![]() |
Citaat:
Kassa kassa op het telraam van de populariteit en publiciteit. . |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat het politiek iets uitmaakt, maar toch. |
Citaat:
Eigenlijk is het niet koosjer dat De Wevers populariteit geboost heeft na een spelletjesprogramma op televisie ... ik had zijn boost liever gezien op basis van poltiieke beleidselementen. De leuze van de anonieme alcholiekers indachtig, namelijk god, geef me de moed om te veranderen wat veranderd moet worden, geef me de kracht om te behouden wat behouden moet worden, maar geef me vooral de wijsheid om het verschil te kennen tussen de twee voorgaanden. aanvaard ik dat als een realiteit. . |
Citaat:
Op mijn beurt vind ik het van zijnentwege overdreven met zijn sporten. Ik denk dat hij roofbouw pleegt op zijn lichaam. Hij is geen drie maal of vier maal, zelfs geen vijf maal zeven niet meer. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik het mij goed herinner vertelde hij zelf dat hij niet sportte om 'gewoon anders' te zijn. Het PronoKal-dieet was trouwens ten tijde illegaal in België. Maar dat stopte hem vreemd genoeg niet. Hij kreeg zelfs geen gas-boete. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben toch wel een ietsiepietsie blij dat je er van genoten hebt. Hier is een leuk verhaaltje vol leugens en geen gram spanning waar je zeker kan van genieten: http://www.n-va.be/sites/default/fil.../PDF/planv.pdf Enjoy ! |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Want zo begint uw hagiografie wel te klinken ... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar ging mijn opmerking over. |
Citaat:
Je kan uiteraard producten bestellen- of gaan oppikken in het buitenland. Dat maakt het gebruik of het bezit ervan niet legaal. Zeker niet als die producten niet voldoen aan de belgische wetgeving zoals het pronokal-dieet ten tijde van. Over welke producten hebben we het hier eigelijk in de discussie ? |
Citaat:
Ik heb het dus niet over BdW. Lees mijn bericht toch maar eventjes opnieuw. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zouden we het specifiek bij het onderwerp kunnen houden, namelijk het pronokal-dieet ? http://www.foodlog.nl/artikel/bart-d...-dieetproduct/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be