![]() |
Citaat:
En hasjiesj roken in de buurt-VZW natuurlijk. |
Citaat:
Zou het ook van Coluche komen? |
Citaat:
|
Citaat:
ATM's met vingerafdrukpin, jawel. 100% |
Citaat:
En oude migranten sterven jonger dacht ik ooit gelezen te hebben... Wat nu? |
Citaat:
|
Citaat:
Die zaten toch allemaal hier?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wees gerust: dankzij de EU worden we met de dag minder achterlijk:
- eerst ons een antidemocratische EU-grondwet in de maag splitsen tegen de referenda in Frankrijk, Nederland en Ierland in, en zonder ook maar om onze mening te vragen of de juiste grondwettelijke procedures te doorlopen, dat alles nog ondertekend door een premier van "lopende zaken"; - dan de ECB haar eigen voorschriften laten overtreden om de hele EU-bevolking straatarm te kunnen maken (door de euro te laten verwateren) op een paar bankiers na; - dan overal absurde veiligheidsmaatregelen invoeren; - dan een EU-politie- en krijgsmacht invoeren; - ons de islam opdringen om tweedracht te zaaien en de aandacht van hun machtsgreep af te wenden; - dan ons met 'biometrische' spionagepaspoorten opschepen: - en uiteindelijk, als we aan handen en voeten gebonden en gemuilkorfd zijn, wellicht na uitschakeling van het internet: de invoering van de dictatuur, annex politiestaat. Waren we maar nog wat achterlijker... Het kan voor mij niet achterlijk genoeg, in deze dingen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onafgezien van het feit dat eens men DNA in bezit heeft, men kan gaan screenen welke ziekten ik heb en in de toekomst mij ingeval deze ziektes zich voordoen uitsluiten van de soc. zekerheid waar ik al jaren voor betaald heb etc etc etc. Of misschien willen ze wel nagaan of ik werkelijk de vader van mijn kinderen ben... Wat verbiedt een verzekeraar om bij het afsluiten van een levensverzekering te vragen uw paspoort aan te bieden zodat hij uw DNA gegevens kan controleren. Ik veronderstel dat je 1984 van George Orwell gelezen hebt ? Als ze me dit vragen is het onmiddellijk klacht. |
Citaat:
We zouden zelf kunnen uitvissen hebben dat bij het wisselen van het paspoort .... Nog een verhaaltje, van een paar jaar geleden. In een Italiaans dorp waren heel veel blinden, in die mate dat de naburige geneeskundige faculteit van de universiteit er een diepgaand onderzoek naar ging voeren .... jaja, ze trokken allemaal flink van hun invaliditeitskas ... . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be