![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.serv.be/serv/persbericht...-schuld-stijgt
Citaat:
MAAR de schulden exploderen De nieuwe rechtse kromredenering ! Als ik thuis niet meer uitgeef dan ik binnen krijg, maak ik ook geen schulden ! Weer een NVA leugen doorprikt En het allerlaatste schijnheiligdommetje van de nva ligt ook op de bodem van de Vlaemschen ravijn te zieltogen Of zijn er op dit forum nog mensen die wel nog iets kunnen ontwaren om op de nva te stemmen ? Microscoopbezitters bvb ?
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou het kunnen vergelijken alsof u uw gezinsinkomen moet delen met uw irritante buurman, en in ruil daarvoor krijgt u een halfrotte appel.
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
En wie niet meer uitgeeft dan binnen komt, die vergroot zijn schulden niet Dit is totaal knoeiwerk van de VlaReg !
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 14 juli 2023 om 05:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit hezelfde artikel. Volgens berekeningen van de Sociaal-Economische Raad van Vlaanderen (SERV) zal de Vlaamse begroting in 2023 een tekort van 3,12 miljard euro hebben. Dat is 54 miljoen lager dan het resultaat bij de aangepaste begroting 2023. Bij ongewijzigd beleid neemt het begrotingstekort volgend jaar verder af naar 1,93 miljard euro. Oosterweel en Vlaamse Veerkracht buiten beschouwing gelaten, kan de Vlaamse begroting bij ongewijzigd beleid in evenwicht zijn in 2026, een jaar eerder dan de Vlaamse Regering zelf vooropstelt. Tegelijk stelt de SERV vast dat de Vlaamse schuld dit jaar toeneemt tot 39,26 miljard en tegen 2027 zelfs 49,10 miljard euro kan bedragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Danny Van Assche, ondervoorzitter SERV: “We stellen vast dat de Vlaamse overheid bij ongewijzigd beleid een begrotingsevenwicht zal benaderen in 2026. De Vlaamse sociale partners vinden dat de Vlaamse overheid zo efficiënt mogelijk moet blijven inzetten op een duurzame economische groei om een antwoord te bieden op de maatschappelijke en economische uitdagingen waarmee we vandaag worden geconfronteerd. Tegelijk moet de Vlaamse Regering haar schuld onder controle houden, net als alle andere regeringen in België. De overheidsschuld wordt immers hét criterium in de nieuwe Europese begrotingsregels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, het wordt nog beter. U mag uw inkomen volledig afgeven aan uw irritante buurman, en die maakt dan nog eens schulden in uw naam daarbovenop, terwijl u uw (en zijn) hypotheek probeert te betalen. Maar niet getreurd, de buurman schuift wel een paar bonnen voor de voedselbank door.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 juli 2023 om 05:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
evenveel uitgeven als men binnen krijgt (begroting in evenwicht) maar de schulden doen oplopen ?! Dan publiceert men een onvelledige kromgetrokken begroting ! Zo simpel is dat Maar als men katastrofes als Oosterweel uit de uitgave schrapt, tja .... Dan liegt men de Vlaming met een kluitje in het riet !
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Welkom in de Vlaemschen leefwereld.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plus het feit dat de Vlaamse regering nu weer en opnieuw zitten te bakkeleien over het stikstofakkoord dat in feite dus geen echt akkoord was. Wat een hutsepot daar op het Martelarenplein !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Wie is we? Wie zit er dan nog bij je? De trolbrigade van de N-VA? Op de man spelen is een teken van zwakte. Een teken dat hij goed bezig is, mijn gedacht.
Laatst gewijzigd door Jakko : 14 juli 2023 om 07:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ik ben goed bezig volgens u?
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
andere, meestal onderbouwde, meningen irritant vinden ?! Lijkt dat niet heel sterk op geen inhoudelijk weerwoord kunnen bieden ? of is dat eerder stikken in de overtuiging van het eigen groot gelijk ? Als politics.be het "binnenland" forum pluralistisch wil houden dan moeten naast de rechtse meningen ook de andere aan bod kunnen komen op de manier uitgedrukt die de schrijver zelf bepaald. Wie dat irritant vindt, moet maar Betnelan smeren en Zyrtex innemen !
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Een persoonlijke aanval is niet netjes, maar Reservespeler zou dat anders aangepakt hebben. Hij meent te moeten spreken in naam van de N-VA, hierin blijkbaar gesteund door vele forummers. Ik weet wel dat de rechtse mening hier in de meerderheid is, maar af en toe eens een draadje opstarten dat niet gesmaakt wordt door rechts, moet kunnen. Het is hier tenslotte een forum. Ik zie dat "Rechts" echter niet staan, als dat al een belediging is? Tegenstanders die het niet eens zijn met de Vlaams-Nationalisten worden nogal vaak als "linksen" of Belgicisten weggezet alsof zij de spreekbuis van de Vlamingen zijn. Reservespeler heeft last met draden die door De Rode Willem worden opgestart. We kunnen daar misschien eens een draad over opstarten, te beginnen met die van Reservespeler?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik er even tussenuit ga. Misschien kom ik 2024 nog eens piepen of zo.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite zouden we er best aan doen de Grote Rode Linkse Luller volkomen te negeren en op geen enkel van zijn schreeuwepistels te antwoorden. Voortaan mag hij, wat mij betreft, blaffen tegen de maan. No response.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het beter is om de poster van de "koos-&verwijtnamen" te negeren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och…, je doet maar. Who cares?
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|