Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Help! Help! Eurabië! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=95903)

Cynicus 13 oktober 2007 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2979603)
In Nederland zal in 2050 maar liefst het enorme aandeel van negen hele procenten van de bevolking uit moslims bestaan! Huh, wacht even, ze zouden in 2035 toch al in de meerderheid zijn? Niet dus, zeggen de mensen die de beschikking hebben over echte cijfers. Nergens in Europa is er de komende eeuw een enorme overspoeling van moslims die ons allemaal in en boerka willen drukken, dat is gewoon allemaal propaganda. Zo, kunnen we nu het integratiedebat misschien weer op een normale manier gaan voeren.

Met alle respect, maar ik vrees dat die Joop De Beer zijn ogen sluit voor de realiteit. Wie een beetje kan rekenen en logisch kan redeneren, weet dat de islamoverheersing wel eens zeer snel een feit zou kunnen zijn.

migrantenjong 13 oktober 2007 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus (Bericht 2994723)
Met alle respect, maar ik vrees dat die Joop De Beer zijn ogen sluit voor de realiteit. Wie een beetje kan rekenen en logisch kan redeneren, weet dat de islamoverheersing wel eens zeer snel een feit zou kunnen zijn.

Beter er nu iets aan doen, dan binnen 30 jaar weer een genocide meemaken.

In Kosovo zijn de mensen in een halfjaar tijd van mens naar monster geevolueerd. Hetzelfde kan hier gebeuren als de linkse idiotie het gezonde verzet de kop blijft indrukken. Het probleem zal escaleren en wanneer de gewone Vlaming het beu is, zal hij niet langer onderscheid maken tussen goede en slechte Moslim...

Bovenbuur 13 oktober 2007 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus (Bericht 2994723)

Je doet belachelijke aannames die niet op echte statistieken gebaseerd zijn. Jouw "rapport" heeft, laat ik het voorzichtig uitdrukken, geen grote wetenschappelijke waarde.

Bovenbuur 13 oktober 2007 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2992660)
Genoeg rechten maar stemrecht...:-) Nee het enige wat je kan doen is deze mensen zich zoveel mogelijk te laten aanpassen aan jouw land en niet de mensen van jouw land laten aanpassen aan de vreemdelingen.

Maar wat versta je onder aanpassen? Moet iedere immigrant één koekje bij de koffie eten, 's zondags naar de kerk gaan en in de winkel alleen maar op de prijs letten omdat dat "de Nederlandse cultuur" is waar hij zich aan aan moet passen? Een land is voor mij nog altijd in de eerste plaats een verzameling individuen, ik leg andere individuen zo weinig mogelijk mijn levensstijl op, ik vertel ze niet om links-progressief te stemmen, te kajakken en slechte cijfers te halen, en ik vind het zeer kwalijk als anderen dat wel doen. Het Nederlandse kabinet gaat nu dansende jongeren aanpakken. De leden van het kabinet konden vroeger nooit een partner vinden om mee te dansen, of meer, dus daarom mogen de jongeren van nu het ook niet. Kunnen ze de mensen niet gewoon een beetje in hun waarde laten?

migrantenjong 13 oktober 2007 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2994761)
Maar wat versta je onder aanpassen? Moet iedere immigrant één koekje bij de koffie eten, 's zondags naar de kerk gaan en in de winkel alleen maar op de prijs letten omdat dat "de Nederlandse cultuur" is waar hij zich aan aan moet passen? Een land is voor mij nog altijd in de eerste plaats een verzameling individuen, ik leg andere individuen zo weinig mogelijk mijn levensstijl op, ik vertel ze niet om links-progressief te stemmen, te kajakken en slechte cijfers te halen, en ik vind het zeer kwalijk als anderen dat wel doen. Het Nederlandse kabinet gaat nu dansende jongeren aanpakken. De leden van het kabinet konden vroeger nooit een partner vinden om mee te dansen, of meer, dus daarom mogen de jongeren van nu het ook niet. Kunnen ze de mensen niet gewoon een beetje in hun waarde laten?

Aanpassen is de barbaarse gewoonten van hun land verwerpen.

O ja en de taal, leren, geen onderwijs in Derkaderkatalen op school dus. En niet klagen dat hier geen Shariaat heerst.

forumspook 13 oktober 2007 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 2981098)
9%?
Valt reuze mee.

behalve natuurlijk dat het dikke leugens zijn...Het zijn er NU al 10 %, dus stel je voor binnen meer dan 40 jaar?!

forumspook 13 oktober 2007 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2991609)
Voor Frankrijk is het wel logisch. Zij hebben veel Islamitische ex-kolonies.

Niets logisch daaraan volgens mij.Kolonies zijn afgelopen, ik persoonlijk zou geen enkele inboorling van één van mijn ex-kolonies aanvaarden op mijn grondgebied. De kolonie is gedaan, wij gaan terug naar huis, en jullie blijven hier, in jullie vrije land.Au revoir.

forumspook 13 oktober 2007 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2991613)
De oplossing: In de grondwet laten verankeren dat alleen mensen die familie in Nederland hebben wonen van voor 1950 recht hebben om te stemmen! Probleem for ever opgelost, zelfs als er 99% moslims in jullie land komen wonen!8-)

Dat is een begin van een oplossing. Maar enkel een begin, en zelfs d�*t vinden de poco-verraders al véél te véél.

baseballpolitieker 13 oktober 2007 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2994761)

BV een bruid zoeken in het land van herkomst vind ik niet kunnen, moeten ze gewoon verbieden.

migrantenjong 13 oktober 2007 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2995385)
BV een bruid zoeken in het land van herkomst vind ik niet kunnen, moeten ze gewoon verbieden.

De douane moet de bruid confiskeren aan de grens, en bijhouden in de kast voor in beslag genomen voorwerpen.

Vorenus 13 oktober 2007 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong (Bericht 2995386)
De douane moet de bruid confiskeren aan de grens, en bijhouden in de kast voor in beslag genomen voorwerpen.

Wel eerst testen voor men het in kast steekt.

andev 13 oktober 2007 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ike (Bericht 2980437)
Bij die cijfers worden volgens mij de derde generatie allochtonen niet bij opgeteld.

20% van de kinderen in Nederland zijn allochtonen, dus ik twijfel heel erg aan deze cijfers.

Een beetje zoals we onlangs vernamen dat in het Brusselse de meest voorkomende naam van de nieuwgeborenen "Mohamed" was...
Niets aan de hand dus. Altijd dat gefoefel met die "nieuwe" Belgen en zo, waarvan enkel de identiteitskaart "belgisch" is...

Sjaax 14 oktober 2007 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong (Bericht 2994687)
En dan is er nog de paradoxvrije realpolitik. Smoel houden, en geen logische foutjes!

Inderdaad, bijvoorbeeld één zoals Stalin die praktizeerde. U liever dan ik.

Infidel 15 oktober 2007 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 2994399)
Dit is een paradox. Je kan iemand niet verbieden zijn mening te geven, zelfs al propageert degene een meningsverbod. Als je wel een verbod instelt, dan ben jij degene die de vrijheid van meningsuiting beknot.

Het is inderdaad een paradox = schijnbare tegenstelling.

Ik ben mij ervan bewust dat je een dunne lijn bewandelt, maar toch moet je het gevaar van bepaalde groepen inzien, zonder tot misbruik over te gaan, en daar zit net het gevaar.

Voorbeelden: Denk aan Nazi-Duitsland, hoe de Iraanse revolutie leidde tot beknotting van de vrije meningsuiting, de Russiche revolutie,...

In sommige gevallen is het de énige manier om de vrijheid van meningsuiting te beschermen. Het vereist wel een ruggengraat en een heel goed inschattingsvermogen en ijzersterk controlemechanisme tegen misbruiken, én je doet het beter vroeger dan later, denk maar aan wat er in Algerije gebeurde.

migrantenjong 15 oktober 2007 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 2997110)
Inderdaad, bijvoorbeeld één zoals Stalin die praktizeerde. U liever dan ik.

Stalin had bijna de WOII verloren in 1941 omdat hij zijn officierenkorps had afgeslacht. Slechte realpolitik dus.

Uh-Huh 16 oktober 2007 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2991842)
Er is niets grappig aan die stroming.

Moeten aanhangers van elke stroming die jij niet grappig vindt dan maar verwijderd worden uit de maatschappij, Liberalist?

liberalist_NL 16 oktober 2007 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 3002070)
Moeten aanhangers van elke stroming die jij niet grappig vindt dan maar verwijderd worden uit de maatschappij, Liberalist?

Wel als ze tegen die samenleven ageren.

liberalist_NL 16 oktober 2007 16:58

Als ze dat doen hebben ze bovendien zichzelf al uit de maatschappij verwijderd.

Uh-Huh 16 oktober 2007 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 3002071)
Wel als ze tegen die samenleven ageren.

Ik heb werkelijk nog nooit iets simplistischer gehoord dan het gebazel dat jij hier zo arrogant zit neer te schrijven. :lol:

Waarom mag men niet tegen de samenleving ageren, Liberalist?

Uh-Huh 16 oktober 2007 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 3002073)
Als ze dat doen hebben ze bovendien zichzelf al uit de maatschappij verwijderd.

Dus iedereen die kritiek uitoefent op de maatschappij, verwijdert zichzelf eruit?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be