![]() |
Een weer een jonge sporten die dood gaat aan z’n hart
https://www.hln.be/roeselare/hartfal...taal~a503006d/ Hartfalen tijdens stage op Mallorca wordt amateurwielrenner Cedric Baekeland (28) fataal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben medisch geschoold, heb een masterdiploma. Ik stel vast dat zo'n 80% van mijn collega's zichzelf nog laat prikken met die experimentele gentherapie die ten onrechte een vaccin wordt genoemd. Ik zie het als een IQ test. Van medisch ongeschoolden kan ik snappen dat ze voor de propaganda vielen. Voor zorgverleners die hier nog steeds achter staan heb ik geen enkele sympathie. Ze zijn hun diploma's niet waard. Die "zeldzame aandoeningen" die zich nu beginnen op te stapelen, zijn gewoon een uiting van het feit dat dit biowapen vermomd als vaccin onze lichaamseigen immuniteit afbreekt. Het bewijs stapelt zich massaal op. Enkel tijd was nog nodig om dit vermoeden te bevestigen. Ikzelf ken een twintigtal mensen met ernstige schade na inenting. Gaande van huidziektes tot neurologische problematieken tot menstruatiestoornissen. Letterlijk 100% van die mensen kreeg te horen dat de schade los staat van die inentingen. De data zijn met andere woorden compleet vervalst en de lijken gaan pas veel later uit de kast vallen. Ergens weet ik niet of ik boos moet zijn op de dommeriken op dit forum die ongevaccineerden criminaliseerden. Die ons wappies noemen omdat we vanaf het begin door hadden dat deze inentingen een depopulatiewapen zijn, of zullen blijken te zijn. Misschien moet ik er gewoon medelijden mee hebben. |
Ok de vaccins zijn schadelijk.
Is het virus ook schadelijk? Want het virus is misschien ook een ontworpen bio-wapen dat iets zal veroorzaken op termijn, of in combinatie met iets dat nog moet komen? Virus X + virus Y = designed error in onze biologie? Die mensen bovenaan de piramide zijn niet te onderschatten hoor. |
Citaat:
Maar daar moet wat fout gelopen zijn? Daarna stak men het op de Chinezen en daarna op de vleermuizen ... :rofl: p.s. Ik geloofde ook nooit dat AIDS of Ebola er zomaar gekomen zijn. Bij onderstaande staan er enkele symtomen bij die echt wel 'gieren' zijn in de zin van: niet echt geloofwaardig. Bizarre symptomen van Covid-19 Misschien is mijn oordeel verkeerd, ik ben dan ook géén viroloog. :| |
Citaat:
Je moet echt wel compleet achterlijk zijn om hier nog achter te staan. Er zijn trouwens documenten van de Rockefeller Foundation, al released in 2009 die perfect beschrijven dat er een pandemie zou starten in China die uiteindelijk de grip van de overheden op de mensen fors zou versterken. Die documenten zijn in Nederland in het parlement voorgelezen door het Forum Voor Democratie. Je weet wel, die zogezegde wappiepartij. Hier kon je die lezing zien, maar YouTube heeft het natuurlijk verwijderd omdat YouTube onder controle staat van diezelfde mensen bovenaan de piramide https://www.gids.tv/video/342160/thi...0-jaar-geleden |
Citaat:
Als ge een zeldzame ziekte HEBT, dan gaat uw dokter aarzelen van die te diagnoseren, want vanuit zijn gezichtspunt is de kans groot dat hij verkeerd is. |
Citaat:
|
Hier nog ene die Corona gehad heeft. Het zal zeker niet van het vaccin zijn. Wel raar dat we dit niet in 2020 en begin 2021 zagen.
https://www.hln.be/wielrennen/zorgwe...rden~acc0442a/ |
Citaat:
Alle andere symptomen verdwijnen, de hoest blijft hangen. |
Citaat:
Ik vertrouwde die big pharma al voor corona niet, en nu compleet niet meer. Je zou verwachten dat uw overheid daarop waakt, maar die spelen onder 1 hoedje en beramen een eugenetisch model naartoe een technocratie waar wij alle controle verliezen en zij het absoluut verwerven. Ik ga zelfs weg bij de bank, ontvang dan alles cash en schrijf alles via de post over. Zelfs geen 3G meer. We hebben hier echt met minions van de duivel te maken. |
YouTube staat vol filmpjes over de zeer bekende corruptie van big Farma, rechtszaken, omkoperij, woekerwinsten, valse onderzoeken en wat nog meer. En nu opeens zijn het engeltjes omdat ze vaccins maken, diepe zucht.
|
Citaat:
(Die hoest die nog een tijdje blijft hangen uit je vorige post herken ik trouwens wel, dat lijkt wel redelijk bij deze variant te horen. Echt van dat slijm in je keel. Dat is eigenlijk ook de enige last die ik ervan gehad heb.) |
Citaat:
Als we dit massaal doen, is het een sterk schild tegen de digitalisering die steeds meer privacy afpakt. Ja, ik ervaar dat de pandemie erger werd na vaccinatie. Veel meer hoesters en allemaal langdurige hoesters. Maanden he. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet tijdens inspanning, waar hart meer moet pompen. |
Citaat:
Citaat:
Enkele minuten NA de inspanning. |
https://www.hln.be/wielrennen/tomas-...leem~a1f72887/
Toch ook weer een jonge, gezonde man die het vlaggen heeft. Uit het niets. |
Citaat:
Zijn er ergens al officiële cijfers van 2021? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En? Ist plezant zo achter u klavier wat zitten trollen op een grote mensen forum? Nog een paar minuutjes en ge krijgt u vieruurke. |
Citaat:
https://youtu.be/BXzXdtaXSN0 Deze is natuurlijk ook wel heel verdacht : https://www.hln.be/wielrennen/tomas-...leem~a1f72887/ Citaat:
|
Citaat:
En hebben ze sinds 2008, na 14 jaar, dan nog geen oorzaken van die hartstilstanden gevonden? En hoe zit het met hartspierontstekingen, bloedklontering, beroertes ed want die komen ook meer voor of zijn dat ook aluminium hoedjes? Het zal je zoon/man/broer/vriend.....maar zijn die onnodig en vroegtijdig de pijp aan maarten gaven. :roll: |
Prime time talks about it.
https://videopress.com/v/YWOmT4pW<br.../> <br /> Lo En de premier kan ook niet verklaren waarom er 40% meer hartproblemen zijn op korte tijd. Geen idee zegt ze....stupid woman. https://twitter.com/OzraeliAvi/statu...xfe_JkxNQ&s=19 Extra 120 ambulances in dienst genomen. En deze dan. Thomas Renz, een Amerikaanse advocaat, zegt dat de DMED-database (Defense Medical Epidemiology Database) van het Amerikaanse leger aantoont dat in de eerste 10 maanden van 2021 de morbiditeit door alle oorzaken 11 keer (100%) is gestegen ten opzichte van het voorgaande jaar. Renz heeft informatie van DoD klokkenluiders. Naar verluidt verwijdert het DoD actief gegevens uit de database, mogelijk om de genocide op militair personeel te verdoezelen. Hij zei ook dat ze verwachten dat de cijfers voor 2022 met 5000% zullen stijgen, dat wil zeggen 50 keer het voorgaande jaar. |
40% stijging dus, dat is geen klein bier maar ik vrees dat het bij jonge mensen veel meer is, eerder een verdubbeling of meer.
Betreft de cijfers van de Amerikaanse militairen beweren ze nu dat dit het gevolg is van een glitch in de database, de cijfers van 2016 tot 2020 zouden verkeerd zijn en die van 2021 waren wel correct. De stijging van de hartproblemen zouden dan door Covid zijn en niet door het vaccin. Al is dit nog niet onderzocht door gevaccineerden te vergelijken met niet gevaccineerden, dat durven ze niet, het blijft bij een veronderstelling. Hier gaan ze dit nooit doen maar ik hoop dat bepaalde landen toch de stap durven zetten en die vergelijking maken. https://healthfeedback.org/claimrevi...a-thomas-renz/ |
Te zien aan de stommiteiten van Vivaldi, zou je denken dat dat aan de schadelijke neveneffecten van de vaccinatie verweten moet worden.
Fake! Ze waren al zo stom voor hun prik. Ik bedoel maar: wat een zever, als die samenzweringstheorieën over al die doden, gewonden, zieken, verzwakten ... door vaccinatie. |
https://www.riotimesonline.com/brazi...n-ever-before/
In South Korea, a total of 120.4 million doses of vaccine had been administered by March 27, 2022. 74.1 million doses of these were from Pfizer/BioNTech and 24.2 million doses were from Moderna. Thus, about 82 percent of Koreans were stung with mRNA injections. The fact that the center-left government is turning a blind eye to these developments and that the compulsory vaccination law is still not off the table can only be described as a crime against this background. Observers from the vaccine critic camp say the development in Denmark, New Zealand, and now South Korea points in the direction that a vaccination Aids pandemic is indeed imminent since the Corona injections apparently also weaken the immune system further with each additional shot. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik respecteer overigens de keuze van mensen om zich niet te laten vaccineren, heb zelf ook niet geboosterd . En ja het is goed kritisch te kijken naar deze zaak , maar de depopulatie claim is weer iets heel anders uit het rijtje chemtrails en dergelijke . Het gaat dan over een soort alwetend almachtig demonisch monster dat nooit een duidelijke identiteit heeft anders dan "ze". Medisch geschoolden die dezelfde conclusies trekken als u zijn een erg kleine minderheid overigens. |
Citaat:
En dat zal nog lang doorgaan. |
Citaat:
Is vaccinatie van kinderen en verplichte vaccinatie van zorgpersoneel zinvol? Je moet daarvoor wel een achtergrond hebben in de werking van het aangeboren immuunsysteem (natural killer cellen, macrofagen, TNF alfa cellen..). Studies die aantonen dat de werking van die systemen aangetast wordt na inenting, komen er langzaam maar zeker. Al staan ze nog in hun kinderschoenen. Citaat:
Hoger geplaatst zijn enkele families die nooit in de media verschijnen. Ze bezitten quasi alles op aarde via investeringsgroepen Blackrock en Vanguard. Deze video geeft goed weer hoe die verhoudingen zijn. Is al heel vaak verwijderd op het internet. 90% van de mensen hier zullen het als conspiracy bestempelen zonder te kijken, maar je kan de inhoud wel fact checken. Ik ben vrij zeker dat je geen uur tijd wil maken voor deze "onzin". Maar wie het zo bestempelt moet wel inhoudelijk argumenteren. Dit gaat niet over inentingen, maar wel over wie werkelijk de machtshebbers op aarde zijn en hoe ze alles bepalen. Ik kijk uit naar de eerste niet - wappie die de moeite doet om het te bekijken, en mij kan weerleggen dat dit klopt. De waarheid over ons huidige systeem en de Great Reset Citaat:
Mijn vrouw wilde Pfizer, ondanks mijn argumentatie. 10 minuten na de inenting was haar zicht nog 30% van het normale. Ze dacht dat het normaal was, maar 3 weken later was het nog steeds zo. Ze heeft ook enkele allergieën en kreeg daarop een gigantische overreactie die 2 weken duurde. Bezoek aan het ziekenhuis gaf als conclusie dat dit alles niet normaal was. "Maar een link met het vaccin kunnen we niet bewijzen" Ik kan dadelijk ook naakt met uw vrouw in bed liggen als je thuis aankomt. Als je dan zegt dat ze vreemdgaat, zeg ik dat ik haar enkel de menselijke anatomie wil doceren. Dat ze vreemdgaat kan u ook niet bewijzen. Citaat:
De meesten ken ik redelijk goed. Zijn allemaal vanaf het begin onder druk gezet om het te doen. De gevaccineerden hebben er quasi allemaal spijt van en weigeren hun booster. De meeste mensen die medisch zijn opgeleid hebben geen of weinig kaas gegeten van virologie en vaccinologie. Ikzelf eigenlijk ook niet. We weten wel hoe het immuunsysteem werkt, maar dat is andere leerstof. De meesten hebben gehandeld vanuit een blindelings vertrouwen of op basis van externe drukken om het te doen. Maar het verzet groeit, gelukkig. Quasi niemand in onze groep gelooft dat die inentingen enige meerwaarde hebben. Ze stemden gewoon in omdat ze gedwongen werden, of niet vies bekeken wilden worden. |
Citaat:
Europees geneesmidddelenbureau waarschuwt voor gevaarlijke bijwerkingen De incidentie van hart - en vaatziekten is wereldwijd enorm aan het oplopen "om onverklaarbare redenen" Jouw euro zal nooit vallen. Ga nog maar 17 boosters halen. Als je je met alle huidige feiten nog steeds laat prikken, kunnen we niks voor je doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Feiten over bijwerkingen van vaccins zijn geen bewijs voor een bewust opgezet wereldwijd depopulatie programma. Virologen waarschuwden al lange tijd voor een aankomend virus en probeerden budget vrij te maken voor bestrijding . Toen zat iedereen te slapen , en nu is het zogenaamd bewijs voor bewijs voor een complot . 2017 : fauci warned for virus : https://www.youtube.com/watch?v=Kh3twYon8pc Waarom probeerd Fauci budget vrij te maken voor bestrijding van het depopulatie programma waar hij zelf deel van uit gaat maken? Vaccins zijn altijd al een risico geweest voor een deel van de gevaccineerden . Nog nooit eerder zijn er zo veel mensen gevaccineerd dan nu met de corona pandemi , dan is het logisch dat er ook meer problemen optreden. |
De mensheid heeft altijd al te maken gehad met infectie ziektes , die komen hoe dan ook. Die hoeven niet ontworpen te worden.
Veel mensen zijn de Fauci's van deze wereld erg dankbaar voor het ontwikkelen van medicatie tegen AIDS, ze leven nog dankzij hun werk. Plotseling zouden deze topwetenschappers bezig zijn met het tegenovergestelde van levens redden ! want dit keer zijn westerse landen ook getroffen , dus nu pas komen de complotdenkers met hun ideeën. Hoe zouden de reacties geweest zijn wanneer een overheid had gezegd "we gaan niet vaccineren, we doen helemaal niets, we nemen ook geen maatregelen om verspreiding te voorkomen . Dan was de hele bevolking zwaar in opstand gekomen en hun regering out of office. Niks doen is veel erger dan iets fout doen zegt men wel eens . |
Citaat:
Fauci heeft niks te maken met budget vrij te maken, dat doen politiekers, geen "White House chief medical adviser Dr. Anthony Fauci" Hij moet zich overigens verantwoorden voor het congres omdat hij achter de rug van de regering het chinese labo met miljarden amerikaans belastinggeld gesponsord heeft om het coronavirus genetisch te manipuleren voor de plandemie. Ze blijven nóg bij hoog en bij laag beweren dat vaccins veilig en werkzaam zouden zijn terwijl ze zelf toegeven dat er vaxdoden vallen én dat er al 4 prikken nodig zouden zijn, en dat blijf je geloven en nog logisch vinden ook? 8O De elite schept er genoegen in om het "menselijk afval", zoals ze jou ook noemen, mondjesmaat en telkens zelfs openlijk voor te bereiden over wat ze van plan zijn want nuttige, naïeve idioten weigeren toch de kwaadaardigheid en opzet te geloven. Daarom ook kunnen deze psychopatische globalisten ongestoord hun gang gaan met de depopulatie via vaccinatie. :roll: |
Citaat:
en de grote hebben te veel macht . Maar beweert u dat de vaccins bewust zo ontworpen zijn dat er slachtoffers vallen ? dat ze ook een vaccin kunnen maken dat geen slachtoffers oplevert? |
Citaat:
Arm, zwart Afrika was de perfecte omgeving om ongezien en volop te experimenteren. Vaccinatie werd zo het ultieme moordwapen, niemand zou het geloven want vaccins zijn er toch om onze gezondheid te beschermen? :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be