![]() |
Citaat:
En wie bepaald welke 50 dan er "een jobke bijdoen"? Hoe democratisch is dat allemaal? Nog eens, het is geen kwestie van uit te leggen hoe het precies in elkaar zit, men kan ook perfect uitleggen hoe de macht van Poetin werkt, dat maakt ze nog niet democratisch. |
Citaat:
Als iemand vindt dat iets corrupt is, ga je toch ook niet uitleggen hoe de corruptie in elkaar zit, maar dan zeg je of je het ermee eens bent of niet. Je hebt het nu wel over de Senaat, maar ontwijkt daarmee de vraag over de opvolgers. Je hebt aangegeven dat dat in het voordeel is van de partijen, mijn vraag was: wat heeft de burger daaraan? En sta je daarachter, vermits je je ook weer beperkte tot het uitleggen van het ondemocratische systeem? |
Citaat:
Wat zou dan een gewone burger daartegen opgewassen zijn? Neen, ik zal gewoon doen zoals zoveel andere Vlamingen: een proteststem uitbrengen, en het de particratie zo moeilijk mogelijk maken. |
Citaat:
Iemand maakt een wetsvoorstel dat precies ingaat op wat je wilt bereiken, en je stemt het weg omdat het van "de verkeerde" uitgaat? |
Citaat:
Mijn titel is dus helemaal niet verkeerd, jij interpreteert de feiten ietsje anders. Gelukkig mag je nog zelf iets interpreteren... |
Citaat:
|
[quote=De gemuilkorfde;9996218]Kan het nog debieler?
Iemand maakt een wetsvoorstel dat precies ingaat op wat je wilt bereiken, en je stemt het weg omdat het van "de verkeerde" uitgaat?[/QUOTE het blijft schitterend, hoe Blok adepten blijven simuleren dat ze het niet snappen... Blijven doen alsof men het Blok moet behandelen als een normale partij... dat dezelfde regels voor hen opgaan... dat men luistert naar wat ze uitkramen in het parlement... Bedankt voor die volgehouden animatie ! |
[quote=Pandareus;9996227]
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom ik mij gelukkig mag prijzen dat ik nog zelf iets mag interpreteren? Ik voel me helemaal niet gemuilkorfd en jij hoeft daar anders toch ook niet over te klagen, gemuilkorfde als ik je zo bezig zie? |
Citaat:
Het getuigt van een totaal gebrek aan intelligentie om een voorstel af te schieten waar je zelf 100% achter staat, alleen maar omdat het van de "verkeerde" uitgaat. Als ik in een vergadering zit, en mijn grootste vijand zit daar, en die doet een voorstel dat helemaal voldoet aan wat ik zelf wil, dan zal ik dat niet afschieten. Zo dom ben ik niet. Bij VLD dus wel. |
Citaat:
En dat gemuilkorfde slaat grotendeels op het feit dat men probeert mensen als ik te muilkorven, met allerlei wetjes die de vrije meningsuiting aan banden leggen. Dat dat niet helemaal lukt, zoveel te beter. Daarom moet u nog niet klagen... |
Citaat:
Citaat:
Er zijn 3 manieren om om te gaan met extreem-rechts : -ofwel vernietig je ze preëmptief (die keuze willen westerse democratiën niet maken, dus dat valt af) -ofwel laat je ze parlementair toe, maar neutraliseer je preventief hun infecte werking tgo de maatchappij door het instellen van een politiek cordon sanitaire (afspreken van er nooit mee te besturen). Dat is de meest democratische en beschaafde reactie. Ze zijn verkozen, maar wij zijn veilig dus. -ofwel ga je eraan ten onder door ze mee te laten besturen en krijg je herhalingen van de donkere periodes uit de 20e eeuw. Citaat:
Als er morgen een Blok creatuur per hoge uitzondering toch eens iets interessant zou voorstellen, dan zullen er gewoon enkele N-VA, OVLD, Vooruit, Groen of CDV parlementairen dat overnemen in een eigen wetsontwerp/voorstel. Nadat men het voorstel van het Blok reeds in de commissie torpedeert. Maar geen nood, PhDW kent dat van buiten, hij weet dat het al dertig jaar onafgebroken en unaniem de methode is om om te gaan met zijn sekte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch een heel verschil met jouw interpretatie, mijn gedacht. Citaat:
Citaat:
|
De lachaart moet eindelijk eens stil gaan liggen in zijn kist dat ze die in den oven kunnen schuiven en hem kunnen uitstrooien op het veld met gebuisde politiekers.
Als de VLD ers slim zijn schuiven ze ons Gwendolien ook mee den oven in en beginnen ze met iets nieuws, iet Liberaals bvb. |
Citaat:
Dat gebeurt niet veel. "Bepaalt" in dit geval, natuurlijk. |
Citaat:
Citaat:
Een VB'er merkt het als eerste op : "Brand! Brand! Iedereen het halfrond verlaten". De VLD'ers blijven ijzig zitten en komen om door hun eigen koppige domheid. Hoe dwaas kun je zijn, met je 'visie'? Citaat:
Wat hij ziet is een bende idioten die tegen hun eigen principes stemmen, omdat ze het niet gunnen aan een ander. Ik zou zeggen veel succes. We zien aan de peilingen hoe erg de burger jullie koppigheid waardeert. Elfjes zijn jullie al niet meer, en zoals op de beurs is de bodemkoers 0. Go for it... |
Citaat:
Dat is de manier waarop ze bij de VLD goedpraten dat ze niet overeenkomen. Mocht het werkelijk daarover gaan hadden ze dat wel binnenskamers geuit. |
Citaat:
"In dit land mag je gaan stemmen. Gelukkig mag je nog zelf iets interpreteren." Dacht je nu echt dat die 'je' over 1 persoon ging? Man, ik heb soms het gevoel dat ik hier de Nederlandse taal nog moet uitleggen. Citaat:
Dus mijn kop vat het wel beter samen. En neen, ik ben niet verplicht om letterlijk de kop van De Morgen of De Standaard over te nemen. In dit land heb je gelukkig nog wat interpretatievrijheid. PS : Als het allemaal zo vriendelijk bedoeld was en zeker niet als kritiek op de voorzitter moest geïnterpreteerd worden, waarom valt die brandbrief dan slecht bij Lachaert en co? De feiten geven u dus weeral ongelijk. Waarom |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be