Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Sommige mensen blijven verbazen...
|
Hoe zou je zelf reageren,
wanneer ze je eerst waterachtig maken voor een functie,
je in alle toonaarde je trots laten uitschruwelen,
om je dan nog voor alles geregeld is, de ezelsstamp te geven?
Enfin, één goeie zaak voor Peter De Ryck: hij hoeft althans niet met de andere BuB-leden in het bruine verdoemhoekje plaats te nemen.
Die voorwaarde niet slikken, lijkt me een uiterst verstandige stap van zijnentwege.
Ethiek gaat bij hem duidelijk voor op postjespakkerij, zo vermoed ik althans.
|
Inderdaad,ik wil deze functie niet onder de voorwaarden van de Voorzitter(Hans Van De Cauter).
Enerzijds een functie en anderzijds een verdoemhoekje.
|
Mijnheer de Ryck, ik snap het toch niet goed, hoor.
Hoe kan je nu tegelijkertijd een functie krijgen en toch in het verdomhoekje gezet worden?
Was de voorwaarde die Hans van de Cauter stelde dan dat je wel mocht werken voor de BUB maar voor de rest geen eisen hoefde te stellen?
|
Ik kreeg de functie van coördinator aangeboden zonder bevoegdheden.
Zo mocht ik bv.geen instructies geven aan de actieve leden(secretarissen en ondervoorzitters)in het belang van de kiescampagne.
Onder dergelijke voorwaarden wil ik geen kiescampagne leiden,en kan geen enkele politieker een kiescampagne leiden.
De dag dat men mij deze functie aanbied in loondienst,wil ik verantwoording afleggen binnen een politieke partij.
Wanneer ik mijn financiële bijdrage wil leveren(lidgeld,affiches,enz..),wanneer ik mijn energie,motivatie en vooral mijn kostbare tijd(24/24)aan een partij wil spenderen,zonder dat zij mij hiervoor moeten vergoeden,en men wil mij de functie van coördinator toevertrouwen,dan verwacht ik op zijn minst medewerking van de actieve leden en de nodige flexibiliteit van de Voorzitter.
Voor het overige heeft onze Knuppel niet het recht om zich als derde te mengen in deze kwestie.
Neem mij niet kwalijk,maar ik neem u op politiek vlak niet serieus.
U bent de naam politica niet waardig.
Wij hebben op dit forum nog geen ernstige bijdrage van u gezien(laat staan buiten dit forum).
Ik ben tenminste geregistreerd onder mijn eigen naam op dit forum.
Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Zich uitgeven onder een nicknaam,
*KNIP!!!*(privé-info over Knuppel op diens vraag verwijderd),dat kan het kleinste kind(vooral wanneer men zelf spellingsfouten maakt).
Uw bijdrage bestaat uitsluitend om politici in discrediet te brengen,zonder dat u op de hoogte bent van de feiten. :oops: