![]() |
Citaat:
Ze zijn alleen vergeten om daarna de Franstaligen hun groot bakkes dicht te timmeren, zodat ze nu nog enkel zwegen en werkte, in plaats van te staan roepen over solidariteit en respect, terwijl ze zelf te lui zijn om te werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het brokkelt steeds meer af he die vlaams-Hollandse eenheid...... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In het Europese kader is dat geen probleem meer, dus het belangrijkste woord in uw zin is 'waren'. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Nederlanders merendeel katholiek? Onzin, merendeel is katholiek. Nederlanders dansen niet voor de lol? Ik heb zelf meer dan 7 jaar op dansles gezeten en er is een grootschalige competititie in Nederland... Wat een onzin... Maar ik sluit mij bij jouw aan Hollander, tegen zoveel onzin kan ik echt niet tegenop... Ik wordt een klein beetje gek hiervan....:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Hollander haat zit hem vooral in de onderbuik van veel Belgen. En ja, bij iedere hond past wel een stok....:-( En dan maakt het niet uit of de argumenten wel of niet op de waarheid berusten....:-( |
Citaat:
Kan 'de goede zaak' alleen maar ten goede komen. |
Citaat:
En met moslims heb je géén probleem ? Me dunkt dat de culturele en etnische verschillen hier wel wat groter zijn :-D |
Citaat:
|
Citaat:
rennen...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
"Een studie van het Amerikaans Bureau of Labor Statistics (BLS) toont aan dat Belgen, na de Noren, de productiefste werknemers ter wereld zijn. Dat meldt de webkrant van de zakenkrant De Tijd. Maar de sterke productiviteitsscore van de Belgen is niet per se goed nieuws. Belgische arbeidskrachten creëren 40,6 euro toegevoegde waarde per uur. Van de 13 landen die BLS opnam in de studie scoorden enkel de werknemers uit Noorwegen beter. Die hebben dat voornamelijk aan de oliesector te danken" http://www.taalblad.be/e-zine/nieuws...d/085.html,190 Maw, u lult maar wat uit uw neerbuigende nek. |
Citaat:
En ik ben geen Nederlanderhater, ik heb zelfs een Nederlandse vriendin. En het aantal Hollandse volksdansen is zeer beperkt tegenover de Belgische volksdansen. |
Ik heb ook een kleine aversie tegen Hollanders.
Met de Limburgers heb ik minder problemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be