Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Prachtig artikel uit De Tijd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=93748)

Savatage 24 augustus 2007 13:34

Hij verkiest de anonimiteit blijkbaar.

Rene Artois 24 augustus 2007 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2875975)
Eh pipo's, wie is die auteur?

Ik gok op Peter De Graeve.

DenKempenzoon 24 augustus 2007 14:17

Zo'n heel lange lijst kandidaten kan dat niet zijn... Maakt verder weinig uit wie het geschreven heeft, het is de waarheid!

Hertog van Gelre 24 augustus 2007 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois (Bericht 2876062)

Het lijkt meer op Erik Oger.

Online 24 augustus 2007 14:47

Moeten de Vlaamse partijen communautaire toegevingen doen om alsnog tot een Belgisch regeerakkoord te komen?

aantal stemmen: 4407
  • ja 843 (19%)
  • nee 3564 (81%)
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...ws/hoofdpunten

:cheer: :cheer:

AdrianHealey 24 augustus 2007 14:58

Citaat:

Ik zat ook aan hem te denken. (Was wel zijn naam kwijt.)

Hans1 24 augustus 2007 15:01

Citaat:

Een "graaf" manneke, allé.;-)

santos 24 augustus 2007 15:04

Daar hebben ze zelfs niet voor moeten nadenken om zo'n hoop facistische onzin neer te pennen. En het erge is dat er blijkbaar genoeg meelopers zijn!

Pieke 24 augustus 2007 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door santos (Bericht 2876293)
Daar hebben ze zelfs niet voor moeten nadenken om zo'n hoop facistische onzin neer te pennen. En het erge is dat er blijkbaar genoeg meelopers zijn!

graag punt per punt aantonen waar het fascisme in de tekst naar voor komt.

Kortaf 24 augustus 2007 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2876227)
Moeten de Vlaamse partijen communautaire toegevingen doen om alsnog tot een Belgisch regeerakkoord te komen?

aantal stemmen: 4407
  • ja 843 (19%)
  • nee 3564 (81%)
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...ws/hoofdpunten

:cheer: :cheer:

Aan het Madouplein zitten drie medewerkers dag en nacht internetpolls te vervalsen, zie ik. En dat met het geld van de Belgische belastingsbetaler, het is een schande!

Den Ardennees 24 augustus 2007 18:39

een vraagje ivm de splitsing van BHV:

Zelfs met een alarmbelprocedure kan Vlaanderen alleen de splitsing doorduwen in het parlement, daar er sowieso meer vlaamse vertegenwoordigers zijn. MAAR: weten wij wel zeker dat SP.A en Groen! zouden willen meestemmen voor de scheiding in voornoemd geval?

born2bewild 24 augustus 2007 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2875463)
Wat staat er allemaal?

Al uw fascistische, nationalistische zever ? Of uw Afrikaanse stammentwistenpraat?

Vergeet niet dat de flaminganten en wallinganten zelf verantwoordelijk zijn voor deze nutteloze crisis .

Zoveel te beter. Crisis = goed.

Een pluim op de hoed en bank vooruit.

Eddy B 24 augustus 2007 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2875463)
Wat staat er allemaal?

Al uw fascistische, nationalistische zever ? Of uw Afrikaanse stammentwistenpraat?

Vergeet niet dat de flaminganten en wallinganten zelf verantwoordelijk zijn voor deze nutteloze crisis wegens het bipolair federalisme dat ze de Belgen hebben opgedrongen.

Hanske, begin maar al te oefenen in het zingen van een toontje lager, want binnenkort woon je in een UNITAIR Onafhankelijk Vlaanderen...
Komt je wens toch nog een heel klein petieterig beetje uit :)

Eddy B 24 augustus 2007 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2876923)
een vraagje ivm de splitsing van BHV:

Zelfs met een alarmbelprocedure kan Vlaanderen alleen de splitsing doorduwen in het parlement, daar er sowieso meer vlaamse vertegenwoordigers zijn. MAAR: weten wij wel zeker dat SP.A en Groen! zouden willen meestemmen voor de scheiding in voornoemd geval?

Wie is er kandidaat om NOG MEER stemmen te VERLIEZEN? :)

Eddy B 24 augustus 2007 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf (Bericht 2876803)
Aan het Madouplein zitten drie medewerkers dag en nacht internetpolls te vervalsen, zie ik. En dat met het geld van de Belgische belastingsbetaler, het is een schande!

Zitten er aan het Madouplein Franstaligen JA te stemmen in deze poll? Met verschillende IP-adressen? Tja, zou kunnen. Ik begrijp anders ook die grote 19% niet...:roll:

Pelgrim 24 augustus 2007 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt (Bericht 2875677)
Met 1 land, 1 volk is niks mis imo. Het lijkt me zelfs de logica zelve om tot een degelijk en democratisch bestuur te komen. Het probleem is er pas wanneer men zegt '1 land, 2 en een half volk (laten we de duitstaligen niet vergeten), 1 koning'.

Een koning of führer ben ik vanzelfsprekend tegen.

ik ben zelf absoluut voorstander van het hertekenen van de wereldkaart om zoveel mogelijk taalkundig homogene staten te verkrijgen. Dus ook één land, één volk (voor zover mogelijk).

Ik wees maar op de hypocisie van de BUB'ers.

Mitgard 24 augustus 2007 20:10

ik vind maar geen reden om dat artikel 'prachtig' te vinden.
die auteur mag trouwens wel eens wat eleganter met metaforen leren omgaan. zo blijven zaniken over wijn, roes, kater etc. kijk, ik voel aan wanneer iemand te hard probeert. dan ontstaat er bij mij een vervelend gevoel van plaatsvervangende gêne.

dat wat betreft de vorm.

inhoudelijk is het gewoon extreem-rechts, wat ge ook alleen maar 'prachtig' kunt vinden als ge zelf extreem-rechts zijt.

neen dus, kvind het niet prachtig.

Kortaf 24 augustus 2007 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2877160)
inhoudelijk is het gewoon extreem-rechts

Verklaar je nader. Wat is er extreemrechts aan?

Mitgard 24 augustus 2007 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf (Bericht 2877171)
Wat is er extreemrechts aan?

regel 1 tot en met regel 77.

Jos Verhulst 24 augustus 2007 20:27

Is het hier nu al officieel meegedeeld wie de auteur is van dat opiniestuk in De Tijd, waarmee deze draad werd geopend?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be