![]() |
Citaat:
|
Citaat:
We weten dat niet... Alles kan natuurlijk... |
Citaat:
Schaamteloos. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor een partij die volgens jullie de kiesdrempel niet zal halen! :lol: |
Citaat:
Onze eigen fonne, een misdaadbestrijder ! |
Citaat:
Als hij dan begint te swingen in zijn soutane en te zwaaien met zijn rozenkrans... Ambiance gegarandeerd. |
Citaat:
Voor PVDD en JC was je veel minder clement en heel wat radicaler in je veroordelingen alhoewel daar geen enkele officiële beschuldiging voor bestaat. Dat moet je mij toch eens uitleggen! Of heeft de pers een 'smeuïg verhaaltje' verzonnen in de komkommertijd. ik denk eer nog dat de pers de zaken enigszins verbloemt. |
Citaat:
|
Citaat:
Fonne als tafelspringer... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij gaat geen enkele krant zich bezighouden met het uit de wind zetten van een tweederangs politicus van welke partij dan ook. Dat geloof ik simpelweg niet. Laat de flikken hun onderzoek maar doen, en als zou blijken dat die Bart een grotere rol heeft dan gewoon getuige, dan mag en moet de magistratuur zijn werk doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch mooi dat paars: hoe men elkaars fouten met plezier indekt! :roll: Wat er ook van zij, hij is minstens schuldig aan het weigeren van hulp aan een persoon in stervensnood die hij daarbij nog mee gaan dumpen is. Voor mij staat dat gelijk aan moord: hij heeft de man laten sterven terwijl hij dat had kunnen voorkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bart Boks gaat dertig jaar krijgen, en geen komedie deze keer, de straf helemaal uitzitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Raar eh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ocharme die kinderen
"mama, papa wordt weer boos tegen de computer" :lol: |
Citaat:
|
Wat er ook van zij, Bart Boks is minstens schuldig aan het weigeren van hulp aan een persoon in stervensnood die hij daarbij nog mee gaan dumpen is. Voor mij staat dat gelijk aan moord: hij heeft de man laten sterven terwijl hij dat had kunnen voorkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mama en je papa zouden je beter af en toe ook eens wat vroeger naar boven moeten sturen, kleine. Je bent moe. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() BIS |
Citaat:
|
Geef toe Jack, dat was toch grappig he?
Natuurlijk, het onderwerp van de draad is zo grappig niet. Iemand schijtezat doodkloppen, ze kunnen allemaal zo goed niet tegen de drank als P De Wael he. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be