circe |
14 november 2007 15:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
(Bericht 3071416)
Vreemd, in alle kranten die ik heb gelezen, staat iets anders. Heb je ook een bron voor dat vonnis waarin staat dat niet met zekerheid kan gesteld worden dat hij de dader bij de keel greep?
|
juridische pagina GVA meen ik
Citaat:
Je vergelijking met een schietpartij is zonder meer idioot, want daar zal altijd gelden dat er van opzet en dus (poging tot) doodslag sprake is. Je kennis van rechtspraak is bedroevend. En ja, het doet idd terzake dat het maar één slag en één schop was waarbij slechts 2 personen betrokken waren. Want dat is wel wat anders dan door 6 mensen in elkaar geslagen worden tot je dood blijft liggen.
|
OK! je moordt dus enkel met opzet als je schiet! goed zo, weer iets bijgeleerd.
En de vier anderen zeiden "iek heb nieks gedaan"! Ook just!
Citaat:
Ik hoop dat je beseft dat je je hier hopeloos belachelijk maakt. Iedere rechter zal bij zijn uitspraken rekening houden met de toestand waarin de dader zich bevindt. Het is je waarschijnlijk ontgaan dat niet iedere 19-jarige nog school loopt. En dat niet elke negentienjarige die school loopt daarnaast nog eens werkt ook. Het is veel beter natuurlijk om daar helemaal geen rekening mee te houden en hem maar gewoon de bak in te draaien met misschien als resultaat dat je daarna met een ongeschoolde persoon zit die geen werk kan vinden. Daar is onze maatschappij absoluut mee gediend!
|
Nogmaals: het is niet omdat iemand tot zijn 23 ste in de middelbare school zit en in het verlof studentenjobs doet dat dit als hallucinant voorbeeld meot dienen. (behalve als je marokkaan bent misschien?)
Verder vind ik dat we diene bak gewoon moeten afschaffen. Kost veel en niemand wordt er beter van!
Citaat:
Niets dan loze speculaties voortspruitend uit je xenofobe brein. Geen reactie waar dus.
|
toch wel! aanklacht wegens je persoonlijke belediging.
Citaat:
Ik vond al dat het lang duurde voor de held van extreem-rechts ter sprake kwam. Dat jij nog steeds niet doorhebt dat er een wereld van verschil is tussen slagen en verwondingen met de dood tot gevolg en moord, is jouw probleem. Ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan mensen die niet willen bijleren
|
Toch blijf ik me afvragen waarom de ene witte verdachte van voor een proces met naam en toenaam mag vermeld worden en een bruine verdachte tot zelfs n�* de schuldigverklaring nog moet beschermd worden.
Uiteraard is voor U een wit slachtoffer minder waard dan een bruinkleurig, maar dat wisten we al langer.
raar dat je geen enkele posting wenst te besteden aan die Turkse zussen waarvan er één werd vermoord en de andere als bij wonder enkel werd gewond toen hun broer zijn "eer" wou opeisen.
Misschien geraak je daarvan wat in de war? Allemaal even bruin? oeis...
Citaat:
Overigens weten we al lang wie Mr. S. is, beste Circe, daar heeft de VB-crimineel Debie al voor gezorgd. Naam en toenaam van alle verdachten in de zaak heeft hij bekend gemaakt. Ook degenen die achteraf totaal onschuldig bleken. Leuk toch hé die eerlijke rechtspraak waar het VB voor staat?
|
tja, wat voor de ene geldt mag volgens jou niet voor de andere gelden. Toch niet kleurenblind zie ik.
|