Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Groenen willen downloadbijdrage in internetabonnement!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=134313)

pajoske 26 januari 2010 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4563596)
Wat Groen! doet is trouwens een reactie op de schendingen van het eigendomsrecht door illegale downloads te laten vergoeden. Niet bepaald de zorg of prioriteit van links-extremisten.... ;-)

Hoe kan groen er in de praktij voor zorgen dat de geïnde gelden terechtkomen bij diegenen die er recht op hebben?
SABAM kan het na al die jaren nog niet.

Herr Flick 26 januari 2010 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4564248)
Nja als we 15% halen doe ik mee. Als het 0,15% is daarentegen mag je hem alleen opdrinken. ;-)

Nja Bert Anciaux heeft inderdaad iets weg van een politiek zwart gat. Overal waar ie komt zuigt ie alle materie op om niets achter te laten.

Gij denkt toch niet dat ik vrijwillig cara pils zou gaan drinken, ... alleen als de overwinning (op de sossen en groenen) verpletterend is. zou ik meevieren,... ;-)

funzo 26 januari 2010 13:18

wie elke maand 2 cd's download heeft zijn internet abo al terug gewonnen, WHINY BITCHES 1101101

Vlaamse Patriot 26 januari 2010 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 4564274)
Hoe kan groen er in de praktij voor zorgen dat de geïnde gelden terechtkomen bij diegenen die er recht op hebben?
SABAM kan het na al die jaren nog niet.

SABAM is een bende gelegaliseerde dieven. Vraag het maar eens na bij de lokale radio in uw buurt (voorzover SABAM die al niet heeft doodgedaan).

Herr Flick 26 januari 2010 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door funzo (Bericht 4564288)
wie elke maand 2 cd's download heeft zijn internet abo al terug gewonnen, WHINY BITCHES 1101101

ik download geen cd`s of films, ik koop die, ge kunt da zot vinden, maar als t goe is wil ik daar gerust voor betalen.

ik ben echter tegen taksen voor van alles en nog wat die de staat ons wil opleggen. En die vooral moeten dienen om hun zakken te vullen of andere problemen op te lossen.

Wie denkt dat van die taksen ook maar een cent naar artiesten zou gaan is gewoon naief.

pajoske 26 januari 2010 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot (Bericht 4564304)
SABAM is een bende gelegaliseerde dieven. Vraag het maar eens na bij de lokale radio in uw buurt (voorzover SABAM die al niet heeft doodgedaan).

Ik ken die mannen en hun werwijze goed genoeg om dat volmondig te beamen. Daarom mijn vraag hoe die groen dat denken te gaan organizeren zonder zelf handlangers te worden van die muziekmaffia.

Anna List 26 januari 2010 13:35

wij betalen toch al allemaal internetbelasting ???

of zijn ze niet content met die 21% BTW mss ?

pajoske 26 januari 2010 13:58

8O
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4564332)

ALs de maffia haar (bescherming-)tol komt opeisen ga jij ook zeggen: 'Ik heb mijn staatsbelasting toch al betaald'.

solidarnosc 26 januari 2010 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4564332)

Nja maar dat geld gaat naar de overheid. De Groene strebers willen een vergoeding voor de artiesten om de illegale downloads te compenseren (ook al denk ik dat reeds een deel van de abonnementskosten naar die pippo's gaat)

funzo 26 januari 2010 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 4564368)
8O

ALs de maffia haar (bescherming-)tol komt opeisen ga jij ook zeggen: 'Ik heb mijn staatsbelasting toch al betaald'.

ja want de staat is ook een maffia :)

Alvas 26 januari 2010 14:15

Da ga wa kosten zeker voor de mensen die al constant limiet bijkopen :D

Anna List 26 januari 2010 14:17

Citaat:

8O

8O alsof we voor die andere staatsbelastingen mogen bepalen waar de overheid het geld aan besteed :roll:

Johan Bollen 26 januari 2010 14:45

Van belang is vooral wie het voorstel goedkeurt. Ik kan ook vanalles willen, maar daarom wordt het nog geen wet.

speurneus 26 januari 2010 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 4563333)
Nog maar eens de bevestiging wat ik altijd al gezegd heb, Groen zit altijd in de werkman zijn zakken.

Ps: Ik betaal bij Mobistar 28 euro BTW inbegrepen voor 35 GB.

Bij VOO betaal ik voor een snelle verbinding met onbeperkte capaciteit 30€ BTW incl.

speurneus 26 januari 2010 16:09

Citaat:

8O

en dan gaan die zeker zeggen,....excuseer mijnheer.

Punk 26 januari 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 4563349)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...onnement.dhtml

Het is dus de bedoeling om de providers te laten betalen en niet de gebruiker.

en het is een poging om nog eens wat overheidsjobjes bij te maken.

Hahahaha,niet de gebruiker,klig strijk.

Wat gaan telenet doen denk je als de groenen hun zin krijgen? Tuurlijk, ze rekenen gewoon door desnoods op een andere verdoken manier aan de klanten

Hardcore4life 26 januari 2010 17:32

@solidarnosc:

Voor Dommel cityconnect (adsl2+) betaal ik 11.90 euro/maand. Voor TV heb ik TV Vlaanderen en betaal ik 109 euro per jaar voor 1400 zenders.

;-)

solidarnosc 26 januari 2010 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4564280)
Gij denkt toch niet dat ik vrijwillig cara pils zou gaan drinken, ... alleen als de overwinning (op de sossen en groenen) verpletterend is. zou ik meevieren,... ;-)

Om eerlijk te zijn ben ik gestopt met drinken toen ik lid ben geworden van LSP (maar ja toen had ik al getekend en was het te laat.) :lol: ;-)

solidarnosc 26 januari 2010 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hardcore4life (Bericht 4564877)
@solidarnosc:

Voor Dommel cityconnect (adsl2+) betaal ik 11.90 euro/maand. Voor TV heb ik TV Vlaanderen en betaal ik 109 euro per jaar voor 1400 zenders.

;-)

Allé fijn voor u. Ik heb al verschillende keren de rekening gemaakt en ik kom nergens echt goedkoper uit als ik alles optel. Iedere keer als ik het gevoel heb van haha. Nu heb ik de telenetboeren bij hun kl*ten staat er ergens wel een klein letterke die de boel verkloot. Nu misschien tel ik op zijn Muyters. ;-) Nu TV Vlaanderen is ook geen optie gezien de boom van de buren ferm in de weg staat en die schotel niet veel meer dan Focus zal ontvangen.

cookie monster 26 januari 2010 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hardcore4life (Bericht 4564877)
Voor TV heb ik TV Vlaanderen en betaal ik 109 euro per jaar voor 1400 zenders.

;-)

Wel wokpan , no TVVlaanderen !!
minimum 1500 vrijezenders GRATIS :D
Echter , kijknog heel weinig tv :oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be