![]() |
Citaat:
een goed punt? Het verbod voor hoofddoeken geldt voor het loket, zij willen dat verbod uitbreiden tot de werkvloer, dat is meer dan het loket alleen |
Citaat:
Toch fantastisch hoe die moslimextremiste promotie maakt voor de anti-islamiseringsbetoging op 11 september in Brussel !! |
Citaat:
heb jij moeten vechten om een jeansbroek te mogen dragen? :lol: |
En sinds wanneer zijn paaseieren en kerstbomen religieus?
Ik bedoel maar: het zijn beide heidense gebruiken die alles te maken hebben met de vieringen van de seizoenen. Deze symbolen vindt men in alle culturen trouwens terug: eieren in de lente, het eeuwige groen van bepaalde bomen én het licht in de winter. Ik heb nooit gehoord van een Kerk die het eten van chocolade eitjes verplichtte... |
Citaat:
Ik ben dus nog altijd benieuwd of een moslim Koranverzen mag ophangen tijdens de Ramadam. |
Citaat:
Het is niet omdat de Kerk het niet verplicht dat het niet religieus is hé. Je kan ook niet verplicht worden om priester te worden, maar een priester is en blijft een religieus persoon. Wat verplichting in je verhaal te zoeken heeft gaat me dus compleet voorbij. |
ik vind die eis meer dan terecht.
Of iedereen gelijk voor de wet, of geen wet! |
Citaat:
Zo hoort een democratie ook te werken. Maar jij hebt er precies problemen mee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wtf? |
Citaat:
|
K'vraag me af wat een kerstboom of een paasei te maken heeft met de neutraliteit van de dienstverlening?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weigert ze ook de Sint-Niklaasgeschenken die aan haar kinderen via werk of school wordt aangeboden.
Feit is dat wie als vrouw met het vliegtuig een tussenstop moet maken in de Emiraten, een hoofddoek opmoet in de transitzone. En dat doen we dan ook. Dus waarom accepteren zij niet onze gewoontes. Bovendien, in Turkije mag een vrouw die werkt of een meisje dat studeert, op het werk en op de school geen hoofddoek dragen. Waarom eisen ze dit hier dan ? |
Citaat:
|
Citaat:
en waarom vrij op ZON-dag en niet op MAAN-dag? of op Vrijdag (voor moslims) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be