![]() |
Hij verkiest de anonimiteit blijkbaar.
|
Citaat:
|
Zo'n heel lange lijst kandidaten kan dat niet zijn... Maakt verder weinig uit wie het geschreven heeft, het is de waarheid!
|
Citaat:
|
Moeten de Vlaamse partijen communautaire toegevingen doen om alsnog tot een Belgisch regeerakkoord te komen?
aantal stemmen: 4407
:cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar hebben ze zelfs niet voor moeten nadenken om zo'n hoop facistische onzin neer te pennen. En het erge is dat er blijkbaar genoeg meelopers zijn!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een vraagje ivm de splitsing van BHV:
Zelfs met een alarmbelprocedure kan Vlaanderen alleen de splitsing doorduwen in het parlement, daar er sowieso meer vlaamse vertegenwoordigers zijn. MAAR: weten wij wel zeker dat SP.A en Groen! zouden willen meestemmen voor de scheiding in voornoemd geval? |
Citaat:
Een pluim op de hoed en bank vooruit. |
Citaat:
Komt je wens toch nog een heel klein petieterig beetje uit :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wees maar op de hypocisie van de BUB'ers. |
ik vind maar geen reden om dat artikel 'prachtig' te vinden.
die auteur mag trouwens wel eens wat eleganter met metaforen leren omgaan. zo blijven zaniken over wijn, roes, kater etc. kijk, ik voel aan wanneer iemand te hard probeert. dan ontstaat er bij mij een vervelend gevoel van plaatsvervangende gêne. dat wat betreft de vorm. inhoudelijk is het gewoon extreem-rechts, wat ge ook alleen maar 'prachtig' kunt vinden als ge zelf extreem-rechts zijt. neen dus, kvind het niet prachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het hier nu al officieel meegedeeld wie de auteur is van dat opiniestuk in De Tijd, waarmee deze draad werd geopend?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be