![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Alhoewel dit de Volledig Rode Televisie niet zal halen. Het betrokken gemeenteraadslid is niet van VB maar van OVLD (een van de vrienden dus)
http://www.vandaag.be/binnenland/102...chtpartij.html. Mocht de link niet meer werken de tekst : Balenaar Chris Lemmens (35), die afgelopen week zwaar werd afgeranseld in de Molse uitgangsbuurt rond de Corbiestraat, overleed dinsdagochtend in het UZ Antwerpen aan de gevolgen. Hij had een zwaar hersenletsel opgelopen. Een gemeenteraadslid uit Mol, Bart Vanmarcke (Open VLD), zou volgens een krant van De Persgroep betrokken zijn in de zaak. Lemmens zou in de nacht van donderdag op vrijdag Vanmarcke en een andere man hebben lastiggevallen en moest vervolgens zelf enkele rake klappen incasseren. Hij werd vervolgens voor dood achtergelaten in de Schransstraat. Daar was de Balenaar door de twee daders naartoe gesleept, toen die in het oog kregen dat ze hem zodanig hard hadden aangepakt, dat hij geen teken van leven meer gaf. Ze probeerden hun tegenstrever dan maar in de richting van het H. Hartziekenhuis te slepen. Lemmens werd nog gereanimeerd en lag vijf dagen in coma, maar is gisteren dus overleden.
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() OVLD: Doen!
Jazeker, een echte doenerspartij Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 augustus 2012 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou net ook al een draad openen onder de titel "Is Ø-VLD een moorddadige vereniging die verboden moet worden?".
Ach dit moet pijn doen voor al die poco's die Rob Verreijcken zo graag tot Rob Klop omdoopten. Hoe gaan we nu Bart Vanmarcke noemen? Bart Voorhamer?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 augustus 2012 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() En toch zal dit berichtje een scheet in een fles blijven.
Spijtig hè? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is vooral spijtig. Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 augustus 2012 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemeenteraadslid OpenVLD slaat man dood. . Laatst gewijzigd door Antoon : 1 augustus 2012 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Heeft er al iemand Petrick op de hoogte gebracht van dit slecht nieuws. En dit keer is de dader niet van NVA/VB-kartel. T'is toch erg hoor, Petrick is op vakantie en zie wat er allemaal gebeurt. Arme Petrick van Tongeren en omstreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Boerke als elk Ander al schreef: onbelangrijk faits-divers. Onder Ø-VLDers is zoiets toegestaan. Geen sossen-TV die een blik AFFers opentrekt om te protesteren, geen Huilebis om homofoob geweld aan te klagen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb u toen niet gehoord. Doe dus niet of het lot van het slachtoffer hier u wat kan schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik ben het gratuit geweld in deze maatschappij meer dan zat.
Ik weiger nog verder te leven in deze tikkende tijdbom. Je moet een halve masochist zijn om hier nog een huis neer te zetten, kinderen op te kweken, een vrouw te onderhouden (ja, Vlaamse wijven hebben gaten in hun handen) , 50% van uw salaris door een van de vuilste systemen van West-Europa te laten verbrassen, ... enz. enz. enz. Basta. Je me casse. Amusez-vous bien. Een bende labiele boeren en papzeugen, zo zal ik mijn volk voortaan omschrijven in het buitenland. No fucking kidding. Albert II, Habsburgse kwezel, uw koninkrijk ruikt naar een hondenplee in Calcutta. En daarmee wens ik op generlei wijze de Indische natie te beledigen door ze te vergelijken met Belgikaka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Laat uw oom onmiddelijk deze zaak onderzoeken, Vigilantéé Véé Eèl!
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 augustus 2012 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat mij vooral opvalt is het grote verschil tussen:
http://www.gva.be/regio-kempen/mol/s...overleden.aspx en http://www.nieuwsblad.be/article/det...20731_00242245 In beide verhalen zie ik wel niet dat hij zelf iemand sloeg. Wat wel een zeer groot verschil is met Rob Klop |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En pépé? Moogt ge ook al meelopen in den défilé van voor? Of is uw pens daar te groot voor of uw muil te lelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal eens beginnen met al uw braaksel hier op te volgen! Dag jan Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 augustus 2012 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij Ceder en Rob Klop ligt het anders. Die gebruiken geweld uit politieke motieven en om hun politieke ideeën op een kloppende manier aan iemand op de dringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent verbaasd? |
|
![]() |
![]() |