![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.lexgo.be/nl/nieuws/tellaf...aat,62604.html
Deze parasieten krijgen graag hun stukje uit de miserie van een ander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zijn die wanbetalers? Waarom kunnen ze niet betalen en hoe lossen we dat op? Is het de oplossing om de kosten nog op te drijven? Banken die in de schulden zitten, daar hebben ze wel oplossingen voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die zichzelf in de problemen hebben gewerkt.
Omdat hun ogen groter waren dan hun portemonnee. Door hun hebben en houden in beslag te nemen en te verkopen. Citaat:
Dat gaat dan ook over het geld van ons allemaal.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zal er op ze geschoten worden met gouden kogels?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje symplistisch van u Raf, als er niets aan de hand is dan ga je betalen na een 1ste aanmaning. Kan je niet betalen dan kan je A naar het ocmw of B vragen om dit in stukken te doen. Die deurwaarder is eigenlijk gewoon een soort maffia figuur die als schuldeiser met alle machtsmiddelen optreed. Zonder respect, zonder genade zal hij u zo klein maken dat je op uw knieëen gaat. Ze verkopen uw boel aan andere parasieten die op uw rommel nog eens winst maken. De deurwaarder zijn overdreven dure rekening is voor u. Uw spullen zijn voor belachelijk weinig geld verkocht Het is gewoon een groot schandaal en niet normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Men moet mensen de optie geven om ook falliet te gaan, en zodoende "verlost" te worden van hun schulden. Dit betekent dus wel een reset: geen eigendommen meer, maar ook geen lasten meer.
Dat leert de banken wat zorgvuldiger om te gaan met kredietverstrekking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp is de huidige crisis niet veroorzaakt door de graaicultuur die in de banksector hoogtij viert, maar zijn de mensen die als gevolg van de economische crisis, veroorzaakt door de bankcrisis, in de problemen raken allemaal zelf schuldig. Erg kort door de bocht.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent het er mee eens omdat je zelf gelooft dat ander mans miserie niet uw verantwoordelijkheid is, je vergeet daarbij wel dat jij onvrijwillig mee verantwoordelijk bent voor het redden van de banken. De personen die niet kunnen betalen zijn evengoed onze verantwoordelijkheid, als zij niet kunnen betalen zal onze economie slecht gaan draaien. De groep wanbetalers is steeds groter aan het worden, het domme negeren van u en personen zoals Raf zal hen niet helpen en evengoed onze economie niet helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Deurwaarders gaan bekogeld worden met gouden brokstukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Gebeten worden met gouden tanden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() De kunst is zoveel mogelijk schulden te maken en dan bail-out te verkrijgen of herschikking of kwijtschelding.
Als je geen bank of geen land bent is dat moeilijk. Dus maar zolang en zoveel mogelijk schulden maken en goed getimed sterven. Dat is het eerlijkst. Minder eerlijk is onderduiken. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 oktober 2011 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn gat een beetje verbrandt, moet een beetje op de blaren zitten.
Wie zijn gat heel erg verbrandt, moet heel erg (lang) op de blaren zitten. Dat is verantwoordelijkheid. Maar toch vind ik dat aan het systeem van deurwaarderswerk, heel wat kan vereenvoudigd worden, en heel wat kosten gespaard. Zijzelf zullen het niet wereldkundig maken, want zij zijn de best betaalde juristen. Beter dan de notarissen zelfs ! Vande Lanote heeft het in zijn jonge jaren, in een zogenaamde domino-groep ooit aangekaart ... maar ja, zelfs zijn initiatief om slachtoffers van wanbetalers inzake alimentatie-verplichtingen ter hulp te komen, geraakt niet van de grond.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |