![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Vlamingen zijn veel te geduldige mensen. Ze zien niet in dat ons Rijk Welvarende Vlaanderen al redelijk veel schade heeft geleden. Kijk naar het onderwijs, daar wordt alles kapot gemaakt door 1 soort mensen. Namelijk mensen van vreemde afkomst die alles VERPESTEN en hun eisen stellen. De islam is dus een heel groot gevaar voor ons Vlaanderen!!! Vlaanderen hoeft geen moskee te worden binnen 50 jaar. Als de PURE Vlamingen vinden dat vreemdelingen lieve mensen zijn, VERGEET HET. De meeste vreemdelingen zijn niet vriendelijk, het zijn meestal criminelen, mafia, ze integreren zich niet en willen hun eigen eisen opstellen, gezinshereniging is hier vrijwel gemakkelijk, dopgeld en kindergeld krijgen zonder ooit gewerkt te hebben in hun leven hier in belgie. Is dit echt een VOLKSVERKRACHTING? Mensen die HARD werken en veel geld verdienen mogen geld afdokken, mensen die niet werken - cfr. Vreemdelingen van vreemde afkomst - mogen hier zomaar alles in de handen ontvangen en niks doen... Ach... Kijk ook maar eens naar de OCMW.. Deze koopt huizen over en plaatst er vreemdelingen in, waarom geen PURE belgen? EIGEN VOLK EERST! Het is al zo erg genoeg... waarom denken de mensen nu eens niet na? Kijk nu eens naar die achterlijke partij AGALEV, die willen vreemdelingenstemrecht, is dat nu echt normaal? Neen. Islam in de VLAAMSE scholen, normaal? NEEN!!! Als arabisch 4de landstaal wordt dan laat ik mij meteen denaturaliseren als belg en vertrek ik.
VOOR DE VREEMDELINGEN IS BELGIE EEN PARADIJS. DE HARD WERKENDE EN DOMME VLAMING ZIET NIET IN DAT DE ISLAM DE BOEL WILT OVERNEMEN, DOE UW OGEN OPEN WANT HET IS VRIJWEL TE LAAT! mvg "Een PURE Vlaamse Antwerpenaar" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet een beetje te ijverig Bambamboo?Op 1 plaats dezelfde tekst posten is voldoende voor de meesten van ons.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Hoe moet ik mij een 'pure Vlaming' voorstellen blond haar, blauwe ogen? Na hoeveel generaties wordt men een 'pure Vlaming'?
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het aan het AEL ligt wel ja
Als het aan mij ligt is morgen het jachtsezoen open. En ik ben niet lief, en gebruik geluidsloze wapens. Geen vuurwapenvergunning voor mij.
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Aan PURE Vlamingen...
graag een definitie van wat een 'pure' vlaming is. Vlamingen zijn veel te geduldige mensen. Ze zien niet in dat ons Rijk Welvarende Vlaanderen al redelijk veel schade heeft geleden. Kijk naar het onderwijs, daar wordt alles kapot gemaakt door 1 soort mensen. Namelijk mensen van vreemde afkomst die alles VERPESTEN en hun eisen stellen. De islam is dus een heel groot gevaar voor ons Vlaanderen!!! Een aantal opmerkingen: 1. niet alle mensen met een vreemde afkomst zijn aanhangers van de islam 2. In welke zin verpesten 'vreemdelingen' alles betreft het onderwijs? 3. Over welke eisen hebt u het? 4. Als Vlaanderen rijk en welvarend is dan zal die zogenaamde schade toch redelijk relatief zijn. Vlaanderen hoeft geen moskee te worden binnen 50 jaar. het hoeft niet? Als de PURE Vlamingen vinden dat vreemdelingen lieve mensen zijn, VERGEET HET. De meeste vreemdelingen zijn niet vriendelijk, het zijn meestal criminelen, mafia, ze integreren zich niet en willen hun eigen eisen opstellen, gezinshereniging is hier vrijwel gemakkelijk, dopgeld en kindergeld krijgen zonder ooit gewerkt te hebben in hun leven hier in belgie. Ah, ik zie dat je daar toch niet zo heel erg veralgemenend bent... het zijn 'de meeste' en van die 'meeste' is men 'meestal'... en vul maar aan. Een vaak gestelde vraag, definieer 'integreren'?! Ik wist niet dat men 'dopgeld' zomaar kon krijgen zonder dat daar bepaalde eisen tegenover staan. Kindergeld is een voorziening waar elke inwoner van gebruik kan maken, maw. een recht voor iedereen die in België woont. Als u zelfs de cijfers gaat vergelijken betreft de actieve bevolking onder de vreemdelingen zal u merken dat het zeker niet de 'meesten' zijn die beantwoorden aan uw visie. Is dit echt een VOLKSVERKRACHTING? Mensen die HARD werken en veel geld verdienen mogen geld afdokken, mensen die niet werken - cfr. Vreemdelingen van vreemde afkomst - mogen hier zomaar alles in de handen ontvangen en niks doen... Ach... Kijk ook maar eens naar de OCMW.. Vreemdelingen zijn doorgaans ook van vreemde afkomst, wist u dat? Iedereen moet belastingen betalen of men hard werkt of niet, veel verdient of niet. Voor u ben ik allicht één van die vele vreemdelingen, toch werk ik én studeer ik en betaal ik mijn belastingen. En het OCMW heeft trouwens niet de functie van een werkgever, het geld dat je daar krijgt is dus geen geld waar je voor werkt maar geld dat je krijgt in bepaalde gevallen om toch nog te kunnen overleven. Deze koopt huizen over en plaatst er vreemdelingen in, waarom geen PURE belgen? wat verstaat u onder 'pure' Belgen? EIGEN VOLK EERST! Het is al zo erg genoeg... waarom denken de mensen nu eens niet na? Kijk nu eens naar die achterlijke partij AGALEV, die willen vreemdelingenstemrecht, is dat nu echt normaal? Neen. Gezien het feit dat wij in een democratie leven, zijn er partijen met andere visies en andere opinies... gelukkig maar! Als iedereen voor een fascistische partij zou opkomen zou het nogal triestig gesteld zijn. Islam in de VLAAMSE scholen, normaal? NEEN!!! Wat is daar mis mee? Het kan toch alleen maar voordelen opleveren, dat men tenminste weet waar de islam voor staat en dat men zich goed informeert over deze religie... wil men islam-studies enkel op hoge-school of universiteit behouden... ook goed, waarom is dat zo'n probleem? Als arabisch 4de landstaal wordt dan laat ik mij meteen denaturaliseren als belg en vertrek ik. Is er een procedure om zich van de Belgische nationaliteit te ontdoen? Arabisch als 4e landstaal, kom kom... nu geef je die Dyab iets meer krediet dan hij waard is... dat dom ideetje van hem zal nooit gerealiseerd worden, u mag uw mede-vlamingen niet zo onderschatten. "Een PURE Vlaamse Antwerpenaar" Wat is een 'pure' Vlaamse Antwerpenaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pure Vlaamse Antwerpenaar=Sinjoor
Geschiedkundig weetje,Sinjoor , da's een afgeleide van het Spaanse Señor.
![]() |
#16 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bambamboo,
Aan jouw tirade kan ik nog maar één ding toevoegen : HEIL HITLER!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe "puur" zijn jij en ik trouwens? ![]() ![]() ![]() Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja man, ik heb zo mijn eigen opinies hé.
Heb ook een lijst van te verbranden boeken (op 1 exemplaar na, bedoeld voor het nageslacht ter illustratie van de waanzin) : op kop staat "Mein Kampf" van A. Hitler (trouwens toch onlees- en ongenietbaar)en op de tweede plaatse komt de "Heilige Koran" van M. de Profeet ... Voor mijn uitspraken zou ik : 1. in een VB-dictatuur voor de bijl gaan 2. in een moslimstaat voor de bijl gaan Ziede wel da ze just tzelfde zijn! ![]() ![]() ![]() Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() DAT DURF IK MET VOLLE OVERTUIGING
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grote verschil is de voertaal van de beide hypothetische en hypocritische dictaturen.
Trouwens, een Koran kan je vinden op elke straathoek, maar Mijn Kampf is niet te vinden ,tenzij op Internet leveranciers. Het grote voordeel van een dictatuur is dat er blatant maar 1 sterke man is, die zijn kliek wil vetmesten. In Onze huidige "demoncratie"zijn het een hele hoop grijpers en graaiers. En beide systemen steunen op het brood en spelen principe ,wat de Romeinen 2000 jaar geleden met succes toepasten. Een dictatuur over een tevreden volk is geen dictatuur,maar een goed geleid land. Argument tegen een VB dictatuur.Het Leger heeft nu eenmaal 60% Waals Personeel.