![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo bezie ik het althans.
Vermits mijn religieuze overtuiging me verplicht om tussen mijn vijftig en zestig jaar een facelift te ondergaan, ga ik er dan ook maar van uit dat dit door de Belgische ziekenfondsen zal worden terugbetaald? (dit gaat ook over het verwijderen van overtollig vel, we gaan toch niet discrimineren?) Voor het ritueel verwijderen van overtollig vel aan kleine penisjes wordt alvast in de terugbetaling voorzien. Voor het terug aanspannen van het hymen wordt ook terugbetaling voorzien, zodat de patienten maagdelijk met hun geïmporteerde neef het huwelijksbed in kan stappen. (zouden ze dan ineens ook zo'n nep-bloed-capsule inplanten, zodat het laken lekker bloederig wordt?) Enfin, "raar genoeg" blijken de rituele besnijdenissen jaarlijks te stijgen. Oekandana? Citaat:
Natuurlijk zijn de hygienische omstandigheden het belangrijkst. Maar kan iemand me eens vertellen waarom dat dan zou moeten terugbetaald worden? Of zou het toegestaan zijn de oorlelletjes van het eerste kleinkind ritueel te verwijderen op de keukentafel als het niet wordt terugbetaald door het Riziv ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 augustus 2012 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is dit inderdaad een ingreep die geen terugbetaling verdient...
Al zou de budgetaire besparing hierop niet echt een verschil maken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2012 om 07:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sommige schoonheidsingrepen vallen ook onder de terugbetalinge . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MAG HET NOG aub? Of dacht U dat een neuscorrectie bij Hoeybreghts wordt terugbetaald? meen je dat van een Bcup upgraden naar C met de nodige uplifting ook terugbetaald wordt? Dit zijn nice-to-have dingen waarvan iedereen weet dat ze niét worden terugbetaald. Daaronder vallen ook facelifts en rituele besnijdenissen (als men die laatste verminkingen sowieso al wil toelaten!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen medische en esthetische ingrepen zou grosso modo het verschil moeten zijn tussen gedekt en niet gedekt door het RIZIV. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2012 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me normaal dat iemand die brandwonden oploopt een "esthetische operatie" kan krijgen, en dat er een verschil is met iemand die vindt dat zijn neus liever een maatje kleiner wordt gemaakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2012 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb je de openingspost niet begrepen? Of meen je dat een religieuze besnijdenis ook tot medische noodzakelijkheid behoort?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 augustus 2012 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeker? Voor zover ik weet enkel borstverkleiningen en énkel als er medische redenen zijn (grote borsten kunnen nogal eens rugklachten veroorzaken)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik lees:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 augustus 2012 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Als niet gelovige word ik weer eens genaaid. Ik draag al bij voor het loon van pastoors, imams en rabbijnen en nu weer voor 'culturele' of 'religieuze' besnijdenissen.
Mag ik hopen dat de restjes ten minste in een kebab worden verwerkt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet weten wat je wil. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2012 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Is dat wel halal?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zal het anders zeggen: voor borsten, billen, aangezicht en alle andere dingen van de niet-moslim wordt het onderscheid reeds gemaakt. Voor het besnijden van de moslimjongens, het terug aanspannen van het hymen van de moslima (ook wel maagdenvlieshersteloperaties genoemd) wordt dit onderscheid (medische noodzakelijkheid) dus NIET gemaakt: deze medisch niet-noodzakelijke rituele verminkingen worden WEL terugbetaald. Heeft U nu begrepen waarom ik hierover "kanker"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 augustus 2012 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier die hun antisemitisme echt niet kunnen verbergen, hé...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard vind ik dat geen van beide medische ingrepen moeten worden terugbetaald, noch voor moslims, noch voor joden. En anders moet mijn religieuze rituele face-lift ook worden terugbetaald.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 augustus 2012 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|