![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dankzij paddo's leren oraal beffen zonder het te overdoen, zacht maar goed... Tjah, sorry he? Alsof ik nuchter ff 12h aan een pruim ga lekken :roll: |
Citaat:
Is ook niet verslavend, ook niet om te vluchten, is eerder een confrontatie... It's serious shit... de vrucht eten en de muren eraf neuken ... Ik denk niet dat Eva naar Adam's fluit zag en vroomheid in haar opkreeg, ik denk eerder dat daar een orgie op volgde dat het niet normaal is.... Everyone in the field knows what I mean... |
Laat deze gerust liggen dames
Ooit eens op verlof een griet tegengekomen die een flair meehad met aftrektips. omg nog nooit zo slecht afgetrokken geweest |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Not going to defend myself neither ;) Kben een pasha #1, daar neem ik alle verantwoordelijkheid voor op! |
Citaat:
euh neeeeeeeeee :oops: ik ben clitoraal hihihi |
Citaat:
Peche ik dacht aldoor dat jij f was :oops: |
Citaat:
Ik heb met LEGO veel gespeeld :) |
Ik lees altijd de "flair". Ik vind de tips daarin zeer goed. De kennis die ik daar opdoe helpt me zeker wel om van de grond te geraken. Ontevreden vrouwen zijn een onuitputtelijke bron. Ik kom regelmatig van grond, mijn interieur,kleding,houding worden echter niet door een vrouw bepaald.
Ik heb ondertussen al honderden horen klagen. Smeerlap,ikke, na mn klaarkomen wil ik je gezaag niet meer horen. Misschien je partner eens NIET bedriegen. |
Citaat:
Trouwens: tip voor je kleinkinderen, Cookie: de nieuwe LEGO-film is echt heel leuk. Als je kleinkinderen zelf veel van LEGO houden, raad ik je zeker aan ze eens mee te nemen naar de cinema voor deze film. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht tot die op TV komt , of op DVD wordt uitgebracht :) Citaat:
Dan moet ik eerst nog een schoonmoeder zoeken !! :oops: En laat dat nou zijn wat ik net niet wil !! |
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het verschil met een vibrator en een vingertop? ;) |
En ik wil hier trouwens aan toevoegen dat ik dat echt niet nodig had. Maar gewoon verbaasd van het effect was. Uw zintuigen versterken en ge vangt "iets" op.
Wanneer een man plots kan klaarkomen zonder ejaculeren en zijn vrouw begint daar ongeziene geluiden te produceren, vraagt 1 zich wel af of hij wel bezig is, of zijn Meester zich komen moeien is... En ken je dat, klaarkomen van een gedachte alleen? Zoiets waar je een hele nacht je geest op zou moeten zetten? Zoals een chantende sjamaan die je dieper in trance kan brengen? Zo was dat met dat orale... Je kan dan denken dat ik jaren slecht bezig ben geweest, maar dat is ook zo. Ik heb jaren een verkeerd denkpatroon mijn wereld laten bepalen... En ik wens iedereen een ervaring toe die zich dieper met zichzelf en zijn naasten verbindt. En zij die het hardste roepen "buh ik heb dat niet nodig", zijn juist de mensen die niet weten waarover ze het hebben. Praten over iets dat hun nog nooit overkomen is, is niet. Oordelen daartegenover is voor mij het zwakste van het zwakste. Walk the talk. |
Citaat:
|
Citaat:
Deze zijn op de markt bedoelt voor clitoraal gebruik. Gij kunt met die dildo evenveel als met een vingertop, alleen trilt ie... Rondjes draaien, op en neer, van links naar rechts, ... Ik ben dan natuurlijk geen vrouw, en jullie zijn dan ook allemaal zo uniek en apart... Wat voor de ene goed doet is bij de andere een kietelende hel waarmee je direct moet stoppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be