al lang heeft opgegeven dit als dusdanig te behandelen, gediend.
|
Ik vind het raar dat volgens u A (Circe bv) een mening mag hebben over een groep B (Moslims) en daar heel platvloers en beledigend over mag doen en die groep mag haten en verwijten en met alle zonden van de wereld mag opzadelen.
Maar als C (ikke bv) een mening heeft over een groep D (racisten) dan moet ik daar heel beleefd en braaf over zijn, en eigenlijk mag ik die mening niet uiten.
Is dat niet heel hypocriet van u?
Citaat:
(Bericht 5522769)
Vandaar ook dat de discussie steeds op de spit gedreven wordt. Dat doet en veroorzaakt u namelijk zelf.
|
Tja, door mijn mening te geven drijf ik de discussie op de spits, en de anderen zijn natuurlijk onschuldig. :roll:
Het probleem is dat ik steeds opnieuw probeer een interessante discussie te starten, maar wat zie ik keer op keer?
Goede argumenten worden gewoon genegeerd en men gaat gewoon door met schelden, generaliseren en navelstaren.
Citaat:
(Bericht 5522769)
Door uw zeemzoete houding waarin u alles onder de mat der verdraagzaamheid of leugens wil borstelen wat bepaalde groepen in deze samenleving uitvoeren
|
Duidelijk nog ook een aantal van mijn posts, waar ik ook oproep dat de problemen moeten aangepakt worden genegeerd.
Ge zijt in hetzelfde bedje ziek vrees ik, groentje.
Citaat:
(Bericht 5522769)
creëert u volgens mij enkel radicalisering (d.w.z. dat u erin slaagt bepaalde forummers hevigere reacties te laten ontsnappen dan ze eigenlijk oorspronkelijk bedoelden...). Ik zie namelijk steevast dat men "klaardere taal" spreekt nadat u en uw trawanten een discussie bezochten.
|
Ik heb geen trawanten, dank u.
Het is niet omdat ik het met iemand eens ben dat ik een trawant ben.
Citaat:
(Bericht 5522769)
Niet enkel binnen dit forum, maar ook ver daarbuiten zorgt u via uw stijl van "aanpak" *kuch* voor een radicalisering van de meningen en de samenleving.
|
Ten eerste hebt ge geen flauw idee van wat ik buiten dit forum doe.
Ten tweede:
Indien ge over uw mening steeds opnieuw verwijten naar uw kop gegooid krijgt, dag na dag, maand na maand, jaar na jaar, zonder dat ge ook maar 1 jota schuld daaraan hebt, denkt ge niet dat *dat* nu net voor radicalisering zorgt?
Partijen zoals het VB zorgen voor radicalisering, de racisten op het I&I zorgen voor radicalisering.
Waarom denkt ge dat er hier meer problemen zijn dan in de landen waar ze van komen?