Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2021, 08:15   #1
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard Zeldzame aandoeningen na vaccinatie stapelen zich op

De zeldzame aandoeningen na vaccinatie stapelen zich, binnenkort zijn ze niet zeldzaam meer als je ze allemaal samen telt. Toch zeggen wetenschappers dat jonge mensen zich nog steeds moeten vaccineren, vanwege 6 maanden bescherming. Een algemene 3de spuit staat alweer in de planning voor begin 2022 waarbij je opnieuw een zeldzame aandoening riskeert, en dan de volgende om de 6 maanden.

Tegen dan is die zeldzame aandoening al een pak minder zeldzaam, de risico’s cumuleren zich bij elke spuit. Allemaal voor een ziekte die tot 40 minder gevaarlijk is dan het vaccin en je een veel robuustere bescherming geeft. De medische wereld is zot geworden.

Study reveals AstraZeneca and Pfizer vaccines linked to rare neurological side effects.
https://youtu.be/KJvsp3Ayzss

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 31 oktober 2021 om 08:16.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 08:37   #2
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Vaccins hebben voor een minderheid nadeel.
Corona virus heeft voor een minderheid nadeel.
Probleem is dat de Nazi propaganda de inversen suggereert.
De medische wereld is niet zot maar zakkenvullend tot onbeschaamd niveau geworden.

Natuurlijke selectie poogt de zwakkeren eruit te schieten, ter overleving van de sterkeren. Dit virus is 1 van de vele selectiemiddelen.
De Nazi's doen het omgekeerde: de sterkeren eruit schieten, ter overleving van de zwakkeren.
Ze sluiten de jagers op in de grot om de achterblijvers te beschermen tegen binnengebrachte externe gevaren.
Normaal schuiven de achterblijvers na de terugkeer van de jagers mee aan tafel.
Maar er ligt niks op.
Het "Nieuwe Normaal".
De "Wereld Na Corona".
Lol.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 31 oktober 2021 om 08:38.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 16:34   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De zeldzame aandoeningen na vaccinatie stapelen zich,
...
Ja zeg, we horen allemaal rare verhalen. De dochter van de poetsvrouw van onze buren kreeg na haar vaccinatie enorm dikke schaamlippen.
We maken ons dikke zorgen hoor !!
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2021, 17:46   #4
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, we horen allemaal rare verhalen. De dochter van de poetsvrouw van onze buren kreeg na haar vaccinatie enorm dikke schaamlippen.
We maken ons dikke zorgen hoor !!
Die zit op haar stofzuiger.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2021, 13:16   #5
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, we horen allemaal rare verhalen. De dochter van de poetsvrouw van onze buren kreeg na haar vaccinatie enorm dikke schaamlippen.
We maken ons dikke zorgen hoor !!
Ach schoofke, moest ze haar dikke schaamlippen hebben gekregen na haar covid-infectie dan zou schoofje denken dat die covid-infectie de oorzaak ervan is.
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2021, 15:16   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Ach schoofke, moest ze haar dikke schaamlippen hebben gekregen na haar covid-infectie dan zou schoofje denken dat die covid-infectie de oorzaak ervan is.
Wat een raar verhaal vertel jij nu?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2021, 15:18   #7
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, we horen allemaal rare verhalen. De dochter van de poetsvrouw van onze buren kreeg na haar vaccinatie enorm dikke schaamlippen.
We maken ons dikke zorgen hoor !!
Van Den Broucke krijgt zelfs een dikke nek............
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2021, 23:45   #8
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, we horen allemaal rare verhalen. De dochter van de poetsvrouw van onze buren kreeg na haar vaccinatie enorm dikke schaamlippen.
We maken ons dikke zorgen hoor !!
https://www.nhsinform.scot/covid-19-...virus-vaccines

Some women have reported temporary changes in their periods after receiving the coronavirus vaccine. Some women have reported heavier bleeding than usual, delayed periods or unexpected vaginal bleeding.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 02:42   #9
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

professor emeritus filosofie en ethiek, moraalfilosoof ... Etienne Vermeersch stelde het steeds heeeeel duidelijk, er zijn gewoon te veel mensen op deze planeet.

Vroeger kon de pest er voor zorgen dat er grote kuis gehouden werd en alleen de sterksten het overleefden. Waardoor de mensen hun gezondheid op zich er sterker van werd.

Nu kan dit alleen door wat oorlogen waar de wapenfabrikanten en machtswellustige politici die daar zeer sterk achterstaan uit financieel eigen belang. gaan ze ten strijde met de bijbel, de koran of wat anders op pad....

De natuur kreunt overal en als de natuur zelf voor een oplossing zorgt zoals voorheen met en soort pest toestand dat Blank, zwart, geel en rood mensen ras gelijkwaardig “behandeld” dan komt de mens met toestanden die de mensheid steeds meer degenereert om die zwakke mensen toch maar inleven te houden die er anders van tussen zouden vallen. Was zo met aids en nu met covit.

Aids begon in de beginjaren '80, gaan wij evenveel jaren lang >>> Verplicht<< alle 6 maanden spuiten moeten krijgen met zen allen?

Terwijl al die geloven er alles aan doen om steeds meer mensen op de wereld te zetten en te houden…………

Conclusie met steeds meer erfelijke ziektes en andere DNA gestoorde toestanden gaan we het einde van de wereld te gemoed. Terwijl pharma bedrijven en hun aandeelhouders er wel rijk mee geworden zullen zijn.
Echter wat zullen ze met dat geld zijn.....op een onleefbare planeet.

Och ik ben nu al in Pensioen dus ik zal die catastrofe wellicht niet meer mee maken…..een catastrofe dat die geloven dan hypocriet zullen omschrijven als de straf van “god” om hun kudde verder dom te houden
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 november 2021 om 02:50.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 09:13   #10
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
professor emeritus filosofie en ethiek, moraalfilosoof ... Etienne Vermeersch stelde het steeds heeeeel duidelijk, er zijn gewoon te veel mensen op deze planeet.

Vroeger kon de pest er voor zorgen dat er grote kuis gehouden werd en alleen de sterksten het overleefden. Waardoor de mensen hun gezondheid op zich er sterker van werd.

Nu kan dit alleen door wat oorlogen waar de wapenfabrikanten en machtswellustige politici die daar zeer sterk achterstaan uit financieel eigen belang. gaan ze ten strijde met de bijbel, de koran of wat anders op pad....

De natuur kreunt overal en als de natuur zelf voor een oplossing zorgt zoals voorheen met en soort pest toestand dat Blank, zwart, geel en rood mensen ras gelijkwaardig “behandeld” dan komt de mens met toestanden die de mensheid steeds meer degenereert om die zwakke mensen toch maar inleven te houden die er anders van tussen zouden vallen. Was zo met aids en nu met covit.

Aids begon in de beginjaren '80, gaan wij evenveel jaren lang >>> Verplicht<< alle 6 maanden spuiten moeten krijgen met zen allen?

Terwijl al die geloven er alles aan doen om steeds meer mensen op de wereld te zetten en te houden…………

Conclusie met steeds meer erfelijke ziektes en andere DNA gestoorde toestanden gaan we het einde van de wereld te gemoed. Terwijl pharma bedrijven en hun aandeelhouders er wel rijk mee geworden zullen zijn.
Echter wat zullen ze met dat geld zijn.....op een onleefbare planeet.

Och ik ben nu al in Pensioen dus ik zal die catastrofe wellicht niet meer mee maken…..een catastrofe dat die geloven dan hypocriet zullen omschrijven als de straf van “god” om hun kudde verder dom te houden
Er komen elk jaar 60 miljoen mensen bij, heel de Corona heeft daar maar een heel klein deukje in gemaakt.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 11:45   #11
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Het zal nu wel heel snel minderen met de mensen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 12:04   #12
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Het is gelijk epo.
Na inname voel je u beter en na een paar weken ga je de pijp uit. Bloed die stroperig is en hartverstopping en zo.

Trekt er goed op.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 13:30   #13
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Zie je wel dat het gevaarlijk is om je te laten vaccineren?
Citaat:
In de Brusselse gemeente Anderlecht zijn vier personen gewond geraakt toen een metalen rooster waarop ze stonden, het begaf. De slachtoffers stonden te wachten in de rij voor een vaccinatiecentrum.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 18:13   #14
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Er komen elk jaar 60 miljoen mensen bij, heel de Corona heeft daar maar een heel klein deukje in gemaakt.
Ik schreef: De natuur kreunt overal en als de natuur zelf voor een oplossing zorgt zoals voorheen met en soort pest toestand dat Blank, zwart, geel en rood mensen ras gelijkwaardig “behandeld” dan komt de mens met toestanden die de mensheid steeds meer degenereert om die zwakke mensen toch maar inleven te houden die er anders van tussen zouden vallen.

Als dat klein deukje zoals U het noemt de gedegenereerde zwakke mensen zouden zijn zou dit een op natuurlijke wijze een onderhoudsbeurt zijn om de natuur in zen totaliteit te onderhouden, dus ook de mensheid op zich.

En vele kleine deukjes zouden de wereld in zen geheel net zoals in het verleden waar de mensen die in steden in massa ophopen leefden bij snoeien wat er voor zorgde dat alleen de gezonde sterke individuen het konden overleven. Dat er voldoende schone lucht en voedsel was.

Een oud gezegde:

Waar teveel konijnen zijn krijgen ze de konijnen ziekte

Waar teveel ratten zijn bijten ze elkaar de nek af.

En dat is wat nu gebeurt op deze door de mens steeds meer burn-out en verwoeste wereld bol.

Maar de geloven, zie abortus chaos in de VS, de preek voor kinderen van bijbel, koran, indi machtswellustelingen en hun politieke aanhang wil meer kanon vlees om hen aan de macht te zetten te houden.

Van een met uitsterven bedreigen wereld, net door te veel aan ....mensen....
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 november 2021 om 18:19.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 19:52   #15
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

https://www.bmj.com/content/375/bmj....campaign=usage

Ik ken deze site niet... betrouwbaar?

Citaat:
But, for researchers who were testing Pfizer’s vaccine at several sites in Texas during that autumn, speed may have come at the cost of data integrity and patient safety. A regional director who was employed at the research organisation Ventavia Research Group has told The BMJ that the company falsified data, unblinded patients, employed inadequately trained vaccinators, and was slow to follow up on adverse events reported in Pfizer’s pivotal phase III trial. Staff who conducted quality control checks were overwhelmed by the volume of problems they were finding. After repeatedly notifying Ventavia of these problems, the regional director, Brook Jackson, emailed a complaint to the US Food and Drug Administration (FDA). Ventavia fired her later the same day. Jackson has provided The BMJ with dozens of internal company documents, photos, audio recordings, and emails.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 19:56   #16
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Zie je wel dat het gevaarlijk is om je te laten vaccineren?

Niemand is zwaargewond
VRT NWS
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 20:26   #17
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Zie je wel dat het gevaarlijk is om je te laten vaccineren?

De meeste ongelukken gebeuren in files he.
De Nazi's sluiten secundaire tertiaire wegen voor doorgaand verkeer, files (langer) makende op wat overblijft, de hoofdwegen.
Net zo hun massa vaccinaties.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 20:27   #18
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Niemand is zwaargewond
VRT NWS
Ze werden naar de overvolle megadrukke ziekenhuizen afgevoerd
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 2 november 2021 om 20:27.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2021, 21:05   #19
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ze werden naar de overvolle megadrukke ziekenhuizen afgevoerd
Diezelfde ziekenhuizen waar iedereen voor gevaccineerd was en die nu terug overvol zijn?

Aaaahh.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2021, 05:36   #20
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be