![]() |
Citaat:
![]() |
Ik ben geen fan van Jambon, maar jongens toch, altijd die ouw koeien.
Als ge daarentegen over de PVDA en Noord-Korea begint, dan moet ge wel maar accepteren dat van de ene dag op den anderen de volledige partij daar afstand van heeft gedaan. |
Citaat:
Wat is er mis met een bestuurslid te zijn van een debatclub waarvoor ook Guy Verhofstadt en Kris Merckx kwamen spreken? Ah, ik weet het: 'Vlaams-nationalistisch' staat u niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook gemerkt dat Herman De Croo er met FDW kwam debatteren? Herman De Croo, wat een nazi, zeg! |
Citaat:
|
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=210228 De enige belangers die voor jou deugen zijn de ex. belangers die naar de N-VA overstapten. |
Citaat:
|
Citaat:
Uit Rechtsactueel : "Koen Dillen is al vele jaren de voorzitter van de Vlaamsnationale Debatclub die debatavonden organiseert in zaal Basiliek te Edegem." Jan Jambon liegt ... |
Citaat:
Jan Jambon antwoordde: “Ik ken dat verhaal en ik heb het dikwijls moeten uitleggen. Ik was toehoorder toen een zekere mijnheer, mijnheer Le Pen, een toespraak hield. Dat wil niet zeggen dat ik zijn uitspraken steun. Op dezelfde plaats, een paar maanden eerder, was Kris Merckx (PVDA). Ik was toen ook bij de toehoorders. (…) Ik was bij de toehoorders om te luisteren naar mijnheer Merckx en mijnheer Le Pen. Maar ik denk dat iedereen het recht heeft te gaan luisteren naar een opinie en vandaar zijn eigen mening te vormen. Dat wil niet zeggen dat je die ideeën steunt.” Een dag later verduidelijkte Jan Jambon in La Libre Belgique dat de foto met Jean-Marie Le Pen genomen is in een debatclub in Antwerpen waar eerder ook Kris Merckx sprak. En via een link daar kom je op het artikel van la libre waar dit staat : """Kris Merckx, le responsable �* l’époque de Amada - qui deviendra le PTB, NdlR - y était également. """ Het feit dat de video niet meer beschikbaar is, is natuurlijk een jammerlijk/gelukkig toeval... ;-) Dat de vertaling van 'y était également' 'was daar ook' is, en niet 'sprak daar ook', d�*t is waarschijnlijk ook een jammerlijke vergissing ? :roll: Nu nog de aanwezigheid van o.a. De Croo en Verhofstadt onder de mat vegen, en we zijn er .... |
In de franstalige pers is ondertussen verschenen dat Jambon zou hebben toegegeven dat Merckx er inderdaad niet kwam spreken. Hij zou Merckx dan ergens anders gehoord hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De franstalige pers kan schrijven wat ze wil. Ik wil dat rechtstreeks van Jambon horen. |
Citaat:
Maar zoals gezegd: de franstalige pers voert een systematische heksenjacht tegen Jambon met COLLABORATIE van het AFF. Als u dan de link kent tussen het AFF enerzijds en AMADA en Kris Merckx anderszijds, dan begrijpt iedereen dat diezelfde Franstalige pers nu Kris Merckx uit de spotlights tracht te halen. |
Citaat:
helemaal onderaan 't artikel 't is nu wachten tot 't overgenomen wordt door onze kranten ;-) Maar sommige forummers zouden beter vandeneerstekeer een link geven ;-) |
Citaat:
Bovendien is bestuurslid zijn van een vereniging nog steeds legaal, veronderstel ik. Jambon heeft nooit gezegd dat hij dat niet geweest is. En daar ging het uiteindelijk om. Zelfs notoire België-liefhebbers als Guy Verhofstadt en Herman De Croo hebben zich verlaagd om op de uitnodiging van die vereniging in te gaan. Allemaal nazi's.:roll: Soijkers op laag water zoeken noemt men dat. Al is de systematiek die erachter steekt ranzig. |
Citaat:
"Quant au "mensonge" sur la venue du PTB Kris Merckx au club nationaliste, le ministre fait savoir qu'il s'agit d'"une erreur de sa mémoire". "Peut-être que c'est dans un autre lieu qu'il a vu Kris Merckx." Fait savoir: hij laat weten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be