![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De demografische evolutie van de islamieten in Europa en het feit dat zij hun huwelijkspartner zoeken in hun land van herkomst en deze laten overkomen naar Europa, is een uitermate verontrustende evolutie. De toekomst van Europa ziet er ronduit somber uit. De blanke Europeanen dreigen werkelijk compleet te worden geminoriseerd.
Laten we even logisch redenen om de demografische evolutie van de islamieten in te schatten. Stel dat er op 100 koppels op vruchtbare leeftijd 3 islamitische koppels zijn. Op het eerste gezicht lijkt dat zeer weinig. Laten we gemakshalve aannemen dat die 97 andere koppels blanke Europeanen zijn. Die 97 blanke Europese koppels krijgen elk gemiddeld zowat 2 kinderen, en krijgen dus samen 194 kinderen. Die 3 islamitische koppels krijgen echter elk gemiddeld 10 kinderen, of samen 30 kinderen. Uit die 194 blanke Europese kinderen komen later opnieuw 97 koppels voort. Uit die 30 islamitische kinderen komen later echter 30 koppels voort daar ze hun huwelijkspartner zoeken in hun land van herkomst en deze naar hier laten overkomen. De tweede generatie bestaat dan op huwbare leeftijd uit 194 blanke Europeanen en 60 islamieten (30 x 2). De twee generaties samen bestaan dan uit 388 blanke Europeanen (194 + 194) en 66 islamieten (6 + 60). De 97 blanke Europese koppels van de tweede generatie krijgen op hun beurt samen opnieuw 194 kinderen (97 x 2). Die 30 islamitische koppels van de tweede generatie krijgen samen 300 kinderen (30 x 10). Uit die 194 blanke Europese kinderen van de tweede generatie komen later opnieuw 97 koppels voort. Uit die 300 islamitische kinderen van de tweede generatie komen later echter 300 koppels voort daar ze hun huwelijkspartner zoeken in hun land van herkomst en deze naar hier laten overkomen. De derde generatie bestaat dan op huwbare leeftijd uit 194 blanke Europeanen en 600 islamieten (300 x 2). De drie generaties samen bestaan dan uit 582 blanke Europeanen (194 + 194 + 194) en 666 islamieten (6 + 60 + 600). Dan zijn de islamieten reeds in de meerderheid. De 97 blanke Europese koppels van de derde generatie krijgen dan op hun beurt samen opnieuw 194 kinderen (97 x 2). Die 300 islamitische koppels van de derde generatie krijgen samen 3.000 kinderen (300 x 10). Uit die 194 blanke Europese kinderen van de derde generatie komen later opnieuw 97 koppels voort. Uit die 3.000 islamitische kinderen van de derde generatie komen later echter 3.000 koppels voort daar ze hun huwelijkspartner zoeken in hun land van herkomst en deze naar hier laten overkomen. De vierde generatie bestaat dan op huwbare leeftijd uit 194 blanke Europeanen en 6.000 islamieten (3.000 x 2). De vier generaties samen bestaan dan uit 776 blanke Europeanen (194 + 194 + 194 + 194) en 6.666 islamieten (6 + 60 + 600 + 6.000). Dan vormen de blanken in Europa nog slechts een zeer kleine minderheid. De 97 blanke Europese koppels van de vierde generatie krijgen dan op hun beurt samen opnieuw 194 kinderen (97 x 2). Die 3.000 islamitische koppels van de vierde generatie krijgen samen 30.000 kinderen (3.000 x 10). Uit die 194 blanke Europese kinderen van de vierde generatie komen later opnieuw 97 koppels voort. Uit die 30.000 islamitische kinderen van de derde generatie komen later echter 30.000 koppels voort daar ze hun huwelijkspartner zoeken in hun land van herkomst en deze naar hier laten overkomen. De vijfde generatie bestaat dan uit 194 blanke Europeanen en 60.000 islamieten (30.000 x 2). Laten we aannemen dat de eerste generatie ondertussen reeds overleden is. De tweede tot en met de vijfde generaties samen bestaan dan uit 776 blanke Europeanen ( (194- 194) + 194 + 194 + 194 + 194) en 66.660 islamieten ( (6-6) + 60 + 600 + 6.000 + 60.000). Enz. Bovenstaande becijferde redenering kan worden geëxtrapoleerd naar de volledige bevolking en kan uiteraard verder worden verfijnd. Niettemin toont ze aan dat de islamoverheersing in Europa zeer snel een feit kan zijn. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden. Het wordt dan ook hoogste tijd dat democratisch extreem-rechts zo vlug mogelijk aan de macht komt en zonder veel compromissen het door haar gewenste vreemdelingenbeleid kan voeren, ten einde een complete islamoverheersing te voorkomen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 8 oktober 2004 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() De VS blijft de enige supermogendheid, China wordt een economische reus en Europa islamiseert. Leuke vooruitzichten.
![]()
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Een afbouw van het systeem van kindergeld kan misschien nuttig zijn om het hoge aantal geboortes bij Islamieten te reduceren. Ik ben zelf niet op de hoogte van de bedragen die het kinderbijslagfonds uitkeert per kind maar ik ben er wel zeker van dat het kindergeld voor velen een goede reden is om te blijven kweken. Het kindergeld zou begrensd kunnen worden tot max 3 kinderen. Vanaf het vierde ontvangt men geen extra centen meer. Of bestaat er misschien al zo een plafond? Wie heeft hierover wat meer informatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tevens, hoe meer men de maghrebijnse bevolking in het verdomhoekje drukt, hoe meer ze zullen terugplooien naar hun oude tradities. Verbied de hoofddoek niet en binnen 10 jaar verdwijnen ze terug massaal. Verbied je het wel dan voelen ze zich aangevallen en plooien ze terug naar de tradities van hun ouders. Laten we eens allemaal rustig tot bezinning komen en debateren met argumenten, niet met emoties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Liever al strijdend ten onder gaan! We zijn het onze kinderen verschuldigd, zij moeten niet opdraaien voor de fouten van de vorige generaties.
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Islamieten vinden een derde kind belangrijker dan een tweede auto. Nu wij nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Ja daar heb ik ht ook moeilijk mee:
ik hoor mijn eigen belgische broer klagen dat het teveel geld kost om een derde kind te nemen. Maar daarna hoor ik hem zeggen dat hij een mooie wagen gaat kopen van 28 000 euro. Hij heeft maar een bescheiden loon en tevens een grote afbetaling van het huis. Dus daar vind ik dat flippend rund gelijk heeft (heel leuke nick name by the way). Ik hoor mensen klagen dat "die arabieren en die moslims" zoveel op reis gaan en allemaal met nen chieken bak rijden" maar hoe zou dat komen? Ik zal het je zeggen: de meesten kopen thuis geen limonade, geen alcohol, geen sigaretten en steeds de goedkoopste voedingswaren? (ik heb het over gezinnen he) Ze gaan niet op restaurant, ze gaan niet nar de film en ze gaan niet uit. Ik ken een Marokkaanse arbeider die een huis afbetaald aan 500 euro per maand. hij heeft drie kinderen en een vrouw die geen eigen inkomen heeft. En zijn kinderen hebben niks tekort. Wij belgen hebben onze prioriteiten verkeerd gelegd. Marokkanen komen 's avonds naar elkaars huis om gezellig samen tv te kijken. wij belgen vloeken ons dood als onze eigen broer ons 's avond komt bezoeken. Je kan van oordeel zijn dat wij de Marokkanen nog veel bij te leren hebben. Maar k denk dat ook wij heel veel van hen kunnen leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Tja, vooral hoe we de sociale voorzieningen nog meer kunnen uithollen...
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() wolf, je laatste opmerking getuigt weer eens van je gebrek aan goede wil. Geet toch toe dat er heel wat waarheid zit in wat ik vertel. Waarom heb je het dan over uithollen van de socale voorzieningen. Zorg voor minder discriminatie op de arbeidsmarkt en betere scholen (dus minder concentratiescholen zonder toekomst en laag niveau) en er zal al veel meer resultaat zijn. Maar alleen maar negatieve kritiek spuien en nergens het positieve in herkennen leidt tot niets.
Wees ook eens moedig genoeg om te zeggen dat er af en toe ook iets goed wordt gedaan of dat ook jij soms geen oplossing kent. Dat is geen schande hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Liefde maakt blind en dat geld in hoge mate voor de aanhangers van de multiculturele samenleving.
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() en jouw liefde voor een extreem rechte staat maakt je niet blind? En spreek je over integratiepolitiek? Dan ken je je geschiedenis niet goed hoor. Er was altijd spraken van pleisters op de wonden ipv structurele maatregelen. Ik ben zeker dat je dat allemaal weet maar ontkennen is makkelijk he. Jouw oplossingen zijn slechts negatieve braakneigingen zonder gezond verstand.
Ik ben er zeker van dat heel veel kiezers van het Vlaams Blok gezond verstand hebben en stemmen voor het blok omdat ze ontgoocjeld zijn in de andere partijen. Ik geloof niet dat het vb uit mensen zoals sunshine en wolf bestaan. Ze zullen er wel zijn maar in kleine mate. Gelukkig maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de hoofddoeken zijn op sommige scholen nooit toegelaten geweest, het is net de maghrebijnse bevolking die de wetten wilt veranderen. Geen wonder dat de inboorlingen zich terugplooien op de tradities van hun ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Fout! er was nooit een verbod op de hoofddoek!
Je terminologie toont aan dat je geen respect hebt voor een grote bevolkingsgroep waar je mee moet samenleven. stel je voor dat je aan de macht komt. hoe kan men dan met jou onderhandelen? Dat gaat niet omdat je hart zwart ziet van de haat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betreur de evolutie ook wel eens maar dat is een andere discussie. Ge moet dus de Belgen overtuigen dat ze terug moeten keren naar de tijd van toen. We kunnen bijvoorbeeld ook weer hanengevechten en blind maken van vinken terug toelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() je vind dat een spijtige evolutie? Dus je erkent dat de moslimgemeenschap toch nog iets goed doet? Wat een verrassing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste deel van de bevolkingsgroep waar je het over hebt gaat evenmin met een hoofddoek naar de klas. Hoe kunnen we dan onderhandelen met een kleine groep waarvan hun hart zwart ziet van haat voor het westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige zaken doen mij wel aan mijn jeugd denken. Maar ik wil de klok niet terugdraaien met de hulp van de moslimgemeenschap. Als ge bepaalde zaken anders wilt zien kunt ge dat altijd proberen veranderen, maar liefst zonder u te verschuilen onder een burka. |
|
![]() |
![]() |