![]() |
Citaat:
Misschien apprecieren zij het minder dan ik, dawel. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.apache.be/ - Het verloren fatsoen van de N-VA - De rechtstaat versus het buikgevoel van de N-VA - Dienst Vreemdelingenzaken verspreid desinformatie onder asielzoekers - Twitter: het wilde westen van de politiek (met een foto van Francken) Ja, ze berichten zeker ook over anderen. Doch... :roll: |
Citaat:
Dat klopt. Ik geloof ook niet meer in de onafhankelijkheid van Apache.be. Dat neemt niet weg dat ze het in de zaak Land Invest bij het rechte einde hebben. |
Citaat:
Maar blijf gerust je schrijnende onwetendheid etaleren hoor. N-VA fanboy's... :roll: |
Citaat:
|
En wat maakt dat uit Anna ?
doorbraak.be is ook zo een subjectieve nest. Daar hoor ik nooit negatieve commentaar van vanuit uw kant. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg toch niet dat ze nooit over iets anders berichten? Alleen: ik doe de site open en zie al vier referenties naar de N-VA. |
Citaat:
https://www.apache.be/2018/02/21/79769/ Terechte, doch bescheiden, verwijzing naar mislukte VDL om dan toch weer vooral tegen de huidige regering te ageren. In dit artikel worden de bonden, de PVDA en de SP.A gewoon nagekakeld. Dus nogmaals: niks objectiefs aan mijn beste kneus. |
Citaat:
Niet moeilijk te begrijpen : ze hebben zojuist een dikke overwinning kunnen halen in een poging tot muilkorving die uitgaat van Land Invest, Dillen en dus ook de Grote Leider zijn partij. (van der paal en dikke vriend dewever ) Die klootzakken hebben door een mega claim te eisen een poging gedaan om de pers tot zwijgen te dwingen. |
Citaat:
Kneusje Kneusje Kneusje... |
Citaat:
Je mag toch wat volwassener worden in het gebruik van bijnamen. Ik voel me hier bij momenten in het derde leerjaar. |
Citaat:
Uit een olievat kun je nu eenmaal geen Bordeaux tappen... |
Citaat:
Wie haat zaait krijgt haat terug in z'n gezicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be