![]() |
Die dat bij de NVA en BuB gezeten heeft en het forum hier onder invloed van cocaïne kwam volspammen.
|
Citaat:
En gat is en gat zij ze,en ik kroop erop |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Wereldberoemd "trendwatcher" Gerald Celente, die toch niet van enig anti-Amerikaans sentiment verdacht kan worden, acht de kans niet klein dat er een dezer dagen opnieuw een 9/11 magnitude terror strike komt. Niet zozeer vanwege fandamentalisten of andere politieke extremisten (wat men dan ook extreem noemt) maar wel gedreven door wraakzucht omwille van de vele honderden duizenden die de VS hebben vermoord de afgelopen negen jaar.
Ik wens de VS zelfs tien 9/11's toe, want na de vorige hebben ze blijkbaar nog steeds hun les niet geleerd. Wie oorlog zaait verdient niet anders dan oorlog. |
Citaat:
|
Zielig ... Maar dan echt héél erg zielig zo'n commentaartjes ...
|
Citaat:
Zonder de minste twijfel zul je dan wel anders piepen. |
Draadje stinkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu goed, als het voor u beter is, mogen die terroristen ook gewoon elke Amerikaanse soldaat in een bezet land opblazen. Dat is wellicht de meer humane oplossing, ja. |
Citaat:
Ik kan kritisch zijn voor beide partijen, zo moeilijk is dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik me aan stoor is de relativering ''omdat het toch maar Amerikanen zijn'' of ''moet je zien wat de ''Amerikanen'' zelf doen''. De ene verschrikking maakt de ander toch niet goed? |
Citaat:
Geen 1 die het daar wil stoppen. Karma. |
Citaat:
Wie in Servië, Lybië, Irak, Vietnam, Cambodja etc doodgebombardeerd werd, niet "artisanaal", maar op industriële schaal, daarvan zag je de beelden niet. Wie daar nog sterft aan de gevolgen van verarmd uranium, Agent Orange, witte fosfor, napalm, antipersoneelmijnen, nog niet ontplofte deelmunitie van clusterbommen, daarvan zie je de beelden niet. De slachtoffers van de drones in Afghanistan, daarvan zie je de beelden niet. Die worden niet geteld. Dat zijn "andere doden". Dat is precies wat Robert Fisk schrijft: "collateral damage". |
Citaat:
Wat hebben de slachtoffers in het WTC te maken met Fisks wereldvisie? Wie zijn jullie om te bepalen en te weten welke doden ik wel of niet heb gezien? Waarom zou ik doden tegen elkaar moeten afwegen? Deze Amerikaanse doden tellen niet omdat ''het beursmakelaars zijn'', het ''amerikanen zijn'', ''omdat er elders op de wereld ook erge dingen gebeuren''? |
Citaat:
Ja, dan kunnen slachtoffers, of anderen, in naam van de slachtoffers, terugslaan. Dan sterven er ook eens onschuldigen in New York. 9/11 is maar een intermezzo daarin. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be