Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Aan Pure Vlamingen....... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2666)

Bluelagune 15 augustus 2003 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bambamboo
Vlamingen zijn veel te geduldige mensen. Ze zien niet in dat ons Rijk Welvarende Vlaanderen al redelijk veel schade heeft geleden. Kijk naar het onderwijs, daar wordt alles kapot gemaakt door 1 soort mensen. Namelijk mensen van vreemde afkomst die alles VERPESTEN en hun eisen stellen. De islam is dus een heel groot gevaar voor ons Vlaanderen!!! Vlaanderen hoeft geen moskee te worden binnen 50 jaar. Als de PURE Vlamingen vinden dat vreemdelingen lieve mensen zijn, VERGEET HET. De meeste vreemdelingen zijn niet vriendelijk, het zijn meestal criminelen, mafia, ze integreren zich niet en willen hun eigen eisen opstellen, gezinshereniging is hier vrijwel gemakkelijk, dopgeld en kindergeld krijgen zonder ooit gewerkt te hebben in hun leven hier in belgie. Is dit echt een VOLKSVERKRACHTING? Mensen die HARD werken en veel geld verdienen mogen geld afdokken, mensen die niet werken - cfr. Vreemdelingen van vreemde afkomst - mogen hier zomaar alles in de handen ontvangen en niks doen... Ach... Kijk ook maar eens naar de OCMW.. Deze koopt huizen over en plaatst er vreemdelingen in, waarom geen PURE belgen? EIGEN VOLK EERST! Het is al zo erg genoeg... waarom denken de mensen nu eens niet na? Kijk nu eens naar die achterlijke partij AGALEV, die willen vreemdelingenstemrecht, is dat nu echt normaal? Neen. Islam in de VLAAMSE scholen, normaal? NEEN!!! Als arabisch 4de landstaal wordt dan laat ik mij meteen denaturaliseren als belg en vertrek ik.

VOOR DE VREEMDELINGEN IS BELGIE EEN PARADIJS. DE HARD WERKENDE EN DOMME VLAMING ZIET NIET IN DAT DE ISLAM DE BOEL WILT OVERNEMEN, DOE UW OGEN OPEN WANT HET IS VRIJWEL TE LAAT!

mvg

"Een PURE Vlaamse Antwerpenaar"

Lees jij wel eens iets anders dan de propagandablaadjes van het Vlaams Blok??? Het begint zo stilaan afgezaagd te worden hoor.

Bluelagune 15 augustus 2003 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Uw haat tov de katholieke kerk en het gehele christendom is waarlijk onbeschrijflijk.

Haat t.a.v het eerste kan ik best begrijpen. Het is dankzij onze katholieke roots dat er nu zoiets bestaat als "België". Aan alle Vlaams-nationalisten: bekeer u mss eerst tot het protestantse Christendom dan kunnen we tenminste een volwaardige unie vormen met onze Nederlandse volksgenoten.

Patriot! 15 augustus 2003 22:34

haja, deze hilarische draad :wink:

filosoof 15 augustus 2003 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Uw haat tov de katholieke kerk en het gehele christendom is waarlijk onbeschrijflijk.

Omdat ik een kritische vraag stel om Babeth te wijzen op een zéér zwak punt in haar redenering?
:lol: :lol: :lol: :lol:

Dat blijkt uit bijna al uw bedragen u slaagt erin om bijna elke topic te laten uitdraaien op een rondje katholieken/ christenen pesten.
Ik citeer u even:"Monokul? nee bedankt, want dat wordt kristenkul op zijn amerikaans, pools, beiers of iers."; "katholieke brainwashing"

Kind,
Dat is geen haat, dat is zuivere ANGST!!!
Kén je de standpunten in die landen wel? Weet je dat in dat gelovige Polen ook nog n�* WO2, na de bevrijding van Auschwitz dus... pogroms tegen joden plaatsgrepen, evenals een massaslachting onder Duitse burgers?? Dat in Ierland een echtscheiding nog altijd onmogelijk is? (In Griekenland evenmin...)

Wat de "beliefs" in de US zijn?Kijk eens, ik geef ze nog maar eens:
resultaat van een korte opzoeking in Google:
http://www.google.be/search?q=cache:...hl=nl&ie=UTF-8
[size=4]en dan moslims "achterlijk" noemen...[/size]
(George Magazine bestaat helaas niet meer, de site ook niet, dit komt uit de cache van GOOGLE)
Belief in America
A few interesting (and depressing) statistics, according to the December 1996 issue of George magazine (a political magazine that proclaims itself "not just politics as usual"):
[Note: the numbers don't always add up to exactly 100%, due to rounding.]
48% of Americans attend religious services once a week.
37% attend less than once a week.
13% attend on religious holidays only.
60% of Americans believe the world was created in 7 days.
27% don't believe the world was created in 7 days.
13% don't know or refused to answer.
78% of Americans believe in angels.
15% don't believe in angels.
7% don't know or refused to answer.
49% of Americans are pro-life.
42% are pro-choice.
10% don't know or refused to answer.
56% of Americans don't support the Christian Coalition.
29% do support the Christian Coalition.
16% don't know or refused to answer.
67% of Americans believe that other religions are as legitimate as theirs.
20% believe their religion is more legitimate.
14% don't know or refused to answer.
41% of Americans follow the laws of religion over the laws of the land.
37% choose the law of the land over the laws of religion.
23% don't know or refused to answer.
55% of Americans believe that there is life on other planets.
Of those, 53% believe that aliens have visited us in the last century.
And of those, 70% believe the government is covering it up.

Broken down by partisan beliefs:

Liberals- Conservatives ------------------ Belief
45%------------70%-----------------------7-day Creation
58%------------ 30%-----------------------Evolution
67%------------ 79%-----------------------Life after death
76%------------ 79%-----------------------Heaven
69%------------ 83%-----------------------Hell
72%------------ 82%-----------------------Angels
76%-------------87%-----------------------Miracles
40%-------------30%-----------------------Reincarnation
44%-------------41%-----------------------Ghosts
29%-------------27% ----------------------Astrology
"Liberals" zijn dus nauwelijks beter dan conservatieven daar....
78% dus die in engeltjes geloven..
60% die geloven dat de wereld in 7 dagen geschapen werd, etc, etc....
53% die in Ufos geloven...
Tot daar George Magazine, maar bekijk die cifers maar eens goed!
Weet je dat Bush verklaarde dat voor hem atheïsten geen echte Amerikanen zijn, en weigerde , die verklaring in te trekken?
(Ik heb de transcripts van die discussies op mijn schijf staan, mét de url waar ik ze vond.)
Begrijp je nu waarom de US de islamfundamentalisten steunden, dikwijls tegen de gematigde islamietische regering in? (en het in Saoedi Arabië nog altijd doen? maar d�*�*r is de regering niet gematigd en steunen de US de fundamentalistische wahabitische regering)

Je hebt er gewoon géén idee van, kind.....
Als jij dan afkomt met hatelijkheden aan het adres van allochtonen, naar aanleiding van de dood van een kind nota bene!, dan bewijs je vooral hoe weinig je van de ganse problematiek verstaat, bewijs je dat je allochtonen niet als ménsen wil beschouwen, bewijs je vooral wie of wat je zélf bent...

"Monokul? nee bedankt, want dat wordt kristenkul op zijn amerikaans, pools, beiers of iers.

athena 16 augustus 2003 10:27

U noemt de moord op de kind door haar eigen vader een FAIT- DIVERS en al degene die het aanklagen verwijt uw haat te verkondigen. U bent wel de laatste die het recht heeft moraalridder over mij te spelen. :twisted: :twisted: :twisted:

filosoof 16 augustus 2003 11:32

Citaat:

Citaat:

U noemt de moord op de kind door haar eigen vader een FAIT- DIVERS en al degene die het aanklagen verwijt uw haat te verkondigen. U bent wel de laatste die het recht heeft moraalridder over mij te spelen. :twisted: :twisted: :twisted:

Een misdaad op duizenden km van hier, jaren geleden, die een docudrama werd op TV, en daar maak jij een zaak van...
Wat hebben allochtonen jou misdaan, dat je zo haatdragend bent?

athena 16 augustus 2003 11:35

Wat heeft dat 19- jarig islamitisch meisje u misdaan dat u de moord op haar een fait- divers noemt. Voor mij is een moord nooit een fait- divers. Iemand die de moord aanklaagt noemt u haatdragend, waren alle deelnemers aan de witte mars dan ook een bende haatdragende personen omdat ze moord aankloegen?
PS: de moord vond plaats in het jaar 2000, zo lang geleden zou ik dat niet durven noemen.

filosoof 16 augustus 2003 17:14

Citaat:

Wat heeft dat 19- jarig islamitisch meisje u misdaan dat u de moord op haar een fait- divers noemt. Voor mij is een moord nooit een fait- divers. Iemand die de moord aanklaagt noemt u haatdragend, waren alle deelnemers aan de witte mars dan ook een bende haatdragende personen omdat ze moord aankloegen?
PS: de moord vond plaats in het jaar 2000, zo lang geleden zou ik dat niet durven noemen.

Dat meisje misdeed mij uiteraard niets en ik heb nergens die moord vergoelijkt of verontschuldigd en ik zal dat ook niet doen, ik wijs je enkel op je al te selectieve verontwaardiging.
Als je alle moorden op duizenden km van hier en van jaren geleden wil aanklagen, mij niet gelaten, maar doe het dan ook VOLLEDIG: pik er niet één uit die je in je eigen ogen het recht geeft om allochtonen hier te demonizeren! Spreek dan ook over de +14.000 moorden op vrouwen elk jaar in Rusland, of over de moorden in je stad!!
Je zal véél werk hebben.
Succes alvast!
Kom dan toch voor je racisme uit, want d�*�*r ligt "des Püdels Kern"...
èèn moslim gaat schandalig over de schreef, en dan ga jij eens met plezier alle islamieten een etiket opkleven....

athena 16 augustus 2003 17:17

U noemt degene die de moord aanklaagt haatdragend. Waar zit de logica? En ik klaag elke moord aan en noem geen enkele moord een fait- divers zoals u wel doet.

filosoof 17 augustus 2003 02:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Als het aan het AEL ligt wel ja

Als het aan mij ligt is morgen het jachtseizoen open.
En ik ben niet lief, en gebruik geluidsloze wapens. Geen vuurwapenvergunning voor mij.

Maddox, En op wat ga je dan jagen?
:?:

maddox 17 augustus 2003 11:45

Bof als het zover komt ga ik Vigilante uithangen. En alles wat de wet overtreed,en dan bedoel ik de wet van de Vlaamse welvoegelijkheid,eens duidelijk maken dat ook anderen het geweldspel kunnen spelen.

Politiekers zijn zowiezo onwelvoegelijk, dus die krijgen ook hun portie.

filosoof 17 augustus 2003 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door "maddox
Als het aan het AEL ligt wel ja

Als het aan mij ligt is morgen het jachtseizoen open.
En ik ben niet lief, en gebruik geluidsloze wapens. Geen vuurwapenvergunning voor mij.

Citaat:

Maddox,
En op wat ga je dan jagen

Citaat:

Citaat:

Bof als het zover komt ga ik Vigilante uithangen. En alles wat de wet overtreed,en dan bedoel ik de wet van de Vlaamse welvoegelijkheid,eens duidelijk maken dat ook anderen het geweldspel kunnen spelen.
Politiekers zijn zowiezo onwelvoegelijk, dus die krijgen ook hun portie.

Amaai, nu krijgen we allemaal schrik! en met wat ga je schieten? Met een banaan, manneke? Heb je je nieuw Batmankostuum al?

maddox 17 augustus 2003 21:35

Je mag kiezen Filosoof, ik ben redelijk onderlegt met zowat alle schiettuig ,van het verleden tot nu.Mijn voorkeur gaat uit naar de kruisboog, wat nog steeds een niet vergunningsplichtig vrij te koop ,en zeer dodelijk wapen is.
Vuurwapens geven teveel lawaai, teveel zichtbare effecten, en zijn in zijn totale een kenmerk van zwakte.

Batmankostum, wa's dat voor gezever, maar tja, zolang het maar gezeik uit 1 hoek is kan het me niet raken.

filosoof 18 augustus 2003 00:06

Citaat:

Je mag kiezen Filosoof, ik ben redelijk onderlegd met zowat alle schiettuig ,van het verleden tot nu.Mijn voorkeur gaat uit naar de kruisboog, wat nog steeds een niet vergunningsplichtig vrij te koop ,en zeer dodelijk wapen is.
Vuurwapens geven teveel lawaai, teveel zichtbare effecten, en zijn in zijn totale een kenmerk van zwakte.

Batmankostum, wa's dat voor gezever, maar tja, zolang het maar gezeik uit 1 hoek is kan het me niet raken.

Ok, Maddox, speel dan maar Robinhood, maar die had wel een longbow, meen ik...
PS, of een kruisboog niet vergunningsplichtig is zou ik toch maar eens nakijken in de wapenwet.

maddox 18 augustus 2003 17:01

Kruisboogschutter als Historisch figuur, Willem Tell misschien?

Kruisbogen zijn niet vergunningsplichtig.Zelfs niet onderworpen aan de meldingsplicht.

En als het wel zou zou zijn, denk je nu echt dat ik bij de politie mijn arsenaal ga aangeven?
Laat die maar met hun flitskastjes snelrijders flitsen, da's al moeilijk genoeg.

ossaert 20 augustus 2003 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
Citaat:

Haat t.a.v het eerste kan ik best begrijpen. Het is dankzij onze katholieke roots dat er nu zoiets bestaat als "België". Aan alle Vlaams-nationalisten: bekeer u mss eerst tot het protestantse Christendom dan kunnen we tenminste een volwaardige unie vormen met onze Nederlandse volksgenoten.

De katholieken zijn de grootste christelijke denominatie in Nederland, en zijn met ongeveer evenveel als alle andere protestanten samen (van de nog gelovige bevolking, welteverstaan).

HerrUU 21 augustus 2003 14:48

Omar,

weet je wat mij nog het meeste stoort aan de opmerkingen van diene gast? Dat is dat hij zich "pure vlaming" durft noemen. Dit is een regelrechte kaakslag aan alle mensen die in vlaanderen wonen.

By the way, de enige echte laatste belg werd zo'n 2000 jaar geleden als slaaf meegevoerd door J. Caesar. Belgen waren een keltische stam. België is een patstelling die nu al meer dan 170 jaar duurt.

De_Vlaamse_Nationalist 26 augustus 2003 12:05

als het arabisch 4e landstaal wordt gaan er slachtoffers vallen, al de opgekropte woede van de Vlamingen zal dan tot uitbarsting komen. ook bij mij denk ik, maar ja, we zullen zien, afwachten en dan gepast reageren

Vlaamse Leeuw 26 augustus 2003 12:48

Ik denk niet dat het Arabisch de 4de landstaal wordt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be