Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Solidariteit richting VL : Wallobrux weigert (https://forum.politics.be/showthread.php?t=173818)

Bokkenreyder 20 juli 2012 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6232343)
Elia, splitsen aub.
Vlamingen met zonnepanelen en zonder, splitsen.
Distributienetten, splitsen, liefst op de taalgrens.
Watervoorziening en distributie, splitsen.
Rijken en armen, splitsen.
Buitenlandse en vooral Waalse bedrijven met zetel in Vlaanderen, splitsen.
Brusselse bedrijven, splitsen.
Die Vlaamse kolonisatie van Wallonië moet stoppen.
Vlaamse familienamen in Wallonië splitsen, mogen ook verfranst worden, idem voor Waalse/Franse namen in Vlaanderen splitsen of Nederlandse vertaling.
Het moet nu maar eens gedaan zijn, met die wederzijdse kolonisatie. Genoeg is genoeg.
Godvermiljaar de nondedju.

Besef je nu nog niet dat jouw belgikske niet werkt, dat het geen enkele kans op slagen meer heeft? 8-)

Antoon 20 juli 2012 14:50

Voor hen die zich afvroegen naar de redenen van het succes van N-VA ...

subocaj 20 juli 2012 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6232364)
Besef je nu nog niet dat jouw belgikske niet werkt, dat het geen enkele kans op slagen meer heeft? 8-)

Ben ik veel te dom voor om dat te snappen.
Maar ja dat word me meestal vergeven, ik doe me overal voor als domme Limburger en sedert dat ik overal vertel dat mijn familienaam de Geitenruiter is, knikken ze even meewarig en laten me met rust.;-)

Bokkenreyder 20 juli 2012 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6232406)
Ben ik veel te dom voor om dat te snappen.
Maar ja dat word me meestal vergeven, ik doe me overal voor als domme Limburger en sedert dat ik overal vertel dat mijn familienaam de Geitenruiter is, knikken ze even meewarig en laten me met rust.;-)

Ik begrijp dat! Gebrek aan elementaire kennis van je taal doet je dadelijkdoor het ijszakken, ook al geef je je uit voor Geitenruiter en domme Limburger! Het helpt gewoon niet! :lol:

subocaj 20 juli 2012 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6232465)
Ik begrijp dat! Gebrek aan elementaire kennis van je taal doet je dadelijkdoor het ijszakken, ook al geef je je uit voor Geitenruiter en domme Limburger! Het helpt gewoon niet! :lol:

Die word is ok, maar die domheid schijnt voor andere Limburgers ook te gelden. Sommigen hebben last met spaties en volgens mij zijn dat ook nog ijszakken, die niet door het ijs zakken.;-)

subocaj 20 juli 2012 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6232364)

Heb je nog niet door dat jouw Vlaanderen vertegenwoordigers al met de uitverkoop van Vlaanderen begonnen zijn?

Bokkenreyder 20 juli 2012 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 6232482)
Die word is ok, maar die domheid schijnt voor andere Limburgers ook te gelden. Sommigen hebben last met spaties en volgens mij zijn dat ook nog ijszakken, die niet door het ijs zakken.;-)

Tja, spaties op een foontje. Het levert al eens probs op! Ook bij Limburgers die niet dom zijn en niet Geitenruiter heten! 8-)

subocaj 20 juli 2012 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6232520)
Tja, spaties op een foontje. Het levert al eens probs op! Ook bij Limburgers die niet dom zijn en niet Geitenruiter heten! 8-)

Erg hè. Hoor een ijskar, ga wat ijsjes kopen en nu de zon even schijnt wat op mijn terras zitten.
Kleine zelfstandigen steunen is mijn hobby.
Tot later.

stuyckp 20 juli 2012 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6232135)
Vorig jaar was die transfert nog 12 miljard, volgens stuyck 11 miljard, nu al 10 miljard.
Wie durft er nog te beweren dat er niets aan die transferts gebeurt?;-)

Ik heb enkel bronnen die gewag maken van 11 miljard. Het staat een mede forummer vrij om af te ronden naar beneden naar 10 miljard.
<Trollen techniek detectie aan>
Aandacht afleiden van de essentie en inzoemen op een detail.
</Trollen techniek detectie aan>

graaf de bethune 20 juli 2012 19:05

Regelmatig circuleert de vraag"wanneer Vlaanderen onafhankelijk zal zijn". Telkens heb ik het zelfde antwoord gegeven, geen datum maar een momentum nl het moment waarop de Walen de 1ste eurocent transfert naar Vlaanderen moeten betalen. En zie, dat moment dreigt er nog eerder aan te komen dan dat ik maar in mijn stoutse dromen had durven denken. Belgie opgesplitst in Vlaanderen en Walarabrux. Yes, het komt dichterbij.

Wiley E Coyote 21 juli 2012 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6232158)
Die 150 euro voor een GSC is een FEDERALE maatregel. Het beleid van Freya heeft daar niks mee te zien.

Usurperende bevoegdheid.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be