Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Cantus in Antwerpen: 1500 stemmen extra, voor komende 50 jaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217811)

De schoofzak 26 april 2015 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7629809)
Ik ben nu al opgewonden dat ik Hem morgen misschien zal zien op de Ten Miles. En ver achter me laten, maar dat terzijde.

Ver achter jou, maar wel heel de tijd in beeld.

Kassa kassa op het telraam van de populariteit en publiciteit.

.

Scherven A. Mok 26 april 2015 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7630417)

.

U hebt echt wel geen hoge hoed op van uw medeburgers he als u denkt dat het dat is wat een mens in het stemhokje beweegt.

dalibor 26 april 2015 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7630417)

.

Eerlijk gezegd heb ik alle achting voor de weg die hij heeft afgelegd voor zijn gezondheid.

Niet dat het politiek iets uitmaakt, maar toch.

De schoofzak 26 april 2015 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7630629)
U hebt echt wel geen hoge hoed op van uw medeburgers he als u denkt dat het dat is wat een mens in het stemhokje beweegt.

Ik vind het inderdaad erg intriest op wat Jef Klak zich baseert om tot een keuze te komen in het kieshokje.

Eigenlijk is het niet koosjer dat De Wevers populariteit geboost heeft na een spelletjesprogramma op televisie ... ik had zijn boost liever gezien op basis van poltiieke beleidselementen.

De leuze van de anonieme alcholiekers indachtig, namelijk
god, geef me de moed om te veranderen wat veranderd moet worden,
geef me de kracht om te behouden wat behouden moet worden,
maar geef me vooral de wijsheid om het verschil te kennen tussen de twee voorgaanden.

aanvaard ik dat als een realiteit.

.

De schoofzak 26 april 2015 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7630637)
Eerlijk gezegd heb ik alle achting voor de weg die hij heeft afgelegd voor zijn gezondheid.

Puik van je dat je dat openlijk erkent.
Op mijn beurt vind ik het van zijnentwege overdreven met zijn sporten. Ik denk dat hij roofbouw pleegt op zijn lichaam.
Hij is geen drie maal of vier maal, zelfs geen vijf maal zeven niet meer.

.

Zeus 26 april 2015 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7630914)
Op mijn beurt vind ik het van zijnentwege overdreven met zijn sporten. Ik denk dat hij roofbouw pleegt op zijn lichaam.

.

Dat sporten valt nog wel mee, denk ik. Hij is mager(der), maar niet gespierd.

fox 27 april 2015 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7630914)

.

Roofbouw plegen door wekelijks een uur of 5 te sporten (waar hij waarschijnlijk zelfs niet toe komt)...Kom zeg. De man is 45 jaar en loopt de 10 miles in dik anderhalf uur. Dat is erg ok voor iemand van die leeftijd, maar nu ook weer niet om te zeggen dat hij ongezond topsportachtig bezig is.

TheFourHorsemen 28 april 2015 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7630629)

U denkt dat de meerderheid van onze medeburgers stemt op basis van inhoud?

lupus 28 april 2015 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7630637)

Er was niemand die hem verplichtte om zo ongezond te leven. Zijn relatie met het Guldendraakske was zijn eigen keuze.
Als ik het mij goed herinner vertelde hij zelf dat hij niet sportte om 'gewoon anders' te zijn.
Het PronoKal-dieet was trouwens ten tijde illegaal in België.
Maar dat stopte hem vreemd genoeg niet. Hij kreeg zelfs geen gas-boete.

Spitting Image 28 april 2015 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lupus (Bericht 7633843)
Er was niemand die hem verplichtte om zo ongezond te leven. Zijn relatie met het Guldendraakske was zijn eigen keuze.
Als ik het mij goed herinner vertelde hij zelf dat hij niet sportte om 'gewoon anders' te zijn.

Waw, wat een leuk en spannend verhaal, zeg ! :roll:

lupus 29 april 2015 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7633898)
Waw, wat een leuk en spannend verhaal, zeg ! :roll:

Dan raad ik je zeker geen boeken van Clive Barker of H.P. Lovecraft aan.

Maar ik ben toch wel een ietsiepietsie blij dat je er van genoten hebt.

Hier is een leuk verhaaltje vol leugens en geen gram spanning waar je zeker kan van genieten:
http://www.n-va.be/sites/default/fil.../PDF/planv.pdf

Enjoy !

Jan van den Berghe 29 april 2015 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lupus (Bericht 7633843)

Al worden bepaalde diëten niet in België aangeboden, dat betekent niet dat de burger in België die diëten niet zou mogen aankopen in het buitenland. Bepaalde geneesmiddelen kunnen bij ons niet aangekocht worden zonder voorschrift, maar een Belg kan in alle wettelijkheid die in Nederland bijvoorbeeld kopen en ook mee naar huis nemen.

BWarrior 30 april 2015 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7628295)
Toet.
En het Weverke voelt dat heeeel goed aan.
Dat is net zijn eerste kracht.
(zijn tweede kracht zijnde de zaken heel eenvoudig kunnen uitleggen, ontdaan van alle zever, zodat tegenstrevers direct met hun gat bloot staan, en de gewone kiezer het allemaal goed begrijpt).

.

Hebt u het over

Want zo begint uw hagiografie wel te klinken ...

lupus 30 april 2015 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7635605)
Al worden bepaalde diëten niet in België aangeboden, dat betekent niet dat de burger in België die diëten niet zou mogen aankopen in het buitenland. Bepaalde geneesmiddelen kunnen bij ons niet aangekocht worden zonder voorschrift, maar een Belg kan in alle wettelijkheid die in Nederland bijvoorbeeld kopen en ook mee naar huis nemen.

Mooi dat u in de bres springt voor uw leider maar het is helaas geblaas in het luchtledige.

Citaat:

‘De producten moeten hier genotificeerd worden', luidt het op Volksgezondheid. ‘En dat is nu niet het geval.' De poedertjes en pillen van PronoKal voldoen dus niet aan de Belgische wetgeving.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20120921_00306305

Jan van den Berghe 30 april 2015 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lupus (Bericht 7636555)
Mooi dat u in de bres springt voor uw leider maar het is helaas geblaas in het luchtledige.

Grapjas! Ik ben geen N-VA'er en heb ook nog nooit voor die partij gestemd.

Jan van den Berghe 30 april 2015 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lupus (Bericht 7636555)

Ik lees nergens dat je als Belg deze producten niet zou mogen aankopen in het buitenland.

Daar ging mijn opmerking over.

lupus 1 mei 2015 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7636577)
Grapjas! Ik ben geen N-VA'er en heb ook nog nooit voor die partij gestemd.

Dan vraag ik mij toch af waarom je het voor hem opneemt ?

Je kan uiteraard producten bestellen- of gaan oppikken in het buitenland.
Dat maakt het gebruik of het bezit ervan niet legaal.
Zeker niet als die producten niet voldoen aan de belgische wetgeving zoals
het pronokal-dieet ten tijde van. Over welke producten hebben we het hier eigelijk in de discussie ?

Jan van den Berghe 1 mei 2015 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lupus (Bericht 7637454)
Dan vraag ik mij toch af waarom je het voor hem opneemt ?

Ik heb het over de vrijheid dat je als Belg producten, toegelaten in een ander EU-land, kunt aankopen, ook al is de verkoop niet toegestaan in België of die bij ons onder een ander verkoopregime vallen.

Ik heb het dus niet over BdW. Lees mijn bericht toch maar eventjes opnieuw.

Jan van den Berghe 1 mei 2015 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lupus (Bericht 7637454)
Je kan uiteraard producten bestellen- of gaan oppikken in het buitenland.
Dat maakt het gebruik of het bezit ervan niet legaal.
Zeker niet als die producten niet voldoen aan de belgische wetgeving zoals
het pronokal-dieet ten tijde van. Over welke producten hebben we het hier eigelijk in de discussie ?

Er is een verschil tussen een product waarvan de verkoop niet in België in toegelaten of onder een andere regeling valt enerzijds en het verbod op gebruik en bezit anderzijds. Dat zijn twee heel onderscheiden zaken.

lupus 1 mei 2015 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7637516)
Er is een verschil tussen een product waarvan de verkoop niet in België in toegelaten of onder een andere regeling valt enerzijds en het verbod op gebruik en bezit anderzijds. Dat zijn twee heel onderscheiden zaken.

Hoe zat dat met het Pronokal-dieet -waar het hier overgaat- ten tijde Bart's gebruik ? Waarom zou men een onderzoek starten als er geen vuiltje aan de lucht is ?

Citaat:

De Standaard komt met het nieuws dat voor PronoKal nog geen notificatie heeft plaatsgevonden. Maar omdat de producten al wel volop in België te verkrijgen zijn (er is een Belgische website, een Belgisch callcentre en er zijn Pronokal-artsen), is het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) nu een onderzoek gestart. Bij vastgestelde overtredingen kunnen PronoKalproducten in België in beslag worden genomen.
Waarom zouden ze dat nu toch doen beste Jan ?
Zouden we het specifiek bij het onderwerp kunnen houden, namelijk het pronokal-dieet ?

http://www.foodlog.nl/artikel/bart-d...-dieetproduct/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be