Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Thread Closed (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119068)

Zwartengeel 13 februari 2009 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 3974689)
Vooral sinds uw verschijnen hier, nu ik erover nadenk.

:-D

Karma 13 februari 2009 22:17

En "suggesties en mededelingen" is een vergeetput ... eigenlijk komt er bijna niemand hier kijken. Aantal postings zijn het levende bewijs.

Nog een levend bewijs .... de draad met naam: "waar is topic 'overal zijn moslims boos' gestart door Circe" draad ooit gestart door mij (verkeerdelijk op een foute plaats) is al drie dagen gesloten en staat hier nog steeds op de tiende plaats. Zou er hier wel iemand komen????

Nynorsk 14 februari 2009 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3978302)
En "suggesties en mededelingen" is een vergeetput ... eigenlijk komt er bijna niemand hier kijken. Aantal postings zijn het levende bewijs.

Nog een levend bewijs .... de draad met naam: "waar is topic 'overal zijn moslims boos' gestart door Circe" draad ooit gestart door mij (verkeerdelijk op een foute plaats) is al drie dagen gesloten en staat hier nog steeds op de tiende plaats. Zou er hier wel iemand komen????

Dat valt toch mee?
Nu, op die post van groentje moet je niet veel antwoord verwachten - ik denk dat het duidelijk genoeg gecommuniceerd is dat er sancties komen als de hetze nog wat verder gezet wordt. Dit gezegd zijnde ga ik ook maar mijn mening dat jij haar post nogmaals plaatst, terwijl er niemand op kan reageren, voor mezelf houden.

tronca 14 februari 2009 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3978302)

Dit forum dient voor boodschappen ten aanzien van de moderatie. Het moet enkel door de moderatie nauw opgevolgd worden.

En ik heb een post van je verwijderd omdat het bijna een letterlijke copie was van een bericht dat ik hier gisteren verwijderd heb van een banneling. Mensen met een ban mogen hier niet meer posten.

Karma 14 februari 2009 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 3978475)
Dit forum dient voor boodschappen ten aanzien van de moderatie. Het moet enkel door de moderatie nauw opgevolgd worden.

En ik heb een post van je verwijderd omdat het bijna een letterlijke copie was van een bericht dat ik hier gisteren verwijderd heb van een banneling. Mensen met een ban mogen hier niet meer posten.

Een "bijna letterlijke copie" is uiteindelijk geen copie hé (zijn jullie eigen woorden) en 't was MIJN post hé. 'k Vind dus niet dat je de post mocht weg halen vooral omdat er geen overtredingen in voorkwamen.

IK sprak in naam van GROENTJE. De post weghalen is hetzelfde als een advocaat de mond snoeren die het voor zijn cliënt opneemt.

Bedenk goed waar jullie mee bezig zijn.

duveltje382 14 februari 2009 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starfire (Bericht 3974526)

P.be moet aangenaam blijven voor iedereen en dat is het de laatste tijd allesbehalve. We hopen dat het nu terug wat rustiger kan worden zodat p.be aantrekkelijk blijft voor iedere forummer.

:rofl::rofl::rofl:

Sorry deze kon ik echt niet onderdrukken :oops:

tronca 14 februari 2009 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3979017)
Een "bijna letterlijke copie" is uiteindelijk geen copie hé (zijn jullie eigen woorden) en 't was MIJN post hé. 'k Vind dus niet dat je de post mocht weg halen vooral omdat er geen overtredingen in voorkwamen.

IK sprak in naam van GROENTJE. De post weghalen is hetzelfde als een advocaat de mond snoeren die het voor zijn cliënt opneemt.

Het is hier geen rechtbank.

Karma 15 februari 2009 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tronca (Bericht 3979495)
Het is hier geen rechtbank.

nee ... eerder een toilet ... waar alles wordt doorgespoeld.

Flanelcondoom 15 februari 2009 05:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3979726)

De schrijfsels op de muren blijven staan. En het zijn er vaak goede, op de scheldtirades na.

Savatage 16 februari 2009 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3979017)

Karma, het is hier een privaat forum van mensen die zelf beslissen wat ze laten staan en wat ze verwijderen en geen openbare rechtbank. Ik kom ook niet bij jou thuis binnenvallen met het verwijt dat je mijn cliënt (die je zelf hebt buitengezet) de mond niet mag snoeren in je eigen huis.

Another Jack 16 februari 2009 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 3979726)

En wat wordt er ook alweer in een toilet doorgespoeld?

Juist ja ...

Karma 18 februari 2009 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 3981268)
Karma, het is hier een privaat forum van mensen die zelf beslissen wat ze laten staan en wat ze verwijderen en geen openbare rechtbank. Ik kom ook niet bij jou thuis binnenvallen met het verwijt dat je mijn cliënt (die je zelf hebt buitengezet) de mond niet mag snoeren in je eigen huis.

Zal wel dat het een privaat forum is maar als er iemand is die me zegt dat bepaalde regels (die de moderatieleden zelf hebben gemaakt) niet zijn nageleefd dan kan ik toch, als forumlid, hierover vragen stellen neem ik aan?

Trouwens ... als ik het goed snap is "suggesties en mededelingen" hier toch voor gemaakt?

Karma 18 februari 2009 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3981408)
En wat wordt er ook alweer in een toilet doorgespoeld?

Juist ja ...

Alles wat je kwijt MOET.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be