![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bron: Het laatste nieuws, 25/01/2010.
Vlaanderen heeft de duurste internettarieven van europa, maar volgens de groenen is het nog niet duur genoeg! Nu willen ze een maandelijkse bijdrage invoeren voor "download" of "snel internet". Snappen wie snappen kan! Internet gaat NOG duurder worden hierdoor! Ik ben net overgestapt naar internet aan 11 euro per maand (Dommel cityconnect). 30Gb/24mbps! Telenet vroeg 50 euro voor hetzelfde! Zo zie je maar: kijk goed uit je doppen en bespaar tot 6000 euro op 10 jaar tijd voor je internetverbinding! Laatst gewijzigd door Hardcore4life : 25 januari 2010 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ps: Ik betaal bij Mobistar 28 euro BTW inbegrepen voor 35 GB. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 januari 2010 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Link naar de bron van dit bericht AUB.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus de bedoeling om de providers te laten betalen en niet de gebruiker. en het is een poging om nog eens wat overheidsjobjes bij te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is altijd de bedoeling maar zoals altijd zal die doorgerekend worden aan de klanten, zeker met het huidig duopolie. En bon een bevriezing is as such geen garantie omdat we eigenlijk een daling van de kosten moeten hebben. Het is toch absurd dat we in het dichtsbekabelde land ter wereld zo achter klopen qua bandbreedte etc... Nu gelukkig hebben Telenet en Belgacom geld genoeg om Clijsters en Henin elk ongeveer een miljoen euro per jaar te betalen.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 januari 2010 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om peperdure voetbalcontracten binnen te rijven.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nja het zal wellicht de laatste keer geweest zijn. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Belgacom nog eens zoveel op tafel legt voor dat zootje ongeregeld dat zichzelf de profliga noemt. Te meer ze er niets aan winnen en dat is op het einde het enigste dat telt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen en ecolo willen blijkbaar goed registreren wat we allemaal doen op het internet...
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me moeilijk voorstellen dat de (internationale) rechtenhouders akkoord mee zullen gaan. En bon diegenen die vandaag downloaden zullen zeggen van bon we doen het en we komen er mee weg dus waar moeien die groenen zich mee daar waar diegenen die het niet doen zullen zeggen van bon we doen het niet dus waar moeien die groenen zich mee. Ik vind dit een typisch voorbeeld van parlementaire regelitis. Men zou zich beter bezig houden met de essentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Dat er nog mensen stemmen op die groene zotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin stillekes genoeg te krijgen om steeds te moeten dokken voor die "artiesten" iedere keer ik een fotokopie pak, cd schijfjes koop, en nu ook USB sticks en binnenkort nog eens om dingen te downloaden. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 januari 2010 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dus men betaalt een bijdrage via het internet abonnement, men betaalt al een bijdrage wanneer men gegevensdragende media koopt...
en dat allemaal met de motivatie "u gaat dat toch wel gebruiken voor vanalles illegaal te kopieren". Ik stel voor dat iedereen ook al ineens alvast maar een jaartje in het gevang gaat zitten bij voorbaat.... want zondaars zijn we toch allemaal ![]() ![]() De dwaze, idiote ideen van groen! zijn sinds het verbieden van de chocolade-sigaret nog steeds niet op precies.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 25 januari 2010 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ale we betalen toch nu via die MP3 spelerkes, blanco DVD's en CD's ? Moet er nu nog een taxje bij ?
Als ze die tax willen heffen dan kun je dat via technologie doodsimpel: waarom moet je een abonnement belasten, als je de 'file' zelf kunt belasten. Het is die MP3 file die effectief gedownload wordt die belast moet worden; Het identificieren van die file ind e download kan best wel niet moeilijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() en we betalen ons al kapot door dat pipooke van de VLD, ministerke Q die de belangen van de bedrijven en aandeelhouders blijft verdedigen... 2 maal zoveel dan in buitenland
|
![]() |
![]() |