![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, er is daar al eens een draad over geweest.
Maar ik lees nu in de krant, dat ze er eindelijk aan begonnen zijn. Maar ik lees dus letterlijk in de gazet: Citaat:
Nu weet quasi iedere forummer welke bijna-apenlanden lid zijn van de EU. En dus weten we het nu: wij zijn het enige echte-apen-land. Het achterlijkste. We betalen ons blauw aan belastingen, maar de oude machtspartijen in de federale regering verzetten zich hevig als er eens een opstoot tot modernisatie komt. Te druk bezig met de grote "andere strijd" ? link: http://www.standaard.be/artikel/deta...30301_00488154 titelken: Nieuw paspoort voor b. tekstje: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat dit per ongeluk gebeurde, en niet een bewuste daad van verzet tegen de EU is, daarentegen wel.
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eindelijk iets waar onze inefficiente overheid goed voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pepe de genationaliseerde Turk, 68 jaar, is wat ziekjes.
Hij keert "op vakantie" naar zijn geboorteland maar sterft er. Ismaël, zijn 64-jarige broer, die altijd in het thuisland gebleven is, kan echter zijn plaats innemen. Zijn plaats ? Ah ja, zijn plaats in onze lijsten van pensioen-trekkers. Het biometrisch paspoort een slechte zaak ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval een ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook zo mijn zeer ernstige bedenkingen waarom men eensklaps een paspoort met mijn vingerafdrukken moet hebben.
Binnenkort moeten ze ook nog mijn DNA hebben en dan is mijn privacy helemaal te grabbel gegooid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |