Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
(Bericht 2353161)
Spijtig dat je er niet bij hebt gezet hoeveel, want dan mocht je het onmiddelijk storten op rekening van Artsen Zonder Grenzen en het stortingsbewijs hier laten zien.
En idd ik vind niets terug over de stelling van het VB inverband met de wetten waarover ik de mening van de heer " de Man" heb gevraagd.
Maar mss kan jij de link geven naar de mening van het VB over de wet art.100§1, als je tenminste weet wat die wet zegt en doet.
Verder kan je de armoede in België niet bestrijden zonder deze in de ontwikkelingslanden aan te pakken.
En verder heeft de heer "de Man" zelf gepost dat elke politicus die macht krijgt onbetrouwbaar word en dat zelfs het VB zijn kiezers loochend alsdit nodig is voor zelfbehoud.
En moesten de politici van de andere partijen hun sessie houden zoals de heer" de Man" hier doet, dan zouden huneigen kiezers de eerste zijn om hen aan te vallen. De VB-kiezers worden hier duidelijk met het rietje het riet in gestuurd en toch blijven ze hun politicus verdedingen, inplaats van hem tot de orde te roepen en deftige antwoorden te eisen.
Ik snap jullie Vb-stemmers niet.
Ach bijna vergeten, ik ben bijna 50 jaar en ben nog nooit gaan kiezen.
|
Geweldig toch. Wat u nu allemaal zit te bazuinen is écht wel hét grappigste totnogtoe. Dus u probeert hier een beetje te gaan doen alsof u er alles van kent door gewoon te zeggen: Ik ken een bepaalde wet en jij niet? Wel, dat is dan prachtig voor u, maar voor mij getuigt dat juist niets van intelligentie of bekwaamheid. Indien u mij die wet zou uitleggen en dan om een verklaring had gevraagd had ik het misschien nog kunnen begrijpen. Maar dat doet u niet, waarschijnlijk omdat u zélf nog niet eens weet wat die wet betekent! Anderzijds is het voor iedereen mogelijk om een wetboek op internet te raadplegen en te stellen dat éénieder op dit forum die welbepaalde wet niet kent? Vrij kinderachtig en irrelevant voor een quasi gepensioneerde niet?
De armoede in Belgie niet bestrijden zonder de armoede in ontwikkelingslanden niet bestrijden? Ik zal u moeten teleurstellen, maar wat een onzin is dat? Ik zal het u even uitleggen met een kort en extreem voorstel (waar ik zelf alleszins niet achtersta):
- Invoering van een volledige immigratiestop én het stoppen van alle steun aan buitenlandse ontwikkelingshulp en daarbij al dit geld gebruiken om in België de armoede te bestrijden. Ik wil voor u op een blaadje een Garantie presenteren dat het lukt. Nogmaals sta ik niet achter dit soort van politiek.
Wat u daarna stelt is al helemaal ridicuul (misschien even een woordenboek er bij pakken?) dat Mr. De Man zelf stelt dat elke politicus die de macht krijgt onbetrouwbaar wordt. Dit mag u dan wel eens quoten, letterlijk zonder enige aanpassing. U zal het niet vinden hoor..
En wat bent u toch continu bezig over Jullie en Jullie, VB stemmers?
1. Ik heb nog noooit voor het Vlaams Belang gestemd, de kans dat ik het zal doen is ook uitermate klein.
2. Ik kan er gewoon niet tegen dat van die dogmatische doemdenkers zoals Jullie van die onzin uit kramen zonder eigenlijk enerzijds te beseffen w�*t men zegt en anderzijds zonder enig bewijsmateriaal aan te brengen.
3. De houding van Mr. De Man is ook voor mij geheel volksvertegenwoordiger onwaardig, u moet mij daar niet over aanspreken, dat kan u beter aan hem richten. Dat hij nog geen enkel standpunt van het Vlaams Belang heeft gebruikt (of toch maar heel weinig) verbaasd mij nog meer. (Hoewel het wel in mijn lijn van verwachtingen ligt, maar die verwachtingen van mij zijn waarschijnlijk toch een brug te ver om ze u duidelijk te maken).
Dus alstublieft wilt u stoppen met mij persoonlijk te beledigen en mij bij de groep van Vlaams Belang stemmers te scharen? Ik apprecieer dat werkelijk niet. Ik zeg van u toch ook niet dat u een Stalinist bent?
U heeft nog niets gequote uit noch het werkelijke Vlaams Belang programma, noch uit feiten die hebben plaats gevonden. (Het enige feit dat u zou kunnen aanhalen is de veroordeling van de rechtbank voor racisme, maar u én ik weten beide hoe die er gekomen is!?) Discussieer met argumenten, standpunten en verdedig die, of discussieer niet? De manier waarop u het doet is namelijk politiekonwaardig.