![]() |
Citaat:
Daarom ben ik ook fervente voorstander om dringend orde op zaken te stellen. Maar wie ontbreekt het aan moed en daadkracht ? Juist. Dank u Vlaamse kiezer om ons maar iets van 30 procent te geven voor de gevraagde verandering. . |
Citaat:
Nu nog de rest van Vlaanderen overtuigen. |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Kan jij me helpen? |
Citaat:
simpel gesteld: waar een ambtenaar nu nog vaak aan zijn bvb 58ste stopt, zal hij nu +- 7 jaar langer moeten werken (en zeven jaar minder pensioen trekken). Ofwel toch eerder stoppen, en veel minder krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op vlak van de ambtenarij gaan we verder zoals Bourgeois nu al bezig was: ieder jaar X% minder ambtenaren (nu was het 7% over de legislatuur) Daar zit nog veel marge op. Bourgeois haalde ook al aan dat ze ambtenaren beter zouden verlonen op basis van prestaties dan op ancienniteit. Dat zou ook gigantische besparingen teweeg brengen. |
Citaat:
Weet gij hoe lang de gemiddelde carriere nu is ? Val niet achterover. Die 45 jaar is een fantasme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij Bosch in Tienen, Ford Genk, ...? Ik neem aan dat U geen universitair bent!? Btw, U staakt ook? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was niet van plan van mee te staken maar na al uw geschijt op de ambtenaar. Graag. Maandag staak ik. |
Citaat:
De kracht van verandering? - Geen aanpassingen aan de index - Geen beperking in de werkloosheid in tijd - Geen verdure staatshervorming (ondanks dat de 6e voor hen een gedrocht was) 30% van de kiezers staan in de kou |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Vraag maar eens aan de havenmeester, Bruynzeel of hoe heet hij, hoe dat straft, zo'n staking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be