![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ga ik ook niet doen Ik ga mijn aanpak niet wijzigen om iemand die duidelijk niet tot mijn fans, zelfs niet tot mijn doelpubliek behoort, te plezieren. |
Citaat:
|
Citaat:
Rijmen vind ik geen probleem, wel als de zin die eruit komt totale nonsens is. Succes kun je niet opvrijen. Een fabeltje 'ligt' niet. Citaat:
Mocht dit van een Vlaamsnationalist komen zou ik dit evenzeer ondermaats vinden. Je toont gewoon je onkunde. |
Citaat:
kwatrijn genaamd Willem, de leeuw van Vlaanderen Willem, gij vuil links gespuis Gij zult sneuvelen in den rechtsen grote kuis Maar oh wee, hoe moeten wij daar aan beginnen Gij zijt niet te overwinnen ! (PS eventuele overeenkomsten met bestaande of virtuele personen is louter op toeval gebasseerd) |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zijn schulden niet noodzakelijk negatief, alleen men moet ze onder controle hebben en ze ook kunnen afbouwen. En dat is in geval van de Vlaamse Regering het geval en zelfs al heeft men minder populaire maatregelen moeten nemen, het heeft zijn positieve gevolgen op de toekomstige begrotingen en - dat is het belangrijkste - op de toekomstige generaties Vlamingen. |
Citaat:
Dat is juist de bedoeling van dat soort types : anderen wegjagen zodat enkel de "degoutants" overblijven. Het is helemaal niet hun bedoeling een discutie op te starten, maar met halve waarheden en hele leugens de sfeer te verpesten. Nog niet zolang geleden werd het hier door hen zelfs zwart op wit gesteld : de Vlaemsche nationaaltjes pesten en irriteren. Gun hen niet deze overwinning en doe zoals ikzelf en bv Quercus ttz: ignoreer het grotendeels en reageer enkel indirect of kort met eenzelfde soort stopzinnen. |
Citaat:
Als je hier enkel bent om samen met gelijkdenkenden VlaamsNationalistische partijen op te hemelen en de andere partijen uit te schelden en geen tegenspraak te krijgen dan ben je aan her verkeerde adres. Trouwens wat klagen jullie? Driekwart van de forummers zijn VB/NVA. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ondanks het feit van dit overtal - aan de hand van de peilingsdraden hier op het forum? - is in tegendeel het aantal N-VA-bashing-draden van de anderen hier op het forum bijna niet te tellen. Zo goed als dagelijks verschijnt er minstens zo'n draad, al dan niet met een karamellenvers - meestal met een non-issue als onderwerp met enkel de bedoeling te provoceren en spijkers op laag water te zoeken. Dit verziekt het forum en dat mag aangeklaagd worden. |
Citaat:
Kijk eens: dat is het politieke spel hé. Als je daar niet tegen kunt dan hoor je niet thuis op een serieus politiek forum, dan maak je beter een Whatsapp groepje met gelijkgezinden, dan ga je (misschien) nooit tegengesproken worden. |
Citaat:
Als je de moeite doet om even, laat ons zeggen 1 forumbladzijde - circa 20 draden -te bekijken dan vindt je makkelijk 10 N-VA bashing draden, 5 anti meerderheidsdraden en 5 neutrale. (daarbij hou ik nog niet eens rekening met de speciale N-VA-blunder draad) Dat is zeer onevenwichtig, zeker als jij zelf ervan uitgaat dat 75% van de forumdeelnemers zogenaamde NVA/VB sympathisanten zijn. Uit ervaring ken ik het antwoord nl dat die leden dan maar meer actief moet zijn. Maar als het om flut-draden gaat enkel om de anderen te irriteren, dan kan men dat maar beter laten. |
Citaat:
Met ‘België-bashing’ hebt u blijkbaar minder problemen. Tenminste , ik hoor u daar nooit tegen ingaan.En dat zegt genoeg. |
Citaat:
Edit: maar het maakt eigenlijk weinig uit. It’s in the eye of the beholder. En zeg eens welke ‘anti-NVA’ draden vindt u ongepast |
Citaat:
- Hoeveel waarde hecht jij aan die voorspelling ? - Hoeveel kans acht jij dat het beleid niet wijzigt ? |
Citaat:
|
In een belzieke context Vlaanderen verwijten voor haar budget, dat moet je maar durven.
|
Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20230713_94937569 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1° Belofte op begroting in evenwicht dit is inkomsten = uitgaven dus geen extra schuld 2° De Vlaamse schulden lopen sterk op ! Wat houdt de VlaReg en de Financie minister van dat zootje ons achter ? Welke totale ondoorzichtgheid wordt ons voorgelogen om tot zo'n resultaat te komen ? En neen het gaat niet over belgië en neen het gaat niet over de herkomst van het geld Het gaat hier over het Vlaamse beheer van het Vlaams geld Financiële autonomie, zoals in de staatshervormingen is bedisseld. Vlaanderen moet vandaag tot het pijnlijke besluit komen dat Ook het financiële beheer, samen met onderwijs en zowat alle andere homogene bevoegdheden, ligt te zieltogen op de bodem van het Vlaemsche ravijn ! Het laatste schijnheilige huisje van de N-VA is ingestort Het splitsen is totaal failliet. Wie nu nog pleit voor meer splitsen moet dringend een genetisch onderzoek ondergaan om te bevestigen dat die geen mens maar een lemming is ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be