Fieseler |
26 oktober 2011 07:58 |
[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wise words
(Bericht 5762849)
Dat heeft niets met extreem rechts of links te maken,
|
Dat weten Raf en ikzelf ook heel goed maar dat zal linkieworld niet beletten om het in die terminologie af te branden.
Citaat:
uw oudbollig recht en links gezever is niet meer van deze tijd. De linkse en rechtse politiek zijn al zo veel naar elkaar toe gegaan dat ze het humane zijn verloren.
Je bent het er mee eens omdat je zelf gelooft dat ander mans miserie niet uw verantwoordelijkheid is, je vergeet daarbij wel dat jij onvrijwillig mee verantwoordelijk bent voor het redden van de banken.
De personen die niet kunnen betalen zijn evengoed onze verantwoordelijkheid, als zij niet kunnen betalen zal onze economie slecht gaan draaien. De groep wanbetalers is steeds groter aan het worden, het domme negeren van u en personen zoals Raf zal hen niet helpen en evengoed onze economie niet helpen.
|
:roll:
Wat een afgezaagd pastoorsgezeik....
De miljardenslurpende solidariteitsindustrie om mensen te behoeden van de ergste calamiteiten worden door mij mee betaald.
Mijn punt is vrij simpel.
Verantwoordelijkheid komt voor solidariteit.
Of beter: ....hier onze solidariteit wanneer uw verantwoordelijkheid....
Dus kom mij hier het zoveelste calimeromantra niet aframmelen want ik betaal waarschijnlijk veel meer aan deze maatschappelijke en politieke totaal uitgemolken reddingsboeien dan u.
|