![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom worden de draden die hier nog een beetje actueel zijn hier zo vlug gesloten?
Anna List? Groentje-18? Vanmorgen nog een kleine reactie ... ondertussen moet ik gaan werken ... kom thuis ... reactie terug maar draad gesloten ... geen reactie terug meer mogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat de vragen over hun bans beantwoord zijn en ik het nut niet inzie van threads open te laten over mensen die hier niet meer welkom zijn en ook niet meer kunnen reageren.
Als u nog vragen heeft over het reglement, dan kan u daarover een nieuwe thread starten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik nogal "gestructureerd" waarmee ik bedoel dat ik ook graag alles op een rijtje heb. Anna List ken ik niet zo goed maar van Groentje heb ik verschillende postings gelezen en het viel me op dat zij (ik vermoed dat het een "zij" is) steeds probeerde om zo opbouwend, constructief mogelijk te zijn zonder de realiteit te verliezen. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik het dus betreur dat zij haar op een bepaald moment misschien heeft laten meesleuren door een gedreven iets. Van haar had ik dat nooit verwacht. Ik wil een voorbeeld geven ... vorige week is mijn vrouw opgenomen in het hospitaal ... vrij ernstig. Waarschijnlijk lange hersteltijd (laat ons hopen dat het op die manier kan). De dag na haar opname wordt ik geflitst aan 31 per uur in een zone dertig. Normaal zou ik daar niet op reageren en gewoon betalen maar door de privé gemoedstoestand ben ik terug gereden om die flik zijn huid uit te schelden. Ik wil er aan toevoegen dat ik feitelijk zo niet in elkaar zit in 99 procent van mijn leven. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ... de ene dag is gewoon de andere niet. Ik begrijp dat de moderatie op een bepaald moment de puntjes op de I wil zetten maar verlies aub niet jullie eigen gevoel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
P.be moet aangenaam blijven voor iedereen en dat is het de laatste tijd allesbehalve. We hopen dat het nu terug wat rustiger kan worden zodat p.be aantrekkelijk blijft voor iedere forummer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral sinds uw verschijnen hier, nu ik erover nadenk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Nuja, in het geval van sommige forumleven die verbannen zijn kan ik begrijpen dat mensen het onterecht vinden. Mensen kunnen zich dingen heel erg aantrekken, en dan irrationeel handelen. Vreemd genoeg ook op een forum. Ze kunnen nadien wel kalmeren, maar dan is het te laat.
Ik kan niet oordelen over Anna List, maar in het geval van Groentje-18 was het naar mijn mening wel zo. Dat grietje had last van PMS of was op een andere manier opgejut, ze deed het niet in koude bloede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo denk ik ook over Circe die blijkbaar ook niet meer welkom is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De moderatie volgt strict de leer op van Niccolo Machiavelli, mijn beste Karma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niettemin beschouw ik de mensen van de moderatie als mensen die proberen te doen wat ze moeten doen. Hopelijk is er inderdaad gene Niccolo bij hen binnen geslopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een forum is uiteraard een andere zaak. Maar bepaalde dingen moeten gebeuren, of er komt opstand (forumvee is ontevreden), of er volgt een buitenlandse invasie (klacht door politie tegen eigenaar forum). Ik ken fora die zeer streng worden gemodereerd. Er heerst ook wel sereniteit en rust, maar geen open sfeer. Een beetje zoals Singapore. Dit is dan weer wel een los gemodereerd forum. Ik kan mij hier behoorlijk veel permiteren, vind ik. Ik moet toegeven dat ik een paar keer te ver ging en nog niks had. De vraag is natuurlijk: moeten de moderatoren machinaal de regels hanteren of moeten ze een beetje met hun hart modereren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Hier stond zonet een bericht van Groentje+18.
Dit even geheel terzijde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de moderatie is ontzettend snel vandaag.
'k had het zo wel verwacht, heb 'm opgeslaan voor ie kon verwijderd worden. bedliteratuur ![]()
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ja, zo'n 8 minuten voordat ik mijn opmerking maakte. Lange post. Dat arm meisje had er moeite ingestoken.
Heel dit verhaal doet mij ergens denken aan Solzjenitsyn. |
![]() |
![]() |