![]() |
Dat homeopathie wordt terugbetaald is inderdaad hallucinant en gewoonweg te gek voor woorden.
|
Citaat:
|
Voor wanneer de terugbetaling van vrouwenbesnijdenis voor Somali's, overigens?
Die mensen hebben ook recht op hun culturele beleving. |
Citaat:
(van onze sandalendragende kameraad) |
Citaat:
daarom dat ik die vijf joodse kindjes hun besnijdenis wil laten terugbetalen en die 20.000 moslimkinderen wil steunen. dat bedoel je toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik het vooral over moslims heb, dan moet ik de joden erbij vernoemen. Zeg ik dat ik het NOCH voor moslims, NOCH voor joden wil laten terugbetalen dan komt iedereen me uitleggen dat er ook wel moslims zijn..... zie ik er écht achterlijk uit? |
Citaat:
Dit is namelijk totaal nieuw voor me. |
Citaat:
|
Citaat:
CM komt tussen heb ik gehoord. |
Citaat:
Eén van mijn zusters heeft haar borsten op kosten van het riziv laten vergroten, ze kreeg er zogezegd complexen van kleine borsten te hebben. Een andere had een D-cup en is 1.80 groot en zwaar gebouwd, als het ware een echte boere dochter, maar heeft wel haar borsten laten verkleine naar een C-cup op kosten van het riziv. Ik spreek hier dus zuiver over gevallen binnen mijn eigen familie, waarvan ik de papieren, goedkeuringen en terugbetalingen met eigen ogen heb gezien. Dit terwijl het preventief verwijderen van de voorhuid bij een jongen vaak medische problemen op latere leeftijd vermijd. |
Hier hoor ik niemand praten over privatiseren, enkel van profiteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Beide placebo's kunnen echter troost en soelaas brengen. Moet men daar als samenleving aan meewerken? i Ik heb zo m'n twijfels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom bidden anders mensen?
|
Als we nu eens beginnen met die 4 of 5-jarigen met rust te laten tot ze tot de jaren van verstand komen om dan zelf de keuze te maken of ze verder willen leven met of zonder dat stukje vel.
De eerste communie (fysiek niet zo ingrijpend als een besnijdenis) werd ons vroeger ook opgedrongen omdat wij niet beter wisten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be